23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.12.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Syddanmark

Udbud VMware


Region Syddanmark

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Region Syddanmark
Køberens retlige status :  Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Sundhed
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Udbud VMware
Beskrivelse :  Udbud af Databeskyttelse af VMware driftsplatform. Databeskyttelse af VMware omfatter backup, restore og eventuelle ydelser i forbindelse med disaster recovery. De primære ydelser leveres fra Leverandørens eget datacenter.
Identifikator for proceduren :  5d72b816-1841-44b6-9b9c-0297e29d9be7
Intern identifikator :  23/50216
Type af procedure :  Åben
Proceduren er en hasteprocedure :  No
Hovedpunkterne i proceduren :  Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud.
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  23,000,000 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger :  I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269, art. 1, nr. 15), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 2022/1269 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen. Det er Ordregivers umiddelbare vurdering, at den udbudte kontrakt muligvis er omfattet af ”Lov om screening af visse udenlandske direkte investeringer m.v. i Danmark”. Tilbudsgiver opfordres derfor til allerede nu at få afklaret, om en evt. kommende aftaleindgåelse med Ordregiver vil være omfattet af loven. Således kan Tilbudsgiver kontakte Erhvervsstyrelsen for en ”præ-screening”. Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra Mercell. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra Mercell i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i Mercell's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells Support på telefon 70 20 80 14. Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6  Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret :  Jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Konkurs :  Jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Korruption :  Jf. Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2 (bestikkelse som defineret i artikel 3 i konvention om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EU-Tidende 2003, nr. L 192, side 54) og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøgerens eller tilbudsgiverens medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Tvangsakkord uden for konkurs :  Jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Deltagelse i en kriminel organisation :  Jf. Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1 (Handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA as 24. oktober 2008 (EU-Tidende 2008, nr. L 300, side 42)). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning :  Jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3 (ordregiveren har tilstrækkelig indikationer til at konkludere, at ansøgeren eller tilbudsgiveren har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3 (Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt, forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgerne eller tilbudsgiveren er etableret). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme :  Jf. Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5 (hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EU-Tidende 2005, nr. L 309, side 15). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Svig :  Jf. Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3 (svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel :  Jf. Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6 (overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EU-Tidende 2011, nr. L 101, side 1). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Insolvens :  Jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3 (Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt, forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgerne eller tilbudsgiveren er etableret). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Aktiver, der administreres af en kurator :  Jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure :  Jf. Udbudslovens § 136, nr. 3 (ansøgeren eller tilbudsgiveren i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger, har tilbageholdt oplysninger eller ikke er i stand til at fremskaffe supplerende dokumenter vedrørende udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 eller 3, og hvis det er relevant, i § 137, stk. 1, nr. 2 eller 6, de fastsatte minimumskrav til egnethed i §§ 140-144 eller udvælgelsen i § 145) samt Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 5 (ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren uretmæssigt har forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt ansøgeren eller tilbudsgiveren groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, vurdering af minimumskravene til egnethed, udvælgelse eller tildeling af kontrakt). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren :  Jf. Udbudslovens § 136, nr. 1 (en interessekonflikt, jf. § 24, nr. 18, i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure :  Jf. Udbudslovens § 136, nr. 2 (en konkurrencefordrejning som omhandlet i § 39 som følge af den forudgående inddragelse af de økonomiske aktører i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet :  Jf. Udbudslovens § 136, nr. 4 (ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Ophævelse eller en lignende sanktion :  Jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4 (ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren væsentligt har misligholdt en tidligere offentligkontrakt, kontrakt med en forsyningsvirksomhed eller koncessionskontrakt og misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion). Krav til dokumentation fremgår Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3 (Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt, forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgerne eller tilbudsgiveren er etableret). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Betaling af socialsikringsbidrag :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3 (Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt, forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgerne eller tilbudsgiveren er etableret). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Erhvervsvirksomheden er indstillet :  Jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Betaling af skatter og afgifter :  Jf. udbudslovens § 135, stk. 3 (Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt, forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgerne eller tilbudsgiveren er etableret). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet :  Jf. Udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4 (terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2002, nr. L 164, side 3) som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28. november 208 om ændringer af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2008, nr. L 330, side 21). Krav til dokumentation fremgår af Udbudsbetingelsernes punkt 6.6.1.
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0000
Titel :  Udbud VMware
Beskrivelse :  Udbud af Databeskyttelse af VMware driftsplatform. Databeskyttelse af VMware omfatter backup, restore og eventuelle ydelser i forbindelse med disaster recovery. De primære ydelser leveres fra Leverandørens eget datacenter.
Intern identifikator :  23/50216
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Tjenesteydelser
Primær klassificering ( cpv ):  72000000 It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder :
Beskrivelse af mulighederne :  Kontrakten omfatter option på ydelser angivet i tilbudslistens afsnit 2.6, jf. Kontraktbilag 11.
5.1.2  Udførelsessted
Yderligere oplysninger :  Region Syddanmark
5.1.3  Anslået varighed
Varighed :  36 MONTH
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Kontrakten kan forlænges på uændrede vilkår to gange, hver gang med op til 24 måneder.
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  23,000,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse :  Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
Yderligere oplysninger :  I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269, art. 1, nr. 15), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 2022/1269 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen. Det er Ordregivers umiddelbare vurdering, at den udbudte kontrakt muligvis er omfattet af ”Lov om screening af visse udenlandske direkte investeringer m.v. i Danmark”. Tilbudsgiver opfordres derfor til allerede nu at få afklaret, om en evt. kommende aftaleindgåelse med Ordregiver vil være omfattet af loven. Således kan Tilbudsgiver kontakte Erhvervsstyrelsen for en ”præ-screening”. Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra Mercell. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM fra Mercell i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet kræver det online registrering i Mercell's CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells Support på telefon 70 20 80 14. Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via CTM. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
5.1.9  Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type :  Økonomisk og finansiel formåen
Navn :  Egenkapital og soliditetsgrad
Beskrivelse :  Det er et minimumskrav, at egenkapitalen (ultimo året) for det senest disponible regnskabsår er minimum 40.000.000 danske kroner. Det er et minimumskrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for det senest disponible regnskabsår er minimum 15 %. Soliditetsgraden udregnes efter følgende formel: Soliditetsgrad = (Egenkapital x 100) / Samlede aktiver Som dokumentation for egenkapitalens og soliditetsgradens størrelse skal den vindende Tilbudsgiver fremsende følgende, afhængigt af hvilken kategori af virksomhed, Tilbudsgiver tilhører: - Hvis Tilbudsgiver er revisionspligtig: o Seneste godkendte årsrapport med revisionserklæring. - Hvis Tilbudsgiver ikke er revisionspligtig: o Enten seneste godkendte årsrapport med revisionserklæring eller reviewerklæring, o eller revisors reviewerklæring om egenkapitalens størrelse for seneste disponible regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
Kriterium :
Type :  Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium :  Ikke anvendte
Kriterium :
Type :  Teknisk og faglig formåen
Navn :  Reference
Beskrivelse :  Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år udregnet fra datoen for tilbudsfristen. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af databeskyttelse til en virtualiseringsplatform til en lignende størrelse kunde med datamængde (beregnet som frontend dvs. før komprimering og deduplikering) på minimum 1 PB. Vindende Tilbudsgiver skal fremlægge følgende dokumentation for opfyldelse af ordregivers minimumskrav vedr. teknisk og faglig kapacitet, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6.6.2: Som dokumentation for Tilbudsgivers relevante erfaring skal den vindende Tilbudsgiver fremsende en af Tilbudsgiver underskrevet referenceliste (indeholdende bl.a. navn på kontaktpersoner og disse personers kontaktoplysninger), hvorefter Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed.
Anvendelse af dette kriterium :  Anvendte
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Kvalitet
Navn :  Kvalitet
Beskrivelse :  Kvalitet vurderes ud fra en række konkurrencekrav.
Vægtning (procentdel, præcis) :  60
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Pris
Beskrivelse :  Forstået som den samlede tilbudspris. Den samlede tilbudspris, der beregnes på baggrund af besvarelserne i Underbilag 11.1, udgør Ordregivers forventede forbrug og pris for de udbudte ydelser for en 7 årig periode.
Vægtning (procentdel, præcis) :  40
5.1.11  Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på :  DAN
Frist for anmodning om yderligere oplysninger :  2023-11-21+01:00 10:00:00+01:00
5.1.12  Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse :  Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på :  dansk
Elektronisk katalog :  Ikke tilladt
Varianter :  Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud :  2023-12-15+01:00 10:00:00+01:00
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt :  1.062024E6 DAY
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Dato/tidspunkt :  2023-12-15+01:00 10:05:00+01:00
Sted :  Damhaven 12, 7200 Vejle
Yderligere oplysninger :  Tilbuddene åbnes af Ea Krassel. Det er ikke muligt for tilbudsgivere at overvære åbningen af tilbuddene.
Betingelser for kontrakten :
Vilkår relateret til kontraktens udførelse :  Kontrakten indeholder vilkår om: Samfundsansvar Arbejdsmiljø Arbejdsklausul Menneskerettigheder Databehandleraftale Udfasningsperiode Straffeattester
Der kræves en fortrolighedsaftale
Yderligere oplysninger om fortrolighedsaftalen :  Der skal indgås en databehandleraftale jf. Kontraktbilag 14.
Elektronisk fakturering :  Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Region Syddanmark
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline :  Region Syddanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse :  Region Syddanmark
Organisation, der behandler tilbud :  Region Syddanmark
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Region Syddanmark
Registreringsnummer :  29190909
Postadresse :  Damhaven 12
By :  Vejle
Postnummer :  7100
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Sydjylland ( DK032 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Githa Nørager
E-mail :  Githa.Norager@rsyd.dk
Telefon :  +45 24628828
Internetadresse :  https://www.regionsyddanmark.dk
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  37795526
Postadresse :  Nævnenes Hus, Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Nordsjælland ( DK013 )
Land :  Danmark
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405708
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  10 29 48 19
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Københavns omegn ( DK012 )
Land :  Danmark
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
10.  Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres :  4682285a-a629-4d6c-87c1-6048ace892b9-02
Hovedårsagen til ændringen :  Ajourførte oplysninger
Beskrivelse :  Tilbudsfristen rykkes til den 15. december 2023 kl. 10:00. Dette skyldes uoverensstemmelse mellem tilbudsfristen i Udbudsbetingelsernes pkt. 4 og tilbudsfristen i CTM. Tilbudsgiver bedes se bort fra Udbudsbetingelsernes pkt. 4 vedr. tilbudsfristen og rette sig efter datoen i CTM. Der lægges ikke en ny version af Udbudsbetingelserne op.
10.1  Ændring
Afsnitsidentifikator :  LOT-0000
Beskrivelse af ændringer :  Tilbudsfristen rykkes til den 15. december 2023 kl. 10:00. Dette skyldes uoverensstemmelse mellem tilbudsfristen i Udbudsbetingelsernes pkt. 4 og tilbudsfristen i CTM. Tilbudsgiver bedes se bort fra Udbudsbetingelsernes pkt. 4 vedr. tilbudsfristen og rette sig efter datoen i CTM. Der lægges ikke en ny version af Udbudsbetingelserne op.
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  31ca6a94-c626-477b-8548-c06b0717c081 -  01
Formulartype :  Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype :  Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-12-08Z 08:56:42Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00750104-2023
EUT-S-nummer :  238/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-12-11Z

Send til en kollega

0.079