23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 184-330559
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Programmelrelaterede tjenester


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Region Hovedstaden — It, Medico og telefoni og Region Sjælland (Option)
V/Region Hovedstaden, Center for Økonomi, Indkøb, Kongens vænge 2
Att: Seniorkonsulent Boris van Dijk.
3400 Hillerød
Danmark
Telefon: +45 38665808
Mailadresse: boris.van.dijk@regionh.dk
Fax: +45 38665850

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionh.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Sundhed
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Patientkald og Kritiske alarm løsning.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer

NUTS-kode DK01,DK02

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Region Hovedstaden ønsker at anskaffe samlede løsninger til Patientkald og til Kritiske alarmer.
Regionen er i gang med en standardiseringsproces for Patientkald og Kritiske alarmer, som skal være den standard, der etableres generelt, herunder også til byggeprojekterne (kvalitetsfondsbyggerierne) i regionen.
Tilbudsgiver skal levere en central platform til Patientkald og en central platform til Kritiske alarmer og herefter,som tilknyttede ydelser levere successive leverancer til regionens hospitaler, som ønsker at koble sig på decentrale platforme.
Formålet med at anskaffe en central platform for henholdsvis Patientkald og Kritiske alarmer er, at sikre, at denrette information når frem til den rette person på det rette tidspunkt, således at patienten får den nødvendige og rette hjælp hurtigst muligt. Herudover er formålet, at sikrer sammenhæng til de øvrige systemer i Region Hovedstaden, herunder til Sundhedsplatformen og regionens telemålbilledet.
Der vil på baggrund af dette udbud, blive indgået parallelle kontrakter, opdelt som delaftale 1, Patientkald og delaftale 2, Kritiske alarmer, hvor kontrakterne er enslydende for begge delaftaler, men med forskellige kontraktbilag, som er tilpasset den enkelte delaftale samt at Region Hovedstaden tildeler på vegne af Region Sjælland, hvorpå Region Sjælland, som option, efterfølgende kan vælge at indgå en eller begge enslydende,men selvstændige delaftaler.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

72260000, 72268000, 72266000, 72261000, 51300000, 32570000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 30
2. Funktionalitet, Centrale Platform. Vægtning 30
3. Integration til den Centrale Platform. Vægtning 10
4. Komponenter. Vægtning 20
5. Implementering/Vedligehold. Vægtning 10
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
15006345
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej

Del V: Kontrakttildeling

Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Patientkaldsløsning
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
20.7.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Ascom Danmark A/S
Naverland 3
2600 Glostrup
Danmark

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Kritiske Alarmkaldsløsning
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
20.7.2016
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Ascom Danmark A/S
Naverland 3
2600 Glostrup
Danmark

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
8800 Viborg
Danmark
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage til klagenævnet for udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt i den Europæiske Unions Tidende jf. § 7, stk. 2 i lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. Fristen regnes efter den dag, hvor offentliggørelsen er sket. Senest samtidigt med indgivelse af klage til klagenævnet, skal klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence-og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby, København
Danmark
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20.9.2016

Send til en kollega

0.048