23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 186-333660
Offentliggjort
27.09.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Danmarks Tekniske Universitet — DTU

Vindere

2 stk. Core-routere til DeiC, DTU

(02.12.2016)
IPnett A/S
Gammel Køge Landevej 55, 4. sal
2500 Valby

2 stk Core-routere til DeiC, DTU


Danmarks Tekniske Universitet — DTU

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
30060946
Anker Engelunds Vej 1
Kgs. Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: John Tandrup Riedel
Telefon: +45 45252525
E-mail: jotri@adm.dtu.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.dtu.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=172080&B=DTU
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=172080&B=DTU
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

2 stk Core-routere til DeiC, DTU.

 

Sagsnr.: 16/17605
II.1.2) Hoved-CPV-kode
32413100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Forskningsnettet er Danmarks nationale net til forskning og uddannelse. Drift og udvikling heraf varetages af DeiC (Danish e-Infrastructure Cooperation), der er defineret i finanslovens §19.17.06 som en aktivitet i Uddannelses- og Forskningsministeriet. Opgaven med forskningsnet og tilhørende tjenester er placeret på Danmarks Tekniske Universitet (DTU). Til sin internetudbydervirksomhed udbydes to nye core-routere Ordregiver forventer ved aftalens indgåelse at bestille, hvad der svarer til 2 stk routere i startkonfiguration, samt 3 års Next Business Day (NBD) serviceaftale på samme.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
32413100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Forskningsnettet er Danmarks nationale net til forskning og uddannelse. Drift og udvikling heraf varetages af DeiC (Danish e-Infrastructure Cooperation), der er defineret i finanslovens §19.17.06 som en aktivitet i Uddannelses- og Forskningsministeriet. Opgaven med forskningsnet og tilhørende tjenester er placeret på Danmarks Tekniske Universitet (DTU). Til sin internetudbydervirksomhed udbydes to nye core-routere Ordregiver forventer ved aftalens indgåelse at bestille, hvad der svarer til 2 stk routere i startkonfiguration, samt 3 års Next Business Day (NBD) serviceaftale på samme.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Der indgår minimumsoptioner vedr. mulig opgradering af det udbudte, samt service i 3 år på samme.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: ja
Projektets identifikation: Det indkøbte kan anvendes i forbindelse med Horizon 2020 projekter.
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Beskrivelse fremgår af udbudsbetingelser.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 24/10/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 24/12/2016
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 24/10/2016
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinje Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen / Danish Competition and Consumer Authority
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23/09/2016

Send til en kollega

0.047