23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 191-343542
Offentliggjort
04.10.2016
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Aarhus Kommune

Endpoint protection services til it-arbejdspladser i Aarhus Kommune


Aarhus Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Aarhus Kommune
Aarhus
Danmark
Kontaktperson: Niels Baj Rye
E-mail: rnb@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.aarhuskommune.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.aarhuskommune.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
It-udbud (digital postkasse under Aarhus Kommune)
Aarhus
Danmark
Kontaktperson: Niels Baj Rye
E-mail: rnb@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.aarhuskommune.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Endpoint protection services til it-arbejdspladser i Aarhus Kommune.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet omfatter levering af ydelsen »Endpoint protection services til it-arbejdspladser i Aarhus Kommune«.

Udbuddet skal tilvejebringe en række sikkerhedsydelser rettet mod administrative it-arbejdspladser i Aarhus Kommune. Sikkerhedsydelserne består primært af beskyttelse mod malware, men i udbuddet indgår også en række øvrige ydelser, som Kunden kan vælge til, såsom kryptering af data og firewall. Desuden indgår en række krav til rapportering, sikkerhed og samarbejde.

Licensering er omfattet af udbuddet. Udover licensering til de sikkerhedsydelser til de administrative it-arbejdspladser, som Leverandøren skal løse, omfatter udbuddet licensering til Kundens klienter på det pædagogiske netværk. Dette netværk driver Kunden selv, og udover licensering bidrager Leverandøren her alene med konfiguration og klargøring til Kundens egen drift.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Udbuddet omfatter levering af ydelsen »Endpoint protection services til it-arbejdspladser i Aarhus Kommune«.

Udbuddet skal tilvejebringe en række sikkerhedsydelser rettet mod administrative it-arbejdspladser i Aarhus Kommune. Sikkerhedsydelserne består primært af beskyttelse mod malware, men i udbuddet indgår også en række øvrige ydelser, som Kunden kan vælge til, såsom kryptering af data og firewall. Desuden indgår en række krav til rapportering, sikkerhed og samarbejde.

Licensering er omfattet af udbuddet. Udover licensering til de sikkerhedsydelser til de administrative it-arbejdspladser, som Leverandøren skal løse, omfatter udbuddet licensering til Kundens klienter på det pædagogiske netværk. Dette netværk driver Kunden selv, og udover licensering bidrager Leverandøren her alene med konfiguration og klargøring til Kundens egen drift.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 gange et (1) år.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Se prækvalifikationsbetingelser som en del af udbudsmaterialet på www.aarhuskommune.dk/udbud

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.5) Oplysninger om forhandling
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/11/2016
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Viborg
Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/09/2016

Send til en kollega

0.032