1. 
  Køber 
 
 
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   FIT A/S 
  
 
   
   
   Køberens retlige status
   : 
   Offentlig virksomhed 
  
 
   
   Den ordregivende myndigheds aktiviteter
   : 
   Generelle offentlige tjenesteydelser 
  
 
   
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   KLAR Forsyning A/S 
  
 
   
   
   Køberens retlige status
   : 
   Offentlig virksomhed 
  
 
   
   Den ordregivende myndigheds aktiviteter
   : 
   Generelle offentlige tjenesteydelser 
  
 
   
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   FORS A/S 
  
 
   
   
   Køberens retlige status
   : 
   Offentlig virksomhed 
  
 
   
   Den ordregivende myndigheds aktiviteter
   : 
   Generelle offentlige tjenesteydelser 
  
 
   
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Envafors A/S 
  
 
   
   
   Køberens retlige status
   : 
   Offentlig virksomhed 
  
 
   
   Den ordregivende myndigheds aktiviteter
   : 
   Generelle offentlige tjenesteydelser 
  
 
   
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Udbuddet.dk 
  
 
   
   
   Køberens retlige status
   : 
   Offentligretligt organ 
  
 
   
   Den ordregivende myndigheds aktiviteter
   : 
   Generelle offentlige tjenesteydelser 
  
 
   
 
   2. 
  Procedure 
 
 
  
   
   2.1.  
  
 
   
   Procedure 
  
 
   
   Titel
   : 
   Udbud ad CMM-system 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Ordregiver ønsker at indkøbe og implementere et vedligeholdelsesprogram (CMM-system), som kan udveksle data med forsyningselskabernes SRO-system (Sty-rings-, Regulerings- og Overvågningssystem) og Outlook. Ordregiver ønsker at understøtte den daglige drift og vedligehold med et decideret vedligeholdelsesprogram. CMM-systemet skal anvendes indenfor forsyningsområdet. I dag ligger data mange forskellige steder og det systematiske vedligehold sikres i dag via forsyningselskabernes SRO-system og regneark, men også ved hjælp af dygtige medarbejdere med høj anciennitet. Leverancen er opdelt i 3 delleverancer. En for hver af forsyningsselskaberne, der skal anvende systemet. Hver delleverance omfatter følgende hovedydelser, som for hver af forsyningsselskaberne er nærmere specificeret i Kontrakten: - Projektledelse - Konfiguration - Datakonvertering - Uddannelse - Prøver - Licenser Kontrakten omfatter herudover følgende hovedydelser: - Hypercare - Drift - Vedligeholdelse - Support - Videreudvikling 
  
 
   
   Identifikator for proceduren
   : 
   58a39bba-8fc4-4e71-a36e-4fe72ef11966 
  
 
   
   Tidligere bekendtgørelse
   : 
   83f74ae5-1b2d-4762-b39b-33a972780813-01 
  
 
   
   Intern identifikator
   : 
   201675 
  
 
   
   Udbudsprocedure
   : 
   Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse 
  
 
   
   Proceduren er en hasteprocedure
   : 
   nej 
  
 
   
   Hovedpunkterne i proceduren
   : 
   Udbuddet gennemføres som et udbud med forhandling, jf. § 61, stk. 1, nr. 1, a, c, idet ordregivers behov formentlig ikke kan imødekommes uden tilpasning af allerede tilgængelige løsninger og kontrakten på grund af særlige omstændigheder med hensyn til dens art og kompleksitet ikke tildeles uden forudgående forhandlinger. Udbudsformen betyder, at processen – i hovedtræk – indeholder nedenstående aktiviteter. Afsnit 1-2 nedenfor er udelukkende relevante i prækvalifikationen, dvs. frem til ansøgningsfristens udløb. Disse to afsnit er beskrevet i dette dokument (Prækvalifikationsbetingelser). De øvrige afsnit er beskrevet i dokumentet Udbudsbetingelser. 1. Virksomheder kan på baggrund af udbudsbekendtgørelsen ansøge om prækvalifikation ("åben runde"). 2. På baggrund af de modtagne prækvalifikationsansøgninger prækvalificeres 3 virksomheder. 3. Alene prækvalificerede virksomheder kan afgive tilbud ("lukket runde"). 4. Efter tilbudsfristens udløb kan Ordregiver vælge at træffe tildelingsbeslutning. Alternativt kan Ordregiver beslutte at indlede forhandlinger. 5. Efter tilbudsfristens udløb (og efter et eventuelt forhandlingsforløb, se pkt. (4)) tildeler Ordregiver kontrakten til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, jf. tildelingskriteriet. Efter tilbudsfristens udløb vil Ordregiver vurdere, om det er hensigtsmæssigt at afholde individuelle forhandlingsmøder med tilbudsgiverne. Vurderingen vil blive foretaget på baggrund af de indledende tilbud, herunder præsentationen. Tilbudsgiver skal således med afsæt i udbudsmaterialet gennemføre en præsentation, således at tilbudsgivers skriftlige besvarelse af bilagene understøttes af en visualisering, der gør Ordregiver i stand til at evaluere tilbuddet. Ordregiver giver hurtigst muligt efter tilbudsfristen besked om, hvorvidt forhandlingsmøderne gennemføres og i givet fald hvornår. Ordregiver forventer, at eventuelle forhandlingsmøder vil blive afholdt den 18. - 20. marts 2024. Gennemføres forhandlingsmøderne, vil tilbudsgiverne forud for mødet modtage en dagsorden. På baggrund af forhandlingsmøderne vil ordregiver vurdere, om tilbudsgiverne skal afgive endnu et tilbud, ligesom ordregiver vil fastsætte en endelig frist herfor. Ordregiver forbeholder sig retten til at gennemføre flere forhandlingsrunder. Endvidere forbeholder ordregiver sig retten til at forhandle skriftligt med tilbudsgiverne, dvs. uden afholdelse af forhandlingsmøder. Der kan – hvis der indledes forhandlinger – forhandles om alle aspekter af kontraktgrundlaget, samt de tekniske betingelser. Ordregiver anser sig således ikke på forhånd afskåret fra at ændre i udbudsmaterialet, idet ordregiver dog ikke kan ændre på grundlæggende elementer. Hvis Ordregiver efter forhandlingsmøderne ønsker at ændre i udbudsmaterialet, vil sådanne ændringer blive meddelt samtlige tilbudsgivere forud for den efterfølgende tilbudsfrist. Ordregiver anser sig for berettiget til at forhandle om alle tilbud, bortset fra de endelige tilbud. Ordregiver anser sig således for berettiget til at indlede forhandlinger med tilbudsgivere, der har afgivet tilbud med forbehold, herunder forbehold over for grundlæggende elementer i udbudsmaterialet. 
  
 
   
    
    2.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens art
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    72000000
     
    It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support 
   
 
    
    Yderligere klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    48000000
     
    Programpakker og informationssystemer, 
    72210000
     
    Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 
    72250000
     
    System- og supporttjenester, 
    72260000
     
    Programmelrelaterede tjenester 
   
 
    
   
    
    2.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Hvor som helst 
   
 
    
   
    
    2.1.4.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Den tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver gør opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til ansøgere og tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Det er i den forbindelse ordregivers opfattelse, at ansøger og tilbudsgiver er nærmest til at kende egne ejerforhold og egne samarbejdspartnere, og derfor også er nærmest til at dokumentere fraværet af de omstændigheder, der er omfattet af Forordningens artikel 5k. Ordregiver forbeholder sig retten til at afvise ansøgere og tilbudsgivere, som ikke på opfordring fra ordregiver ønsker at underskrive tro- og loveerklæring. 
   
 
    
    Retsgrundlag
    :  
   
 
    
    Direktiv 2014/24/EU 
   
 
    
   
 
   5. 
  Delkontrakt 
 
 
  
   
   5.1.  
  
 
   
   Delkontrakt
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Titel
   : 
   Udbud ad CMM-system 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Ordregiver ønsker at indkøbe og implementere et vedligeholdelsesprogram (CMM-system), som kan udveksle data med forsyningselskabernes SRO-system (Sty-rings-, Regulerings- og Overvågningssystem) og Outlook. Ordregiver ønsker at understøtte den daglige drift og vedligehold med et decideret vedligeholdelsesprogram. CMM-systemet skal anvendes indenfor forsyningsområdet. I dag ligger data mange forskellige steder og det systematiske vedligehold sikres i dag via forsyningselskabernes SRO-system og regneark, men også ved hjælp af dygtige medarbejdere med høj anciennitet. Leverancen er opdelt i 3 delleverancer. En for hver af forsyningsselskaberne, der skal anvende systemet. Hver delleverance omfatter følgende hovedydelser, som for hver af forsyningsselskaberne er nærmere specificeret i Kontrakten: - Projektledelse - Konfiguration - Datakonvertering - Uddannelse - Prøver - Licenser Kontrakten omfatter herudover følgende hovedydelser: - Hypercare - Drift - Vedligeholdelse - Support - Videreudvikling 
  
 
   
   Intern identifikator
   : 
   201675 
  
 
   
    
    5.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens art
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    72000000
     
    It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support 
   
 
    
    Yderligere klassificering
     
    (
    cpv
    ): 
    48000000
     
    Programpakker og informationssystemer, 
    72210000
     
    Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 
    72250000
     
    System- og supporttjenester, 
    72260000
     
    Programmelrelaterede tjenester 
   
 
    
    Valgmuligheder
    :  
     
     Beskrivelse af optioner
     : 
     Følgende optioner er inkluderet i udbuddet og nærmere beskrevet i kontraktens bilag 2: - Dynamics 365 PPM - Tidsregistrering - Migrering (Inextia) - Migrering (D365) - Ruteplanlægning - Visning af kolleger - Registrering af udskiftede komponenter - Reinvesteringer 
    
 
     
    
   
    
    5.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Hvor som helst 
   
 
    
   
    
    5.1.3.  
   
 
    
    Anslået varighed 
   
 
    
    Varighed
    : 
    8
     
    År 
   
 
    
   
    
    5.1.4.  
   
 
    
    Fornyelse 
   
 
    
    Højeste antal fornyelser
    : 
    2 
   
 
    
    Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
    : 
    Med et skriftligt varsel på mindst 3 måneder til udgangen af kontraktperioden kan ordregiver på uændrede vilkår forlænge kontrakten med 12 måneder. Med et skriftligt varsel på mindst 3 måneder til udgangen af denne 12 månedersperiode kan ordregiver på uændrede vilkår forlænge kontrakten med yderligere 12 måneder, således at den samlede maksimale forlængelse udgør 24 måneder. 
   
 
    
   
    
    5.1.6.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler 
   
 
    
    Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
    : 
    ja 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Den tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at tilbudsgiveren ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver gør opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til ansøgere og tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Det er i den forbindelse ordregivers opfattelse, at ansøger og tilbudsgiver er nærmest til at kende egne ejerforhold og egne samarbejdspartnere, og derfor også er nærmest til at dokumentere fraværet af de omstændigheder, der er omfattet af Forordningens artikel 5k. Ordregiver forbeholder sig retten til at afvise ansøgere og tilbudsgivere, som ikke på opfordring fra ordregiver ønsker at underskrive tro- og loveerklæring. 
   
 
    
   
    
    5.1.10.  
   
 
    
    Tildelingskriterier 
   
 
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Pris 
    
 
     
     Navn
     : 
     Pris 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Ved evalueringen af tilbuddene i forhold til underkriteriet "Pris" vil ordregiver lægge vægt på den samlede tilbudspris ekskl. moms, jf. nærmere udbudsbetingelsernes afsnit 2.2.1. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     30 
    
 
    
    
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Navn
     : 
     Brugervenlighed, funktionalitet og svartider 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Ordregiver vil, medmindre andet fremgår af kontraktens bilag 2, ved evalueringen af underkriteriet "Brugervenlig, funktionalitet og svartider" lægge vægt på, at: - CMM-systemet understøtter Ordregivers funktionelle behov, så brugerne af løsningen præsenteres for effektive og tidsbesparende processer til håndtering af de angivne opgaver, samt at brugerne tilbydes flere alternative (mere end én) processer til håndtering af samme opgave med mulighed for fleksibilitet vedr. kvalitet, kompleksitet og ressourcer inden for den givne proces. - CMM-systemet er brugervenligt, så brugerne understøttes i de arbejdsprocesser, de udfører, herunder at brugerne kun præsenteres for de dele af løsningen, der er relevant for den givne arbejdsproces. - CMM-systemet understøtter, at alle - også komplekse - arbejdsprocesser kan afvikles via automatiserede workflows med færrest mulige klik (ud fra et brugerperspektiv) samt færrest mulige skift mellem systemer eller hjælpeværktøjer. - CMM-systemet medfører, at funktionerne, hvor det er relevant og fremgår af de enkelte cases/opgaver, kan løses både centralt og decentralt i Kundens organisation, herunder at muligheder og begrænsninger for decentrale brugeres anvendelse kan styres nemt og effektivt fra centralt hold. - CMM-systemet fremstår som et standardsystem, der kan leveres uden større grad af udvikling og/eller konfiguration. - CMM-systemet leveres med passende og tidssvarende svartider set i forhold til Ordregivers anvendelse og lignende systemer. - Tilbudsgiver kan levere hypercare, der sikrer at Ordregiver efter implementeringen af CMM-systemet forstår at anvende CMM-systemet i overensstemmelse med formål og muligheder. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     50 
    
 
    
    
    
    Kriterium
    :  
     
     Type
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Navn
     : 
     Tidsplan og implementering 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Ordregiver vil ved evalueringen af underkriteriet "Tidsplan og implementering" lægge vægt på, at: - Tilbudsgiver kan levere og implementere CMM-systemet inden for en realistisk periode. - Tidsplanen er gennemarbejdet og demonstrerer hvordan tilbudsgiver vil gennemføre implementering af CMM-systemet under overholdelse af kravene i bilag 1. - Tidsplanen omfatter beskrivelser af proces, herunder procedurer og værktøjer, som understøtter tilbudsgiverens implementering af CMM-systemet. - Tidsplanen giver et overskueligt overblik over leverings- og implementeringsprocessen.- - Tidsplanen rummer aktiviteter og ekstra tid til håndtering af risici i levering- og implementeringsprocessen. - Tidsplanen tydeligt angiver, hvem der har ansvaret for hvilke aktiviteter i leverings- og implementeringsprocessen - Tidsplanen tydeligt angiver, hvilke ordregiverleverancer som er nødvendige for levering af CMM-systemet, og hvornår disse forudsættes leveret. - Tidsplanen indeholder en tydelig beskrivelse af prøveregimet, herunder hvordan prøver vil blive gennemført under overholdelse af kravene i bilag 1 og bilag 6. - Tilbudsgivers undervisningskoncept og forslag til aktiviteter under implementeringen, bidrager til Ordregivers rette brug af CMM-systemet. 
    
 
     
     Vægtning (procentdel, præcis)
     : 
     20 
    
 
     
    
   
    
    5.1.12.  
   
 
    
    Udbudsvilkår 
   
 
    
    Oplysninger om undersøgelsesfrister
    : 
    Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. 
   
 
    
   
    
    5.1.15.  
   
 
    
    Teknikker 
   
 
    
    Rammeaftale
    : 
    Ingen rammeaftale 
   
 
    
    Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
    : 
    Intet dynamisk indkøbssystem 
   
 
    
    Elektronisk auktion
    : 
    nej 
   
 
    
   
    
    5.1.16.  
   
 
    
    Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang 
   
 
    
    Organisation med ansvar for klager
    : 
    Klagenævnet for Udbud 
   
 
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
    : 
    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
   
 
    
    Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
    : 
    FIT A/S, FORS A/S, KLAR Forsyning A/S, Envafors A/S 
   
 
    
    Organisation, der udfører betalingen
    : 
    FIT A/S 
   
 
    
    Organisation, der undertegner kontrakten
    : 
    FIT A/S 
   
 
    
    TED eSender
    : 
    Mercell Holding ASA 
   
 
    
   
 
   6. 
  Resultater 
 
 
  
   
   Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse
   : 
   7 000 000,00
    
   DKK 
  
 
   
  
   
   6.1.  
  
 
   
   Resultat delkontrakt-ID
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Vinder udvælgelse status
   : 
   Der er udvalgt mindst én vinder. 
  
 
   
    
    6.1.2.  
   
 
    
    Oplysninger om vinderne 
   
 
    
    Vinder
    :  
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    Rina Digital Solutions A/S 
   
 
    
    Tilbud
    :  
   
 
    
    Tilbud – Identifikator
    : 
    Tilbud - Rina Digital Solutions 
   
 
    
    Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
    : 
    LOT-0000 
   
 
    
    Værdien af resultatet
    : 
    6 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Udbuddet blev rangordnet
    : 
    nej 
   
 
    
    Koncessionsværdi:  
     
     Tilbuddet er et alternativt tilbud
     : 
     nej 
    
 
     
     Underentreprise
     : 
     Endnu ikke kendte 
    
 
     
    
    Kontraktoplysninger:  
     
     Identifikator for kontrakten
     : 
     Kontrakt om levering af vedligeholdelsesprogram 
    
 
     
     Titel
     : 
     Kontrakt om levering af vedligeholdelsesprogram 
    
 
     
     Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
     : 
     10/06/2024 
    
 
     
     Dato for indgåelse af kontrakten
     : 
     15/07/2024 
    
 
     
     Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
     : 
     nej 
    
 
     
    
    Organisation, der undertegner kontrakten
    : 
    FIT A/S 
   
 
    
   
    
    6.1.3.  
   
 
    
    Ikke-vindende tilbudsgivere
    :  
   
 
    
     
     Officielt navn
     : 
     Konsortiet Pingala 
    
 
     
    
   
    
    6.1.4.  
   
 
    
    Statistiske oplysninger
    :  
   
 
    
    Resumé af de anmodninger om en undersøgelse, som køberen har modtaget 
     
     Antal klagere
     : 
     0 
    
 
     
    
    Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
    : 
     
     Type modtagne indgivelser
     : 
     Tilbud 
    
 
     
     Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
     : 
     2 
    
 
     
     Type modtagne indgivelser
     : 
     Ansøgning om deltagelse 
    
 
     
     Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
     : 
     4 
    
 
     
    
    Udvalg af tilbud
    :  
     
     Værdien af det antagne tilbud med den laveste værdi
     : 
     7 000 000,00
      
     DKK 
    
 
     
     Værdien af det antagne tilbud med den højeste værdi
     : 
     7 000 000,00
      
     DKK 
    
 
     
    
   
 
   8. 
  Organisationer 
 
 
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0001 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Klagenævnet for Udbud 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-37795526 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Toldboden 2
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Viborg 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   8800 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Vestjylland
    
   (
   DK041
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   Klagenævnet for Udbud 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 72405600 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation med ansvar for klager 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0002 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-10294819 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Carl Jacobsens Vej 35
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Valby 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2500 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 41715000 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0003 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   FIT A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   40634797 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Rolighed 7, 2. sal
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Sorø 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   4180 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Vest- og Sydsjælland
    
   (
   DK022
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   Jesper Rønman 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   41783860 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    
    Organisation, der undertegner kontrakten 
   
 
    
    Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten 
   
 
    
    Organisation, der udfører betalingen 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0004 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   KLAR Forsyning A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   36484438 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Vasebækvej 40
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Køge 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   4600 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Østsjælland
    
   (
   DK021
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   56652222 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Køber 
   
 
    
    Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0005 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   FORS A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   33032838 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Tåstrup Møllevej 5
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Holbæk 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   4300 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Vest- og Sydsjælland
    
   (
   DK022
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   70202066 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Køber 
   
 
    
    Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0006 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Envafors A/S 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   26863902 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Ærøvej 2
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Næstved 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   4700 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Vest- og Sydsjælland
    
   (
   DK022
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   58362500 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Køber 
   
 
    
    Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0007 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Udbuddet.dk 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-33775229 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Philip Heymans Allé 7
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Hellerup 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2900 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Københavns omegn
    
   (
   DK012
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   Anders Jakobsen 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   33344309 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Køber 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0008 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Rina Digital Solutions A/S 
  
 
   
   Den økonomiske operatørs størrelse
   : 
   Mellemstor virksomhed 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   32670334 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Sofiendalsvej 5B
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Aalborg 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   9200 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Nordjylland
    
   (
   DK050
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   Michael Paarup 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 72141214 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
    Vinder af disse delkontrakter
    : 
    LOT-0000 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0009 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Konsortiet Pingala 
  
 
   
   Den økonomiske operatørs størrelse
   : 
   Lille virksomhed 
  
 
   
   Organisationen er en fysisk person 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   31777194 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Vibeholms Allé 20, st. th
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Brøndby 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2605 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Københavns omegn
    
   (
   DK012
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   Peter Sejer Rask 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 31271200 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0010 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Mercell Holding ASA 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   980921565 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Askekroken 11
    
   
    
    
  
 
   
   By
   : 
   Oslo 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   0277 
  
 
   
   Landespecifik underafdeling (NUTS)
   : 
   Oslo
    
   (
   NO081
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Norge 
  
 
   
   Kontaktpunkt
   : 
   eSender 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +47 21018800 
  
 
   
   Fax
   : 
   +47 21018801 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    TED eSender 
   
 
    
   
 
   11. 
  Oplysninger om bekendtgørelsen 
 
 
  
   
   11.1.  
  
 
   
   Oplysninger om bekendtgørelsen 
  
 
   
   Identifikator for bekendtgørelsen
   : 
   b63b8fa7-58d6-48a8-881a-8c0de41f45df
    
   - 
   01 
  
 
   
   Formulartype
   : 
   Resultater 
  
 
   
   Bekendtgørelsestype
   : 
   Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen 
  
 
   
   Bekendtgørelsessubtype
   : 
   29 
  
 
   
   Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
   : 
   21/08/2024
    
   10:46:32 (UTC) 
  
 
   
   Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
   : 
   21/08/2024
    
   10:51:48 (UTC) 
  
 
   
   Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
   : 
   dansk 
  
 
   
  
   
   11.2.  
  
 
   
   Oplysninger om offentliggørelsen 
  
 
   
   Bekendtgørelsesnummer
   : 
   503479-2024 
  
 
   
   EUT-S-nummer
   : 
   163/2024 
  
 
   
   Offentliggørelsesdato
   : 
   22/08/2024