23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 213-387912
Offentliggjort
04.11.2016
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland

Opdateringer

Rettelse
(09.11.2016)

II.3)
I stedet for:
Dato: 15-12-2016
Læses:
Dato: 15-04-2017

Rettelse
(30.11.2016)



Yderligere oplysninger
Udbuddet udskydes på ubestemt tid.

Kontrakt vedr. levering af infrastruktur til telesundhed


Region Midtjylland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Nanna Skovgaard Sørensen, Center for Telemedicin, Oluf Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N
E-mail: Nanna.Soerensen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk/sundhed/faginfo/center-for-telemedicin/telemedicinske-projekter/infrastruktur-til-telesundhed/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kontrakt vedr. levering af infrastruktur til telesundhed.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
48000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Regionen har behov for at anskaffe en infrastruktur til telesundhed. Infrastrukturen til telesundhed består af en række blivende komponenter, der anskaffes i denne forbindelse, samt en række komponenter der primært skal anvendes til afprøvning af infrastrukturen. Til platformen skal endvidere indkøbes en række microservices.

For de enkelte komponenter og samlede løsning ønskes en høj grad af standardisering og compliance med standarder (danske referencearkitekturer, danske profileringer, IKT-standarderne EU2015/1302, føderale løsninger »NemID«, etc.).

Infrastrukturen skal være en fælles platform for regionens telemedicinske løsninger, og skal gøre det muligt for regionen at udrulle løsningerne til regionens borgere.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

De blivende komponenter, jf. oven for pkt. 1.4, inkluderer bl.a. en serviceplatform, der skal understøtte udvikling af microservices via en agil udviklings- og governancemodel (DevOps).

Afprøvningskomponenterne, jf. oven for pkt. 1.4, inkluderer bl.a. komponenter til afgivning af en rekvisition på telesundhed, til styring af afgivet rekvisition, samtykke om videregivelse af borgerdata mm.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
15/12/2016

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:
15/04/2017

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbuddet, der gennemføres som et udbud med forhandling, forventes offentliggjort medio april 2017 med forventet kontraktstart medio oktober 2017.

Forud for udbuddet vil ordregiver gennemføre forskellige test af sine nuværende miljøer, der bl.a. vil få indflydelse på udbudsmaterialet, herunder kravspecifikationen, ligesom at der forventes gennemført tekniske dialoger med potentielle tilbudsgivere, der har til formål af afdække tekniske og kontraktmæssige muligheder. Potentielle tilbudsgivere opfordres således til holde sig orienteret på den i pkt. I.1) nævnte hjemmeside, hvor der vil blive offentliggjort relevant materiale til brug for afgivelsen af tilbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Klagenævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: erst@klfu.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Klagenævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: erst@klfu.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/11/2016

Send til en kollega

0.094