Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Vindere
LC-MS/MS system
(23.11.2016)
AB Sciex ApS
PO Box 224
0900 København
LC-MS/MS system
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Helle Slotsdal
Telefon: +45 78410003
E-mail: im.projektsektionen@stab.rm.dk
Fax: +45 78410003
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.im.rm.dk
Del II: Genstand
LC-MS/MS system.
LC-MS/MS system.
Aarhus Universitetshospital, Skejby.
LC-MS/MS system.
— Serviceoptioner
— Reservedelsoptioner
— Forlængelse af levering på forbrugsvarer.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Blodprøver og Biokemi ved Aarhus Universitetshospital ønsker at anskaffe et LC-MS/MS system. Apparaturet skal anskaffe for at udvide kapaciteten for flere af de analyser, som udføres i afdelingen, hvorfor det er væsentligt, at det er samme type udstyr, som allerede anvendes. Det drejer sig primært om analyser for 25-hydroxyvitamin D, 1,25-dihydroxyvitamin D, metanephriner, østron, østradiol og andre steroid hormoner i humant serum.
HPLC-delen skal være udstyret med en autosampler med mulighed for køling af prøverne og kapacitet til mindst 6 stk. 96- brønds deep-well plader.
Massespektrometeret skal være af typen triple quadrupol, hvor den tredje quadrupol endvidere skal kunne anvendes i ion trap mode, idet muligheden for at kunne udføre ægte MS3, som sikrer yderligere selektivitet i kvantificeringen ved komplekse prøver, anvendes i enkelte af de nævnte applikationer.
Alle elementer i udstyret skal kunne kontrolleres fra én og samme software.
Blodprøver og Biokemi finder, at det eneste apparatur, der imødekommer disse krav, er et AB Sciex QTRAP massespektrometer. Region Midtjylland har derfor til hensigt at indgå kontrakt med AB Sciex.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
LC-MS/MS system
32448615
PO Box 224
København
0900
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregivere har indgået en kontrakt. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Internetadresse:http://kfst.dk