23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

GULDBORGSUND KOMMUNE

Kontrakt om drift af kontrolcentralløsning til nødkald og levering af nødkaldeanlæg


GULDBORGSUND KOMMUNE

699885-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Kontrakt om drift af kontrolcentralløsning til nødkald og levering af nødkaldeanlæg
OJ S 224/2024 18/11/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen - Meddelelse om ændring
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn GULDBORGSUND KOMMUNE
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed, der styres af en lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kontrakt om drift af kontrolcentralløsning til nødkald og levering af nødkaldeanlæg
Beskrivelse Guldborgsund Kommune udbyder en Kontrakt med én leverandør om drift af kontrolcentralløsning til nødkald og levering af nødkaldeanlæg. Ordregiver stræber efter i samarbejde med en Leverandør at skabe et trygt og sikkert miljø for borgere, både hjemmeboende og borgere på plejecentre, ved at bruge et nødkaldesystem. Nødkaldsløsningen skal være en pålidelig og integreret del af et omsorgssystem, der sikrer hurtig og effektiv respons i nødsituationer. Løsningen skal dels opfylde høje standarder for sikkerhed og funktionalitet, og dels understøtte personalet i deres daglige arbejde. Nødkaldesystemet skal prioritere sikkerhed og pålidelighed, sikre hurtig respons og minimere risikoen for tekniske fejl. Løsningen skal være intuitiv og nem at bruge for både borgere og personale, med klare instruktioner og minimal træning. Kontraktens parter skal desuden have fokus på løbende evaluering og forbedring af systemet baseret på feedback fra brugere og teknologiske fremskridt. Alle data skal behandles fortroligt og i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning for at sikre borgernes privatliv. Kontrakten omfatter implementering, drift og vedligeholdelse af en cloudbaseret kontrolcentralløsning til alle kommunens nødkaldeanlæg. Kontrakten indebærer, at Leverandøren skal foretage omkonvertering, opsætning/programmering samt udskiftning af SIM-kort i nye og eksisterende nødkaldeanlæg i implementeringsperioden til det nye administrationssystem og applikationsløsning. Efter implementeringsperioden overtager Ordregivers tekniske personale opsætninger og udkørsel af de præinstallerede nødkaldeanlæg. Leverandøren skal levere SIM-kort til alle nødkaldeanlæg i hele kontraktperioden. Leverandøren skal endvidere udskifte cirka 250 af Ordregivers nuværende nødkaldeanlæg. Kontrakten omfatter optioner om levering af nødkaldeanlæg, senderenhed, universal sendeenhed, bevægelsessensor og yderligere opkobling.
Identifikator for proceduren 3ab60c35-2ac8-4e1e-afa8-e6fbabc30398
Intern ID 24-027040
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som udbud med forhandling, hvor proceduren indebærer en ansøgningsfase, hvor Ordregiver prækvalificerer tre tilbudsgivere. I tilbudsfasen anmoder Ordregiver de prækvalificerede tilbudsgivere om at afgive indledende tilbud på kontrakten, hvorefter der følger en eller flere forhandlingsrunder med tilbudsgiverne. Ordregiver forventer, at der vil blive gennemført én forhandlingsrunde. Ordregiver forbeholder sig retten til at gennemføre en eller flere yderligere forhandlingsrunder end den ene forventede runde, hvis dette viser sig nødvendigt eller formålstjenligt. Efter afslutningen af forhandlingerne opfordrer Ordregiver forhandlingsdeltagerne til at afgive endeligt tilbud, der vil være grundlaget for Ordregivers tildeling af Kontrakt til det økonomisk mest fordelagtige tilbud på baggrund af tildelingskriteriet bedste forhold mellem pris og kvalitet. Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele Kontrakten på baggrund af de indledende tilbud uden gennemførelse af forhandlinger.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32540000   Centraler, 32552120   Nødtelefoner, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Kontrakten omfatter en nødkaldsløsning for både hjemmeboende og borgere på plejecentre i Guldborgsund Kommune, der har brug for at kunne sende nødkald.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 9 200 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Prækvalifikation: Forventet mindste antal prækvalificerede Tilbudsgivere er tre (3) Største antal prækvalificerede Tilbudsgivere er tre (3)
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Kontrakt om drift af kontrolcentralløsning til nødkald og levering af nødkaldeanlæg
Beskrivelse : Guldborgsund Kommune udbyder en Kontrakt med én leverandør om drift af kontrolcentralløsning til nødkald og levering af nødkaldeanlæg. Ordregiver stræber efter i samarbejde med en Leverandør at skabe et trygt og sikkert miljø for borgere, både hjemmeboende og borgere på plejecentre, ved at bruge et nødkaldesystem. Nødkaldsløsningen skal være en pålidelig og integreret del af et omsorgssystem, der sikrer hurtig og effektiv respons i nødsituationer. Løsningen skal dels opfylde høje standarder for sikkerhed og funktionalitet, og dels understøtte personalet i deres daglige arbejde. Nødkaldesystemet skal prioritere sikkerhed og pålidelighed, sikre hurtig respons og minimere risikoen for tekniske fejl. Løsningen skal være intuitiv og nem at bruge for både borgere og personale, med klare instruktioner og minimal træning. Kontraktens parter skal desuden have fokus på løbende evaluering og forbedring af systemet baseret på feedback fra brugere og teknologiske fremskridt. Alle data skal behandles fortroligt og i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning for at sikre borgernes privatliv. Kontrakten omfatter implementering, drift og vedligeholdelse af en cloudbaseret kontrolcentralløsning til alle kommunens nødkaldeanlæg. Kontrakten indebærer, at Leverandøren skal foretage omkonvertering, opsætning/programmering samt udskiftning af SIM-kort i nye og eksisterende nødkaldeanlæg i implementeringsperioden til det nye administrationssystem og applikationsløsning. Efter implementeringsperioden overtager Ordregivers tekniske personale opsætninger og udkørsel af de præinstallerede nødkaldeanlæg. Leverandøren skal levere SIM-kort til alle nødkaldeanlæg i hele kontraktperioden. Leverandøren skal endvidere udskifte cirka 250 af Ordregivers nuværende nødkaldeanlæg. Kontrakten omfatter optioner om levering af nødkaldeanlæg, senderenhed, universal sendeenhed, bevægelsessensor og yderligere opkobling.
Intern ID : 24-027040
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 32540000   Centraler, 32552120   Nødtelefoner, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Kontrakten omfatter følgende optioner om levering af: • Nødkaldeanlæg inklusive nødstrømsbatteri, senderenhed og startpakke • Senderenhed inklusive startpakke • Universal sendeenhed med NC/NO funktion og repeater inklusive batteri • Bevægelsessensor PIR inklusive batteri • Yderligere opkobling til kontrolcentral
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Kontrakten omfatter en nødkaldsløsning for både hjemmeboende og borgere på plejecentre i Guldborgsund Kommune, der har brug for at kunne sende nødkald.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2025
Varigheds slutdato 28/02/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Ordregiver kan forlænge kontrakten med op til to gange ét år på uændrede vilkår. Beslutning om forlængelse af Kontrakten skal meddeles skriftligt til Leverandøren senest tre måneder inden kontraktens udløb.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 9 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Navnene på og de faglige kvalifikationer for det personale, der skal udføre kontrakten, skal angives Ikke påkrævet
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Prækvalifikation: Forventet mindste antal prækvalificerede Tilbudsgivere er tre (3) Største antal prækvalificerede Tilbudsgivere er tre (3)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Etablering af virksomhed
Beskrivelse Hvis oplysningerne vedrørende omsætning (samlet eller specifik) ikke er til rådighed for hele den periode, der anmodes om, angives den dato, hvor virksomheden blev etableret, eller den økonomiske aktør startede sin virksomhed:
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Finansielle nøgletal
Beskrivelse For så vidt angår de finansielle nøgletal (såsom forholdet mellem aktiver og passiver), der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger:
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Erhvervsansvarsforsikring
Beskrivelse Det forsikrede beløb i den økonomiske aktørs erhvervsansvarsforsikring er følgende:
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse Kun for så vidt angår offentlige tjenesteydelseskontrakter: I referenceperioden har den økonomiske aktør leveret følgende betydelige tjenesteydelser af den anførte type. Ordregivende myndigheder kan kræve op til tre års erfaring og tillade, at der tages hensyn til erfaring, som ikke er indhøstet inden for de seneste tre år.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Køberen forbeholder sig retten til at tildele kontrakten på grundlag af de indledende tilbud uden yderligere forhandlinger
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris 40%
Beskrivelse : Den samlede evalueringstekniske pris omregnes til point ved brug af prismodel, der kan indeholde tilbuddenes prisspredning
Vægtning (pointantal, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet 60%
Beskrivelse : Ved evaluering af ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på hvorvidt og i hvilket omfang, Tilbudsgiver opfylder Ordregivers evalueringskrav
Vægtning (pointantal, præcis) : 60
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 04/12/2024   23:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for proceduren :
Den påtænkte dato for afsendelse af opfordringerne til at afgive tilbud : 19/12/2024
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Påkrævet
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 16/12/2024   09:00:00 (UTC)
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der behandler tilbud GULDBORGSUND KOMMUNE
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : GULDBORGSUND KOMMUNE
Registreringsnummer : 2918 8599
Postadresse : PARKVEJ 37    
By : Nykøbing Falster
Postnummer : 4800
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : Pia Jeanne Arildsen
Telefon : +45 25182836
Internetadresse : https://www.guldborgsund.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres a985160f-7c0f-41fc-8a4a-7239b1dd3961-01
Hovedårsagen til ændringen Ajourførte oplysninger
Beskrivelse Ordregiver har fået behov for afklaring af aktiviteter i kontraktens planlagte implementeringsperiode, der medfører af tidsplanen må flyttes cirka tre uger.
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator : PROCEDURE
Beskrivelse af ændringer Udbudsbetingelser afsnit 22.1 Tidsplan for udbudsprocessen er ændret.
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator : LOT-0000
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : e926c258-fd34-447d-9eb2-0668599b2cb4   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 15/11/2024   09:23:15 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 15/11/2024   09:23:39 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 699885-2024
EUT-S-nummer : 224/2024
Offentliggørelsesdato : 18/11/2024

Send til en kollega

0.032