23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 239-435826
Offentliggjort
10.12.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

www.orbicon.dk

Udbyder

KAB

Udbud af IP tjenesteydelser


KAB

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
KAB
55775214
Vester Voldgade 17
København V
1552
Danmark
Kontaktperson: Perter Pejtersen
Telefon: +45 22104200
E-mail: ppej@orbicon.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.kab-bolig.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.kab-bolig.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Adgangen til udbudsmaterialet er begrænset. Yderligere oplysninger kan indhentes på: www.orbicon.dk
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
ppej@orbicon.dk
21265543
Slotsgade 49, 1. sal
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Peter Pejtersen
Telefon: +45 22104200
E-mail: ppej@orbicon.dk
NUTS-kode: DK021

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.orbicon.dk

Internetadresse for køberprofilen: www.orbicon.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af IP tjenesteydelser.

Sagsnr.: 3781600003
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72411000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Levering af en kollektiv IP internet forbindelser til alle almene boliger i boligselskabet. Netværket skal endvidere indeholde 3 stk. VLAN til facilitering af en række teknisk administrative netværksopgaver.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 2
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Etablering af krydsfeltskabe

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
51611100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I forbindelse med etableringen og leveringen af nærværende opgave skal leverandøren fysisk opdele netværket i et teknisk netværket via etablering af 61 nye krydsfeltskabe og afdelingens nuværende krydsfeltskabe til bolignetværket.

Leverandøren skal kunne levere en IP-telefoni service og tilhørende VOIP gateway til beboerne.

Endvidere skal leverandøren stå for at forlænge i alt ca. 100 PDS kabler som skal overflyttes til de nye krydsfeltskabe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

For tilbuddet gælder det med udbudsbrevet udsendte udbudsmateriale, dateret den 08.11.2016 indeholdende:

1. Bygherrens udbudsannonce

2. Eventuelle rettelsesblade

3. Byggesagsbeskrivelse

4. Arbejdsbeskrivelse

5. Situationsplan

6. Oversigt Krydsfelter

7. Tro og love-erklæring.

Udbudsmateriale kan fra torsdag den 8.12.2016 fås ved henvendelse til Orbicon A/S, på telefon 22 10 42 00 eller e-mail: ppej@orbicon.dk.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

IP Tjeneste ydelse

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72411000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
Hovedudførelsessted:

Farum Midtpunkt

Paltholmterrasserne 2-87

Bybækterrasserne 101-168

Nygårdsterrasserne 201-301

Birkhøjterrasserne 401-456

3520 Farum.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Levering og idriftsættelse af 10 Gbit/s fiberacces forbindelse og:

1: En 5 Gbit/s forbrugsafregnet Internet forbindelse med 95/5 percentil afregning,

eller

2: En garanteret minimumsbåndbredde på 50 Mbit/s pr. tilslutningspunkt svarende til samlet 8,5 GBit/s

samt service svarende til SLA erhverv.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbudsmateriale kan fra torsdag den 8.12.2016 fås ved henvendelse til Orbicon A/S, på telefon 22 10 42 00 eller e-mail: ppej@orbicon.dk

Der bliver mulighed for besigtigelse af bebyggelsen den 15.12.2016 kl. 10:00 — Mødested:

Ejendomskontoret, Servicecentralen Paltholmterrasserne 15, 3520 Farum.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 31/01/2017
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/06/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 31/01/2017
Tidspunkt: 10:00
Sted:

Ejendomskontoret, Servicecentralen Paltholmterrasserne 15, 3520 Farum.

Direkte telefonisk henvendelse på +45 4434 0910.

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Yderligere oplysninger om ovennævnte kan fås ved henvendelse til Orbicon A/S, på telefon 22 10 42 00 eller e-mail: ppej@orbicon.dk.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Bygningsstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 39
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41701000
E-mail: bygst@bygst.dk

Internetadresse:www.bygst.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/12/2016

Send til en kollega

0.046