23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 245-447651
Offentliggjort
20.12.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Hovedstaden

Vindere

Service og vedligehold af SRO-system på Herlev Hospital

(23.03.2017)
Picca Automation
Gladsaxevej 382
2860 Søborg

Service og vedligehold af SRO-system på Herlev Hospital


Region Hovedstaden

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Tom Knøfler
Telefon: +45 38665824
E-mail: tom.knoefler@regionh.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177149&B=HOVEDSTADEN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177149&B=HOVEDSTADEN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Service og vedligehold af SRO-system på Herlev Hospital.

Sagsnr.: 1524
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Herlev Hospitals indkøb af en serviceaftale til BMS — SRO anlægget, dvs. den del af BMS systemet der håndteres af Siemens WinCC SCADA systemerne samt Siemens S7 PLC'erne. BMS — CTS anlægget fra Honeywell indgår ikke i denne serviceaftale. Den del håndteres af en anden leverandør. Desuden omfatter kontrakten indkøb af konsulentydelser/programmering af ovenfor nævnte system.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72220000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

Herlev Hospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Herlev Hospitals indkøb af en serviceaftale til BMS — SRO anlægget, dvs. den del af BMS systemet der håndteres af Siemens WinCC SCADA systemerne samt Siemens S7 PLC'erne. BMS — CTS anlægget fra Honeywell indgår ikke i denne serviceaftale. Den del håndteres af en anden leverandør. Desuden omfatter kontrakten indkøb af konsulentydelser/programmering af ovenfor nævnte system.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 gange 24 måneder i alt mulighed for 48 måneders forlængelse.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af aftaleperioden på 2 * 2 år.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

1. krav til minimumsomsætning på 5 000 000 pr år indenfor den udbudte ydelse.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Leverandøren skal have en omsætning på minimum 5 000 000 DKK pr. år i de seneste 3 regnskabsår indenfor SRO/Automations området.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

1. Leverandøren skal minimum have tre SRO/Automations-specialister

2. Leverandøren skal have et 24/7 beredskab.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Leverandøren skal kunne byde ind med minimum tre SRO/Automations-specialister (gerne flere) til serviceaftalen, som alle har minimum 5 års erfaring i programmering af Siemens WinCC SCADA systemer samt programmering af S7-300 serien. Dette skal dokumenteres i vedlagte CV'er, hvor også relevante referencer kort skal beskrives.

Leverandøren skal have et 24/7 beredskab som skal kunne kontaktes direkte via telefon, og som skal kunne overholde følgende respons tider:

— * Fejlmelding og afhjælpende fejlsøgning. Leverandøren skal besvare fejlmeldinger med det samme, og gå i gang med at analysere fejl så hurtigt som muligt, dog inden for maksimalt 2 timer fra det tidspunkt at fejlmeldingen indrapporteres af Herlev Hospital.

— * Transport til Herlev Hospitals adresse som måtte være nødvendig af hensyn til en igangværende fejlafhjælpning skal foregå så hurtig som muligt, dog inden for maksimalt 4 timer fra det tidspunkt at fejlmeldingen indrapporteres af Herlev Hospital til at leverandøren er på Herlev Hospitals adresse.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 18/01/2017
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 18/01/2017
Tidspunkt: 14:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
København
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/12/2016

Send til en kollega

0.063