23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 006-008408
Offentliggjort
10.01.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Midtjylland (udbudsansvarlig region)

Hardware til præhospitale køretøjer (ambulancer, akutlægebiler mv.)


Region Midtjylland (udbudsansvarlig region)

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland (udbudsansvarlig region)
Præhospitalet, Olof Palmes Allé 34, 1.
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Hans Christian Kirketerp
Telefon: +45 78414807
E-mail: hankit@ph.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Morten Hestbech
Telefon: +45 76631417
E-mail: mhe@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionssyddanmark.dk

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland
Præhospitalet, Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Jan Lindberg
Telefon: +45 97662113
E-mail: jan.lindberg@rn.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rn.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Hardware til præhospitale køretøjer (ambulancer, akutlægebiler mv.).

II.1.2) Hoved-CPV-kode
30210000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter en rammeaftale vedrørende hardware til præhospitale køretøjer (ambulancer, akutlægebiler mv.).

Kontrakten udbydes af Region Midtjylland med en option for Region Nordjylland og Region Syddanmark til ligeledes at indgå kontrakt med den valgte leverandør.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
38100000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK05
Hovedudførelsessted:

For Region Midtjyllands kontrakt er Region Midtjylland hovedudførelsessted. For Region Nordjylland og Region Syddanmark vil de respektive områder være hovedudførelsessted, hvis de tiltræder optionen.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af følgende ydelser:

—Windowsbaserede pc'er forbundet til trykfølsom skærm, evt. bygget sammen i samme enhed (tablet). Skærm/tablet skal placeres i holder/dock, som er en del af tilbuddet.

—Operativsystemlicenser til pc'erne.

—GPS-løsning inklusiv ekstern antenne med tilhørende kabling.

—GSM-løsning inklusiv ekstern antenne med tilhørende kabling.

—Kablet forbindelse fra pc til SINE-radio (Sepura SRG 3500/3900).

—Installation og test i alle køretøjer. Der er tale om en totalinstallation, hvorfor leverandøren skal levere alle nødvendige beslag, kabler, opladere, batterier m.v.

—Demontering af eksisterende installationer i Ordregivers køretøjer.

—Fuld service og support inkluderet i en 1-årig ansvars- og afhjælpningsperiode for det enkelte system efter afsluttet og godkendt installation.

— Serviceaftale gældende efter den 1-årige ansvars- og afhjælpningsperiode (Kontraktbilag 8) i op til 6 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: 0 / Vægtning: 0
Pris - Vægtning: 0
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på følgende:

— System med skærmstørrelse på 7,9-8,5 tommer.

Optionen er frivillig og vil derfor ikke indgå i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Region Midtjylland er udbudsansvarlig region, og når der i nærværende udbudsbekendtgørelse er henvist til »på den ovenfor anførte adresse« er det den for Region Midtjylland oplyste adresse,

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 238-433211
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Hardware til præhospitale køretøjer (ambulancer, akutlægebiler mv.)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbuddet annulleres og genudbydes snarest.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/01/2017

Send til en kollega

0.047