Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vejdirektoratet
Vindere
Løbende levering af konsulentydelser til SharePoint og O365 (med primært fokus på SPO)
(02.06.2017)
ProActive A/S
Rosenørns Allé 1
1970 Frederiksberg
Opdateringer
I.1)
I stedet for:
Læses:
Banedanmark
CVR. 18632276
Amerika Plads 15
København Ø
2100
Kontaktperson: Per Krogsgaard (dda-udbud@vd.dk)
www.banedanmark.dk
Yderligere oplysninger
Banedanmark var ikke angivet som ordregiver i punkt I.1). Banedanmark deltager også som Ordregiver i dette udbud.
I.1)
I stedet for:
I.1)
Navn og adresser
Vejdirektoratet
60729018
Niels Juels Gade 13
København
1022
Danmark
Kontaktperson: Per Krogsgaard
E-mail: dda-udbud@vd.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vejdirektoratet.dk
I.1)
Navn og adresser
Banedanmark
CVR. 18632276
Amerika Plads 15
København Ø
2100
Kontaktperson: Per Krogsgaard (dda-udbud@vd.dk)
www.banedanmark.dk
Læses:
I.1)
Navn og adresser
Vejdirektoratet
60729018
Niels Juels Gade 13
København
1022
Danmark
Kontaktperson: Per Krogsgaard
E-mail: dda-udbud@vd.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vejdirektoratet.dk
I.1)
Navn og adresser
Banedanmark
CVR. 18632276
Amerika Plads 15
København Ø
2100
Kontaktperson: Per Krogsgaard (dda-udbud@vd.dk)
www.banedanmark.dk
Option:
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen
CVR. 27186386
Edvard Thomsens Vej 14
København S
2300
VI.3)
I stedet for:
Læses:
Udbuddet vedrører fælles udbud, med deltagelse af Vejdirektoratet og Banedanmark.
Derudover deltager Trafik, Bygge- og Boligstyrelsen (CVR: 27186386) som option.
Yderligere oplysninger
Ordregiver præciserer at udbuddet vedrører fælles udbud, med deltagelse af Vejdirektoratet og Banedanmark. Derudover deltager Trafik, Bygge- og Boligstyrelsen (CVR. 27186386) som option.
Løbende levering af konsulentydelser til SharePoint og O365 (med primært fokus på SPO)
Vejdirektoratet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
60729018
Niels Juels Gade 13
København
1022
Danmark
Kontaktperson: Per Krogsgaard
E-mail: dda-udbud@vd.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vejdirektoratet.dk
60729018
Niels Juels Gade 13
København
1022
Danmark
Kontaktperson: Per Krogsgaard
E-mail: dda-udbud@vd.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vejdirektoratet.dk
Del II: Genstand
Løbende levering af konsulentydelser til SharePoint og O365 (med primært fokus på SPO).
Ordregiver udbyder hermed Rammeaftale på behov for løbende konsulentbistand inden for konsulentydelser til SharePoint og O365 (med primært fokus på SPO).
Vejdirektoratet, Niels Juels Gade 13, 1022 København K
Banedanmark, Amerika Plads 15, 2100 København Ø.
Ordregiver udbyder hermed Rammeaftale på behov for løbende konsulentbistand inden for konsulentydelser til SharePoint og O365 (med primært fokus på SPO).
Ordregiver har behov for flere typer IT-konsulenter:
1 Fast tilknyttet konsulent
Et SCRUM-team på 5 konsulenter
Et reference-team på 5 konsulenter.
Option på op til 2 x 12 måneder.
Blandt de ansøgere, som opfylder dokumentationskravene, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag op til 5 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud, såfremt der modtages 5 konditionsmæssige og egnede ansøgninger.
Ordregiver vil udvælge de ansøgere, der samlet set skønnes bedst egnet i forhold til den udbudte opgave, vurderet på baggrund af de adspurgte informationer i ESPD »Teknisk og/eller faglig formåen«, hvor der i væsentlig grad vil blive lagt vægt på de oplyste referencer.
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen deltager som option.
Ordregiver vil anvende frivillig udelukkelsesgrund jf. § 137, stk. 1, nr. 2 vedr. Konkurs m.m.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger bedes beskrive de 5 betydeligste sammenlignelige opgaver, der er udført i løbet af de sidste tre (3) år. På denne liste bedes anført:
Årlige gennemsnitlige antal beskæftigede indenfor kategorierne:
— SharePoint/SPO udviklere
— UI udviklere
— SCRUM Master
— SharePoint/SPO-konsulenter med minimum 8 års erfaring.
Det er et mindstekrav, at ansøgeren har minimum 20 medarbejdere indenfor de ovenfor nævnte kategorier.
Det er et mindstekrav, at ansøgeren har medarbejdere indenfor alle ovennævnte kategorier.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Frister for og procedurer for klager fremgår af »Lov om Klagenævnet for Udbud«, lov nr. 492 af 12.5.2010, med efterfølgende ændringer, sidst lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016.
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kortredegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået. Det er en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kortredegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk