23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 008-011798
Offentliggjort
12.01.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Københavns Kommune, Koncernservice

Markedsdialog: Borgerbetalingsløsning til Københavns Kommune


Københavns Kommune, Koncernservice

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Koncernservice
64942212
Borups Allé 177
København NV
2400
Danmark
Kontaktperson: Louise Niemann Bedholm
E-mail: louise.niemann.bedholm@ks.kk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64490812.aspx

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Markedsdialog: Borgerbetalingsløsning til Københavns Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72200000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

For at øge kendskabet til hvilke muligheder der er i markedet for betalingsløsninger iværksættes hermed en skriftlig markedsdialog.

Formålet med markedsdialogen er at finde en egnet leverandør til at indgå i et pilotprojekt for så vidt angår den for Københavns Kommune rette løsning. Projektet har identificeret unge i alderen 10-14 år i fritids- og ungdomsklubber og andre kommunale institutioner som en indledende, primær målgruppe, da dette er en brugergrupper, der typisk ikke har betalingskort og derfor har behov for en anden løsning.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

På baggrund af piloten vil Københavns Kommune vurdere, hvorvidt løsningen skal kunne anvendes af borgere på tværs af kommunens forskellige serviceområder (klubber, svømmehaller, skoler, biblioteker, plejehjem mm.).

For yderligere information om projektet kontakt projektleder Christina Amonuwah Sønberg Johnson, fa7b@buf.kk.dk eller Janus Dejn Lindgren, zx7d@kff.kk.dk, som vil fremsende yderligere information, som interesserede leverandører kan komme med input til.

Københavns Kommune imødeser hurtig tilbagemelding om interesse og håber på input inden den 25.1.2017.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/06/2017

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/01/2017

Send til en kollega

0.031