Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Nyborg Kommune
Vindere
Udbud på indkøb af lydanlæg/PA anlæg til Bastionen, Nyborg Kommune
(11.05.2017)
Lydfabrikken ApS
Rugvænget 10c
4100 Ringsted
Udbud på indkøb af Lydanlæg / PA anlæg til Bastionen, Nyborg Kommune
Nyborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
74094511
Torvet 1
Nyborg
5800
Danmark
Kontaktperson: Cecilie Lindegaard Hansen
Telefon: +45 63337728
E-mail: ceh@nyborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64947597.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.nyborg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64947597.aspx
Del II: Genstand
Udbud på indkøb af Lydanlæg / PA anlæg til Bastionen, Nyborg Kommune.
Nyborg Kommune ønsker at indkøbe et større lydanlæg / PA installation samt tilhørende serviceaftale til kommunens kulturhus Bastionen.
Indkøbet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver, som ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene og opfylder mindstekravene, kan afgive tilbud.
Nyborg Kommune.
Udbudsmaterialet består af:
Nærværende materiale, herunder;
Udbudsbetingelser (kap. 2),
Kravspecifikation (kap. 3),
Udkast til rammeaftale (kap. 4)
Bilag
Bilag A — Arbejdsklausul
Bilag B — Konsortieerklæring
Bilag C — Tilbudsliste
Bilag 1 — Akustisk notat udarbejdet af Eddy Bøgh Brixen
Bilag 2 — EASE 3d model for salen
Bilag 3 — Plantegninger
Bilag 4 — Information vedr. løftepunkter.
Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til kontrakt.
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer i udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne. Tilbudsgiver opfordres derfor løbende til at holde sig orienteret om udbuddet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk