23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

TREFOR EL-NET A/S

Udbud af netstationer


TREFOR EL-NET A/S

167820-2025 - Resultater
Danmark – Transformatorstation – Udbud af netstationer
OJ S 52/2025 14/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bygge og anlæg
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn TREFOR EL-NET A/S
E-mail tiny@servia.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Elektricitetsrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn TREFOR El-Net Øst A/S
E-mail tiny@servia.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af netstationer
Beskrivelse Udbud af rammeaftale på levering af 10/0,4 kV netstationer bestående af en samlet løsning indeholdende 0,4 kV fordelingsanlæg, 10 kV koblingsanlæg, DSO (Distributions Styring og Overvågning), kabsling og stationshus monteret med en af Ordregiver leveret 10/0,4 kV transformer. Derudover omfatter den udbudte aftale ligeledes levering af 0,4 kV fordelingsanlæg, 10 kV koblingsanlæg og DSO-tavler som komponenter til brug ved distribution af el i Ordregivers forsyningsområde. Ordregiver har mulighed for at udvide rammen med op til 50%, i forhold til den faktiske tilbudssum, på baggrund af stor vækst samt uforudsigelighed i behovet for udviklingen af elnettet.
Identifikator for proceduren 84468391-6b6f-4f76-8422-6a2a21c614c3
Tidligere bekendtgørelse 89091-2025
Intern ID 425606
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  45232221   Transformatorstation
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  45232220   Anlæg af koblingsstation, 45232000   Arbejder og følgearbejder i forbindelse med rørledninger og kabler, 31200000   Elektriske fordelings- og styreapparater, 31213000   Fordelingsudstyr, 45315700   Installationsarbejder til fordelingsstation, 31214000   Koblingsudstyr
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 320 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 480 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele rammeaftalen på baggrund af det indledende forhandlingstilbud.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af netstationer
Beskrivelse Udbud af rammeaftale på levering af 10/0,4 kV netstationer bestående af en samlet løsning indeholdende 0,4 kV fordelingsanlæg, 10 kV koblingsanlæg, DSO (Distributions Styring og Overvågning), kabsling og stationshus monteret med en af Ordregiver leveret 10/0,4 kV transformer. Derudover omfatter den udbudte aftale ligeledes levering af 0,4 kV fordelingsanlæg, 10 kV koblingsanlæg og DSO-tavler som komponenter til brug ved distribution af el i Ordregivers forsyningsområde.
Intern ID 425606
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Bygge og anlæg
Primær klassifikation   ( cpv ):  45232221   Transformatorstation
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  45232220   Anlæg af koblingsstation, 45232000   Arbejder og følgearbejder i forbindelse med rørledninger og kabler, 31200000   Elektriske fordelings- og styreapparater, 31213000   Fordelingsudstyr, 45315700   Installationsarbejder til fordelingsstation, 31214000   Koblingsudstyr
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/09/2025
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 320 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 480 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Vedståelsesfristen er 4 måneder.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse Kvalitet og funktionalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse Bæredygtighed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren TREFOR EL-NET A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Der er kun modtaget ét antageligt tilbud, én ansøgning om deltagelse eller ét projekt
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn TREFOR EL-NET A/S
Registreringsnummer 20806397
Postadresse Kokbjerg 30
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Tine Nyrop
E-mail tiny@servia.dk
Telefon +45 76962100
Internetadresse https://www.trefor.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn TREFOR El-Net Øst A/S
Registreringsnummer 32268498
Postadresse Industrivej 1
By Rønne
Postnummer 3700
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
Enhed Tine Nyrop
E-mail tiny@servia.dk
Telefon +45 76962100
Internetadresse https://www.trefor.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 5bf65f33-b45d-490b-a5e4-27474f54c5f8   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 13/03/2025   11:20:13 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 167820-2025
EUT-S-nummer 52/2025
Offentliggørelsesdato 14/03/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.063