1. 
  Køber 
 
 
  
   
   1.1.  
  
 
   
   Køber 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Styrelsen for It og Læring 
  
 
   
   
   Køberens retlige status
   : 
   Central regeringsmyndighed 
  
 
   
   Den ordregivende myndigheds aktivitet
   : 
   Generelle offentlige tjenesteydelser 
  
 
   
 
   2. 
  Procedure 
 
 
  
   
   2.1.  
  
 
   
   Procedure 
  
 
   
   Titel
   : 
   Udbud af rammeaftale om konsulentbistand til STIL’s datavarehus og øvrige datasystemer 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Styrelsen for IT og Læring (STIL) offentliggør et udbud af en rammeaftale om konsulentbistand til STIL’s datavarehus og øvrige datasystemer. STIL har ansvaret for data på børne- og undervisningsområdet under Børne- og Undervisningsministeriet. Styrelsen har i en årrække indsamlet statistiske data fra sektoren og siden 2013 understøttet det med en datavarehusplatform, hvorfra data udstilles via uddannelsesstatistik.dk, som årligt tilgås af i omegnen af 500.000 offentlige brugere. Data benyttes ligeledes i udstrakt grad i ministeriets sagsbehandling, analyse- og kvalitetsarbejde mv. Der efterspørges en konsulentpulje af 14 konsulenter til bistand til it-drift, vedligehold, rådgivning/analyser/POC gennemførsel og udvikling inden for områderne dataintegrationer, backend databehandling (ETL), frontend databehandling (BI), test, portal og brugerrettet sikkerhed samt løsningsarkitektur. Opgaverne vil blive løst i tæt samarbejde med kunden, og konsulenterne vil indgå i datakontorernes agile teams. Applikationerne, der efterspørges konsulentbistand til, er datavarehuset inkl. portalen uddannelsesstatistik.dk, fordelingsdatasystemet samt dataindberetningssystemerne. I rammeaftalens løbetid påtænker STIL at lave en hel eller delvis re-implementering af portalen og datavarehuset til en mere moderne dataplatform. 
  
 
   
   Identifikator for proceduren
   : 
   1e9ee827-b78f-4e6a-9c89-f12aa9ac9600 
  
 
   
   Tidligere bekendtgørelse
   : 
   748207-2024 
  
 
   
   Intern ID
   : 
   2024/54 
  
 
   
   Udbudsprocedure
   : 
   Offentligt udbud 
  
 
   
   Proceduren er en hasteprocedure
   : 
   nej 
  
 
   
   Hovedpunkterne i proceduren
   : 
   Offentligt udbud efter udbudslovens afsnit II. 
  
 
   
    
    2.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens hovedformål
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    72000000
     
    It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support 
   
 
    
    Supplerende klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    72212000
     
    Programmeringsservice i forbindelse med applikationsprogrammel, 
    72221000
     
    Konsulentvirksomhed i forbindelse med forretningsanalyser, 
    72262000
     
    Programmeludvikling, 
    72266000
     
    Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel 
   
 
    
   
    
    2.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Postadresse
    : 
    Teglholsmgade 1
     
      
   
 
    
    By
    : 
    København SV 
   
 
    
    Postnummer
    : 
    2450 
   
 
    
    Landsdel (NUTS)
    : 
    Byen København
     
    (
    DK011
    ) 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
   
    
    2.1.3.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    65 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    80 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    2.1.4.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Der ydes ikke vederlag for deltagelse i udbuddet. Den udbudte rammeaftale er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2, da aftalen har et snævert genstandsfelt, som ville blive for byrdefuldt og ressourcekrævende for ordregiver at kontraktstyre flere leverandører inden for. Den maksimale værdi for rammeaftalen er af ordregiver sat højere end den anslåede værdi, da ordregivers påtænkte moderniseringsprojekter i rammeaftalens løbetid, jf. bilag 2, 3, 4, endnu ikke er godkendt. Hertil kommer at nye politiske aftaler kan medføre behov for ikke forudsete tilrettelser/udvikling. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Tilbudsgiver skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af rammeaftalen skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. 
   
 
    
    Retsgrundlag
    :  
   
 
    
    Direktiv 2014/24/EU 
   
 
    
   
 
   5. 
  Delkontrakt 
 
 
  
   
   5.1.  
  
 
   
   Delkontrakt
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Titel
   : 
   1-Rammeaftale om konsulentbistand til STIL’s datavarehus og øvrige datasystemer 
  
 
   
   Beskrivelse
   : 
   Styrelsen for IT og Læring (STIL) offentliggør et udbud af en rammeaftale om konsulentbistand til STIL’s datavarehus og øvrige datasystemer. STIL har ansvaret for data på børne- og undervisningsområdet under Børne- og Undervisningsministeriet. Styrelsen har i en årrække indsamlet statistiske data fra sektoren og siden 2013 understøttet det med en datavarehusplatform, hvorfra data udstilles via uddannelsesstatistik.dk, som årligt tilgås af i omegnen af 500.000 offentlige brugere. Data benyttes ligeledes i udstrakt grad i ministeriets sagsbehandling, analyse- og kvalitetsarbejde mv. Der efterspørges en konsulentpulje af 14 konsulenter til bistand til it-drift, vedligehold, rådgivning/analyser/POC gennemførsel og udvikling inden for områderne dataintegrationer, backend databehandling (ETL), frontend databehandling (BI), test, portal og brugerrettet sikkerhed samt løsningsarkitektur. Opgaverne vil blive løst i tæt samarbejde med kunden, og konsulenterne vil indgå i datakontorernes agile teams. Applikationerne, der efterspørges konsulentbistand til, er datavarehuset inkl. portalen uddannelsesstatistik.dk, fordelingsdatasystemet samt dataindberetningssystemerne. I rammeaftalens løbetid påtænker STIL at lave en hel eller delvis re-implementering af portalen og datavarehuset til en mere moderne dataplatform. 
  
 
   
   Intern ID
   : 
   2024/54 
  
 
   
    
    5.1.1.  
   
 
    
    Formål 
   
 
    
    Kontraktens hovedformål
    : 
    Tjenesteydelser 
   
 
    
    Primær klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    72000000
     
    It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support 
   
 
    
    Supplerende klassifikation
     
    (
    cpv
    ): 
    72212000
     
    Programmeringsservice i forbindelse med applikationsprogrammel, 
    72221000
     
    Konsulentvirksomhed i forbindelse med forretningsanalyser, 
    72262000
     
    Programmeludvikling, 
    72266000
     
    Konsulentvirksomhed i forbindelse med programmel 
   
 
    
   
    
    5.1.2.  
   
 
    
    Udførelsessted 
   
 
    
    Landsdel (NUTS)
    : 
    Byen København
     
    (
    DK011
    ) 
   
 
    
    Land
    : 
    Danmark 
   
 
    
   
    
    5.1.3.  
   
 
    
    Anslået varighed 
   
 
    
    Varighed
    : 
    4
     
    År 
   
 
    
   
    
    5.1.5.  
   
 
    
    Værdi 
   
 
    
    Anslået værdi eksklusiv moms
    : 
    65 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Rammeaftalens maksimumværdi
    : 
    80 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    5.1.6.  
   
 
    
    Generelle oplysninger 
   
 
    
    Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler 
   
 
    
    Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
    : 
    ja 
   
 
    
    Oplysninger om tidligere bekendtgørelser:  
    
 
     ID for den foregående bekendtgørelse
     : 
     410330-2024 
    
 
     
    
    Yderligere oplysninger
    : 
    Der ydes ikke vederlag for deltagelse i udbuddet. Den udbudte rammeaftale er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2, da aftalen har et snævert genstandsfelt, som ville blive for byrdefuldt og ressourcekrævende for ordregiver at kontraktstyre flere leverandører inden for. Den maksimale værdi for rammeaftalen er af ordregiver sat højere end den anslåede værdi, da ordregivers påtænkte moderniseringsprojekter i rammeaftalens løbetid, jf. bilag 2, 3, 4, endnu ikke er godkendt. Hertil kommer at nye politiske aftaler kan medføre behov for ikke forudsete tilrettelser/udvikling. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Tilbudsgiver skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af rammeaftalen skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 og nr. 6, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. 
   
 
    
   
    
    5.1.10.  
   
 
    
    Tildelingskriterier 
   
 
    
    Kriterium:  
    
 
     Type: 
     Pris 
    
 
     
     Navn
     : 
     Pris 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Evalueringen af de priser, som tilbudsgiver byder ind med i bilag 10A Timepriser, sker på baggrund af evalueringsmodellen, som fremgår af udbudsbetingelserne pkt. 17. 
    
 
     
     Kategori for tildelingskriteriet vægt: 
     Vægtning (procentdel, præcis) 
    
 
     
     Tildelingskriterium talværdi
     : 
     35,00 
    
 
     
    
    Kriterium:  
    
 
     Type: 
     Kvalitet 
    
 
     
     Navn
     : 
     Kvalitet 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     I tildelingskriteriet 'Kvalitet' indgår underkriterierne 'Kompetencer' (45%), 'Leverancesikkerhed og koordinering' (20%), 'Fremtidens dataplatform' (15%), 'Samarbejde, videndeling og proaktivitet' (10%) samt 'Test' (10%). 
    
 
     
     Kategori for tildelingskriteriet vægt: 
     Vægtning (procentdel, præcis) 
    
 
     
     Tildelingskriterium talværdi
     : 
     65,00 
    
 
     
    
   
    
    5.1.15.  
   
 
    
    Teknikker 
   
 
    
    Rammeaftale
    : 
    Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence 
   
 
    
    Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
    : 
    Intet dynamisk indkøbssystem 
   
 
    
    Elektronisk auktion
    : 
    nej 
   
 
    
   
    
    5.1.16.  
   
 
    
    Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang 
   
 
    
    Organisation med ansvar for klager
    : 
    Klagenævnet for Udbud 
   
 
    
    Oplysninger om klagefrister
    : 
    I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk. 
   
 
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
    : 
    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
   
 
    
    Organisation, der underskriver kontrakten
    : 
    Styrelsen for It og Læring 
   
 
    
   
 
   6. 
  Resultater 
 
 
  
   
   Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
   : 
   80 000 000,00
    
   DKK 
  
 
   
  
   
   6.1.  
  
 
   
   Resultat delkontrakt-ID
   : 
   LOT-0000 
  
 
   
   Status for udvælgelse af vinder
   : 
   Der er udvalgt mindst én vinder. 
  
 
   
   Rammeaftale
   :  
    
    Den maksimale værdi for rammeaftalen
    : 
    80 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
    Revurderet værdi af rammeaftalen
    : 
    65 000 000,00
     
    DKK 
   
 
    
   
    
    6.1.2.  
   
 
    
    Oplysninger om vinderne 
   
 
    
    Vinder
    :  
   
 
    
    Officielt navn
    : 
    Netcompany A/S 
   
 
    
    Tilbud
    :  
   
 
    
    Tilbud – Identifikator
    : 
    Vindende tilbud 
   
 
    
    ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
    : 
    LOT-0000 
   
 
    
    Koncessionsværdi:  
     
     Underentreprise
     : 
     Ja 
    
 
     
     Underentrepriseværdien er kendt
     : 
     nej 
    
 
     
     Underentrepriseprocentdelen er kendt
     : 
     nej 
    
 
     
     Beskrivelse
     : 
     Navn: Netcompany Poland Sp. Z o.o, CVR nr: PL 5862155720 
    
 
     
    
    Kontraktoplysninger:  
     
     Identifikator for kontrakten
     : 
     Rammeaftale 
    
 
     
     Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
     : 
     07/03/2025 
    
 
     
     Dato for indgåelse af kontrakten
     : 
     26/03/2025 
    
 
     
    
    Organisation, der underskriver kontrakten
    : 
    Styrelsen for It og Læring 
   
 
    
   
    
    6.1.4.  
   
 
    
    Statistiske oplysninger
    :  
   
 
    
    Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
    :  
     
     Type modtagne indgivelser
     : 
     Tilbud 
    
 
     
     Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
     : 
     8 
    
 
     
    
   
 
   8. 
  Organisationer 
 
 
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0001 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Styrelsen for It og Læring 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-13223459 
  
 
   
   Afdeling
   : 
   13223459 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Teglholmsgade 1 
  
 
   
   By
   : 
   København SV 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2450 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Enhed
   : 
   Freja Graf 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   24760190 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Køber 
   
 
    
    Organisation, der underskriver kontrakten 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0002 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Klagenævnet for Udbud 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-37795526 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Toldboden 2 
  
 
   
   By
   : 
   Viborg 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   8800 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Vestjylland
    
   (
   DK041
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Enhed
   : 
   Klagenævnet for Udbud 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 72405600 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation med ansvar for klager 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0003 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-10294819 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Carl Jacobsens Vej 35 
  
 
   
   By
   : 
   Valby 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2500 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   Enhed
   : 
   Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +45 41715000 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0005 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Netcompany A/S 
  
 
   
   Den økonomiske operatørs størrelse
   : 
   Stor virksomhed 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   ORG-14814833 
  
 
   
   Postadresse
   : 
   Strandgade 3 
  
 
   
   By
   : 
   København 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   1404 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Byen København
    
   (
   DK011
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Danmark 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   70131440 
  
 
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    Tilbudsgiver 
   
 
    
    
    Vinder af disse delkontrakter
    : 
    LOT-0000 
   
 
    
   
  
   
   8.1.  
  
 
   
   ORG-0000 
  
 
   
   Officielt navn
   : 
   Publications Office of the European Union 
  
 
   
   Registreringsnummer
   : 
   PUBL 
  
 
   
   By
   : 
   Luxembourg 
  
 
   
   Postnummer
   : 
   2417 
  
 
   
   Landsdel (NUTS)
   : 
   Luxembourg
    
   (
   LU000
   ) 
  
 
   
   Land
   : 
   Luxembourg 
  
 
   
   
   Telefon
   : 
   +352 29291 
  
 
   
   
   Denne organisations roller
   :  
    
    TED eSender 
   
 
    
   
  
   
   Bekendtgørelsens ID
   : 
   63a50dd9-5633-4cce-a0b0-8d28d386ff7c
     -  
   01 
  
 
   
   Formulartype
   : 
   Resultater 
  
 
   
   Bekendtgørelsestype
   : 
   Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen 
  
 
   
   Bekendtgørelsesundertype
   : 
   29 
  
 
   
   Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
   : 
   03/04/2025
    
   09:57:35 (UTC) 
  
 
   
   Bekendtgørelsens officielle sprog
   : 
   dansk 
  
 
   
   Bekendtgørelsesnummer
   : 
   218832-2025 
  
 
   
   EUT-S-nummer
   : 
   67/2025 
  
 
   
   Offentliggørelsesdato
   : 
   04/04/2025