23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
02.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Randers Kommune

Budgetopfølgningssystem


Randers Kommune

284532-2025 - Forudgående underretning om direkte tildeling
Danmark – Økonomi-informationssystemer – Budgetopfølgningssystem
OJ S 85/2025 02/05/2025
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Randers Kommune
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Budgetopfølgningssystem
Beskrivelse Beskrivelse: Randers Kommune agter at tildele en kontrakt til KMD A/S på levering af budgetopfølgningssystem (NemØkonomi). Denne beslutning er truffet på baggrund af, at KMD A/S er den eneste leverandør, der kan levere en løsning, som opfylder kommunens specifikke krav til et budgetopfølgningssystem indenfor den ønskede tidsramme.
Identifikator for proceduren 5d8a9a1e-f199-4de1-b5f0-87604ec7d667
Intern ID 478855
Udbudsprocedure Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  48812000   Økonomi-informationssystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48812000   Økonomi-informationssystemer
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Budgetopfølgningssystem
Beskrivelse Beskrivelse: Randers Kommune agter at tildele en kontrakt til KMD A/S på levering af budgetopfølgningssystem (NemØkonomi). Denne beslutning er truffet på baggrund af, at KMD A/S er den eneste leverandør, der kan levere en løsning, som opfylder kommunens specifikke krav til et budgetopfølgningssystem indenfor den ønskede tidsramme.
Intern ID 478855
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  48812000   Økonomi-informationssystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48812000   Økonomi-informationssystemer
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Randers Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 2 000 000,00   DKK
Direkte tildeling
Begrundelse for direkte tildeling Kontrakter, der er opført i direktiv 2014/24/EU, art. 7, men som falder uden for anvendelsesområdet for direktiv 2014/25/EU
Anden begrundelse Randers Kommune agter at tildele en kontrakt til KMD A/S på levering af budgetopfølgningssystem (NemØkonomi). Denne beslutning er truffet på baggrund af, at KMD A/S er den eneste leverandør, der kan levere en løsning, som opfylder kommunens specifikke krav til et budgetopfølgningssystem indenfor den ønskede tidsramme.
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 92550
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 92550
Titel Budgetopfølgningssystem / KMD A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 28/04/2025
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Randers Kommune
Registreringsnummer 29189668
Postadresse Laksetorvet 1
By Randers C
Postnummer 8900
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Lotte Thomas
Telefon +45 89151515
Internetadresse https://www.randers.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0002
Officielt navn KMD A/S
Registreringsnummer 26911745
Postadresse Lautrupparken 40
By Ballerup
Postnummer 2750
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Telefon 44601000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 57ada2a8-cf01-404c-8b8e-32c23578fa77   -   01
Formulartype Forudgående underretning om direkte tildeling
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Bekendtgørelsesundertype 25
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 30/04/2025   11:32:14 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 284532-2025
EUT-S-nummer 85/2025
Offentliggørelsesdato 02/05/2025

Send til en kollega

0.047