1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Køberens retlige status
:
Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Økonomiske anliggender
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
50.48 - Tele og data (2026)
Beskrivelse
:
SKI er en indkøbscentral og udbyder på vegne af SKI’s kunder en rammeaftale vedrørende tele-, data samt internetydelser benævnt ”50.48 Tele og data”. Formålet med udbuddet er at sikre, at SKI’s kunder kan afløfte deres udbudspligt ved anvendelse af rammeaftalen. Derudover er hensigten at sikre en kommercielt attraktiv rammeaftale, der lever op til kundernes forventninger og indkøbs- og dækningsbehov i hele rammeaftalens løbetid, samt at sikre en rammeaftale der er nem at anvende. Rammeaftalen er en centralt koordineret aftale jf. Cirkulære om indkøb i staten § 2, og retter sig mod hele staten, kommunerne, regionerne og de øvrige offentlige ordregivere, der forinden offentliggørelse aktivt har valgt at bruge aftalen, når de har behov for at anskaffe ydelser og produkter inden for tele og data herunder internetforbindelser. Rammeaftalen er opdelt i 7 delaftaler, som hver især udgør selvstændige rammeaftaler. For så vidt angår delaftale 1-6 er rammeaftalerne inddelt i følgende hovedproduktgrupper: - Fastnettelefoni - Mobiltelefoni - Mobilt bredbånd - Produkter - Øvrig bistand Under hver hovedproduktgruppe er der underproduktgrupper, og der henvises i øvrigt til Bilag B for den fulde beskrivelse af aftalens produktgrupper herunder hoved- og underproduktgrupperne. Se nærmere om de enkelte delaftaler under "delaftaler".
Identifikator for proceduren
:
702f4081-2163-4be9-a850-5ff4218ac520
Tidligere bekendtgørelse
:
a59eee5b-00b0-4ea5-ae58-dc8ddaa54c83-01
Intern ID
:
50.48
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
64000000
Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
32250000
Mobiltelefoner,
32260000
Datatransmissionsudstyr,
32342100
Hovedtelefoner,
32342200
Øretelefoner,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
64200000
Telekommunikation,
64210000
Telefon- og datatransmissionstjenester,
72400000
Internettjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 059 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
4 530 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
• ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i “Udelukkelsesgrund” i afsnit 2.1.6 Grund til udelukkelse. ESPD er desuden et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder mindstekrav til egnethed anført i afsnit 5.1.9 “Udvælgelseskriterier”. • Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Hvis tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Inden tildelingsbeslutningen skal de tilbudsgivere, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for at oplysningerne i ESPD vedrørende udelukkelsesgrunde og egnethed er korrekte • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136, og § 137, stk. 1, nr. 2 . Der skal fremlægges dokumentation for afgivne oplysninger i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Dette gælder for tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder. Det fremgår af Europa Kommissionens tjeneste eCertis, hvad må anses som tilstrækkelig dokumentation for den enkelte virksomhed, da det afhænger af virksomhedens hjemland. • Det fremgår under de enkelte udvælgelseskriterier, hvilken dokumentation der skal fremlægges for de afgivne oplysninger i ESPD. • Frister angivet ved tid og dato er i lokal dansk tid, medmindre andet eksplicit fremgår. •Ad punkt 2.1 Værdi: Angivelsen af rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi, er udtryk for en skønsmæssig vurdering af det forventede fremtidige forbrug, som baseres på: - De tilsluttede kunders forventede omsætning i aftalens løbetid - Erfaringer fra den nuværende og tidligere aftaler fra 2018 og 2022 • Hen over den samlede varighed af rammeaftalen og leveringskontrakterne, samt på tværs af alle kunderne på rammeaftalen, er der en usikkerhed om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. • Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af rammeaftalen, og en vurdering af rammeaftalens maksimale værdi. Denne værdi anses ikke for klart usandsynlig. Den maksimale værdi kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. • Forskellen mellem rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. I den forbindelse er der lagt vægt på følgende forhold: - Usikkerhed til generelt højere inflation de kommende år, som kan afspejle sig i aftalens prisudvikling og prissætningen ved tilbudsafgivelse, - Situationen i Ukraine/Rusland, som fortsat skaber stor usikkerhed på verdensplan, herunder inklusiv men ikke begrænset til forsyningskæder, ændret tilgængelighed af og fluktuationer i forhold til prisdannelse på råvarer, energi og transport, - Ny teknologi som potentielt kan påvirke aftalens priser i opadgående retning, - Ændret sikkerhedsadfærd blandt kunderne, der medfører hyppigere anskaffelser af mobiltelefoner, samt merforbrug af data og datapakker. • Skønnet af rammeaftalens anslåede værdi og rammeaftalens maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn af forbruget på rammeaftalen på udbudstidspunktet. • Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. • Ad afsnit 5.1.12 Udbudsvilkår - sprog: Tilbud skal være på dansk, men fagtermer og begreber, der normalt angives på engelsk, kan accepteres. • Rammeaftalen er omfattet af forbuddet i artikel 5k i EU-forordning 833/2014, og SKI kræver en erklæring fra den eller de tilbudsgiver(e) som SKI har til hensigt at tildele rammeaftalen, jf. nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 16.5. • Rammeaftalen er omfattet af reglerne om investeringsscreening, og tilbudsgiver skal være opmærksom på om den skal søge om tilladelse hos Erhvervsstyrelsen til at indgå rammeaftalen, hvis SKI agter at tildele rammeaftalen til tilbudsgiver. Se nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 17.2 • Udbuddet er omfattet af Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked. Tilbudsgivere kan være forpligtede til som en del af deres tilbud at fremsende en anmeldelse/erklæring vedrørende eventuelle finansielle bidrag fra tredjelande, jf. nærmere forordningens artikel 28 og 29.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 1 - Staten
Beskrivelse
:
Delaftale 1 omfatter staten herunder myndigheder og alle underliggende enheder i myndighedens organisation, herunder styrelser, institutioner og selvejende institutioner, samt eventuelle underliggende enheder videre ned i organisationens hierarki jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID
:
50.48 - delaftale 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
64000000
Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
32250000
Mobiltelefoner,
32260000
Datatransmissionsudstyr,
32342100
Hovedtelefoner,
32342200
Øretelefoner,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
64200000
Telekommunikation,
64210000
Telefon- og datatransmissionstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
24
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
716 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 574 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
På baggrund af indkomne spørgsmål under udbudsprocessen er SKI blevet opmærksom på, at der som følge af mange fejl i lokaktionsdata, er behov for at foretage enkelte ændringer heri, for at sikre et markedskonformt grundlag for konkurrencen. SKI har på den baggrund besluttet at foretage en annullation af udbuddet. Genudbuddet forventes sendt til offentliggørelse straks og har en forventet tilbudsfrist den 27. maj 2025. SKI forventer fortsat, at den kommende aftale træder i kraft i 1. januar 2026.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 2 - Nord- og Midtjylland
Beskrivelse
:
Delaftale 2 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra Nord- og Midtjylland jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID
:
50.48 - delaftale 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
64000000
Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
32250000
Mobiltelefoner,
32260000
Datatransmissionsudstyr,
32342100
Hovedtelefoner,
32342200
Øretelefoner,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
64200000
Telekommunikation,
64210000
Telefon- og datatransmissionstjenester,
72400000
Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
24
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
263 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
579 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
På baggrund af indkomne spørgsmål under udbudsprocessen er SKI blevet opmærksom på, at der som følge af mange fejl i lokaktionsdata, er behov for at foretage enkelte ændringer heri, for at sikre et markedskonformt grundlag for konkurrencen. SKI har på den baggrund besluttet at foretage en annullation af udbuddet. Genudbuddet forventes sendt til offentliggørelse straks og har en forventet tilbudsfrist den 27. maj 2025. SKI forventer fortsat, at den kommende aftale træder i kraft i 1. januar 2026.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Delaftale 3 - Sydjylland
Beskrivelse
:
Delaftale 3 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra Sydjylland jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID
:
50.48 - delaftale 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
64000000
Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
32250000
Mobiltelefoner,
32260000
Datatransmissionsudstyr,
32342100
Hovedtelefoner,
32342200
Øretelefoner,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
64200000
Telekommunikation,
64210000
Telefon- og datatransmissionstjenester,
72400000
Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
24
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
197 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
434 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
På baggrund af indkomne spørgsmål under udbudsprocessen er SKI blevet opmærksom på, at der som følge af mange fejl i lokaktionsdata, er behov for at foretage enkelte ændringer heri, for at sikre et markedskonformt grundlag for konkurrencen. SKI har på den baggrund besluttet at foretage en annullation af udbuddet. Genudbuddet forventes sendt til offentliggørelse straks og har en forventet tilbudsfrist den 27. maj 2025. SKI forventer fortsat, at den kommende aftale træder i kraft i 1. januar 2026.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Delaftale 4 - Fyn og Sjælland
Beskrivelse
:
Delaftale 4 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra Fyn og visse dele af Sjælland jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID
:
50.48 - delaftale 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
64000000
Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
32250000
Mobiltelefoner,
32260000
Datatransmissionsudstyr,
32342100
Hovedtelefoner,
32342200
Øretelefoner,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
64200000
Telekommunikation,
64210000
Telefon- og datatransmissionstjenester,
72400000
Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
24
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
298 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
656 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
På baggrund af indkomne spørgsmål under udbudsprocessen er SKI blevet opmærksom på, at der som følge af mange fejl i lokaktionsdata, er behov for at foretage enkelte ændringer heri, for at sikre et markedskonformt grundlag for konkurrencen. SKI har på den baggrund besluttet at foretage en annullation af udbuddet. Genudbuddet forventes sendt til offentliggørelse straks og har en forventet tilbudsfrist den 27. maj 2025. SKI forventer fortsat, at den kommende aftale træder i kraft i 1. januar 2026.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Delaftale 5 - Vestegnen og Nordsjælland
Beskrivelse
:
Delaftale 5 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra visse dele af den Københavnske Vestegn og Nordsjælland, jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID
:
50.48 - delaftale 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
64000000
Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
32250000
Mobiltelefoner,
32260000
Datatransmissionsudstyr,
32342100
Hovedtelefoner,
32342200
Øretelefoner,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
64200000
Telekommunikation,
64210000
Telefon- og datatransmissionstjenester,
72400000
Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
24
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
240 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
528 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
På baggrund af indkomne spørgsmål under udbudsprocessen er SKI blevet opmærksom på, at der som følge af mange fejl i lokaktionsdata, er behov for at foretage enkelte ændringer heri, for at sikre et markedskonformt grundlag for konkurrencen. SKI har på den baggrund besluttet at foretage en annullation af udbuddet. Genudbuddet forventes sendt til offentliggørelse straks og har en forventet tilbudsfrist den 27. maj 2025. SKI forventer fortsat, at den kommende aftale træder i kraft i 1. januar 2026.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Delaftale 6 - Hovedstaden
Beskrivelse
:
Delaftale 6 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra hovedstadskommuner samt Bornholm, jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID
:
50.48 - delaftale 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
64000000
Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
32250000
Mobiltelefoner,
32260000
Datatransmissionsudstyr,
32342100
Hovedtelefoner,
32342200
Øretelefoner,
32510000
Trådløst telekommunikationssystem,
64200000
Telekommunikation,
64210000
Telefon- og datatransmissionstjenester,
72400000
Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
24
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
211 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
464 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
På baggrund af indkomne spørgsmål under udbudsprocessen er SKI blevet opmærksom på, at der som følge af mange fejl i lokaktionsdata, er behov for at foretage enkelte ændringer heri, for at sikre et markedskonformt grundlag for konkurrencen. SKI har på den baggrund besluttet at foretage en annullation af udbuddet. Genudbuddet forventes sendt til offentliggørelse straks og har en forventet tilbudsfrist den 27. maj 2025. SKI forventer fortsat, at den kommende aftale træder i kraft i 1. januar 2026.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0007
Titel
:
Delaftale 7 - Internetforbindelser
Beskrivelse
:
Delaftalen udgør en landsdækkende aftale om levering af internetforbindelser, jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én leverandør.
Intern ID
:
50.48 - delaftale 7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
64000000
Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72400000
Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
24
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Rammeaftalen har en varighed på op til 48 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
133 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
293 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
På baggrund af indkomne spørgsmål under udbudsprocessen er SKI blevet opmærksom på, at der som følge af mange fejl i lokaktionsdata, er behov for at foretage enkelte ændringer heri, for at sikre et markedskonformt grundlag for konkurrencen. SKI har på den baggrund besluttet at foretage en annullation af udbuddet. Genudbuddet forventes sendt til offentliggørelse straks og har en forventet tilbudsfrist den 27. maj 2025. SKI forventer fortsat, at den kommende aftale træder i kraft i 1. januar 2026.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet fast værdi:
Fast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi
:
100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfældehvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer
:
ORG-17472437
Postadresse
:
Pakkerivej 6
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Christoffer Bangild
Telefon
:
+45 33 42 70 00
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
5176aa82-b8e2-41c2-8733-f671d968ec65
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
06/05/2025
12:25:42 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
06/05/2025
12:26:00 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
294160-2025
EUT-S-nummer
:
88/2025
Offentliggørelsesdato
:
07/05/2025