23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 063-118189
Offentliggjort
30.03.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice

It-løsninger og projekter


Staten og Kommunernes Indkøbsservice

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Staten og Kommunernes Indkøbsservice
17472437
H.C. Hansens Gade 4
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Britta Sørensen
E-mail: brs@ski.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ski.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/asp3/ethics.nsf
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: indkøbscentral

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

It-løsninger og projekter.

Sagsnr.: 02.18
II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddets genstand er It-løsninger(systemer) og –projekter, der imødekommer et behov hos kunderne til at få leveret tilpassede It-løsninger og -projekter, særligt indenfor de It-områder der er omfattet af de offentlige referencemodeller FORM og STORM.

Formålet med rammeaftalen er, at kunderne med brug af denne kan indgå en kontrakt med en egnet leverandør samt få afløftet udbudspligten for de It-projekter, der ellers ville skulle i EU-udbud, nemmere end hvis kunden selv skulle gennemføre et EU-udbud. Rammeaftalen skal således sikre, at kunderne får mulighed for hos en og samme leverandør at anskaffe funktionalitet (fra hylden eller udviklet under projektet), implementering, konfiguration, uddannelse, vedligehold mv.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 600 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
48000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddets genstand er It-løsninger(systemer) og –projekter, der imødekommer et behov hos kunderne til at få leveret tilpassede It-løsninger og -projekter, særligt indenfor de It-områder der er omfattet af de offentlige referencemodeller FORM og STORM.

Formålet med rammeaftalen er, at kunderne med brug af denne kan indgå en kontrakt med en egnet leverandør samt få afløftet udbudspligten for de It-projekter, der ellers ville skulle i EU-udbud, nemmere end hvis kunden selv skulle gennemføre et EU-udbud. Rammeaftalen skal således sikre, at kunderne får mulighed for hos en og samme leverandør at anskaffe funktionalitet (fra hylden eller udviklet under projektet), implementering, konfiguration, uddannelse, vedligehold mv.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
28/03/2017

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Forhåndsmeddelelsen offentliggøres for at gøre potentielle leverandører og relevante markedsaktører opmærksomme på udbuddet og den tekniske dialog, der blev påbegyndt d. 14.3.2017 og slutter den 10.4.2017. Oprindeligt er den tekniske dialog offentliggjort med afslutningsdato d. 3.4.2017, men for at få så mange input som muligt fra markedet, forlænger SKI deadline for kommentarer i denne fase. Formålet med den tekniske dialog er at give potentielle leverandører og relevante markedsaktører mulighed for at komme med input til det foreløbige udkast af dele af udbudsmaterialet.

Dialogen finder sted på platformen Comdia.com. For nærmere information om deltagelse i den tekniske dialog henvises til www.ski.dk: https://www.ski.dk/sider/udbud.aspx?aftId=02180017

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/03/2017

Send til en kollega

0.046