23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 064-120719
Offentliggjort
31.03.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Sund og Bælt Holding A/S

Vedligehold og udvikling af ERP-systemer


Sund og Bælt Holding A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Sund og Bælt Holding A/S
15694688
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk

I.1) Navn og adresser
A/S Storebæltsforbindelsen
10634970
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk

I.1) Navn og adresser
A/S Øresundsforbindelsen
15807830
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk

I.1) Navn og adresser
BroBizz A/S
31854822
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk

I.1) Navn og adresser
Sund & Bælt Partner A/S
26019133
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk

I.1) Navn og adresser
A/S Femern Landanlæg
32567967
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk

I.1) Navn og adresser
Femern Bælt A/S
28986564
Vester Søgade 10
København V
1601
Danmark
Kontaktperson: Charlotte Yun Linde
Telefon: +45 33416242
E-mail: udbud@sbf.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.sundogbaelt.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: infrastrukturejer

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Vedligehold og udvikling af ERP-systemer.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72240000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver ønsker at indgå aftale om vedligehold og udvikling af ordregivers ERP-systemer, som i dag består af Dynamics AX 09 med et antal tillægsmoduler, hvoraf hovedparten er specialudviklede til selskaberne. De underliggende databaser er MS SQL Server, der ligeledes indgår som en integreret del af vedligehold og udvikling.

Under punkt II.2.4) findes en nærmere beskrivelse.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72220000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

Vester Søgade 10, 1601 København V og Storebæltsvej 70, 4220 Korsør.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Sund & Bælts ERP-systemer Microsoft Dynamics AX 09 indgår som helt centrale systemer for den daglige drift af en række kritiske arbejdsgange i to af Sund og Bælt Holdings datterselskaber A/S Storebælt og BroBizz A/S. Der er således meget fokus på tilgængeligheden og funktionaliteten i ERP-systemerne.

Der arbejdes løbende med udvikling og implementering af ny funktionalitet og optimering af arbejdsgange i ERP-systemerne og ved hjælp af ERP-systemerne.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet i opgaveløsningen / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Tilbudsgivers elektroniske opgavesystem / Vægtning: 10
Kvalitetskriterium - Navn: Plan for gennemførelse af overdragelse (overdragelsesperioden) / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Option på forlængelse af kontrakten som beskrevet i punkt II.2.7).

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger omkring udbuddet fremgår af udbudsmaterialet, der er tilgængeligt på hjemmesidenhttp://sundogbaelt.dk/udbud/

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 028-049904
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Vedligehold og udvikling af ERP-systemer

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

S&B er ved at gennemgå nogle ændringer i organisationen. Disse organisationsændringer er endnu ikke fuldt ud fastlagt. Siden offentliggørelse af udbuddet den 9.2.2017, er det blevet mere og mere tydeligt, at organisationsændringerne vil få en indflydelse på kontrakten om vedligehold og udvikling af ERP-systemer. På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at vurdere, hvilket omfang den udbudte kontrakt vil have i fremtiden, dels i forhold til organiseringen af opgaver og dels i forhold til kontraktens værdi. På den baggrund er S&B nødsaget til at aflyse udbuddet.

S&B vil nu afvente de endelige beslutninger i forhold til organisationen og derefter vurdere, hvilken betydning de får for vedligehold og udvikling af ERP-systemerne. Så snart der er klarhed over dette, vil S&B udbyde opgaven på ny.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget organ med ansvar for mæglingsprocedurerne i Danmark
Der er ikke noget organ med ansvar for mæglingsprocedurerne i Danmark
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Frister m.m. for indgivelse af klager fremgår af lov om Klagenævnet for Udbud, lovbekendtgørelse 2.6.2016 nr. 593. Det skal i den forbindelse nævnes, at senest samtidig med en klage indgives til Klagenævnet for Udbud skal klager skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra den dag,hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715001

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/03/2017

Send til en kollega

0.047