23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
19.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Beredskab og Sikkerhed - Randers Favrskov Djursland I/S

Levering af chassis med kroghejs til Beredskabet


Beredskab og Sikkerhed - Randers Favrskov Djursland I/S

321623-2025 - Resultater
Danmark – Brandkøretøjer – Levering af chassis med kroghejs til Beredskabet
OJ S 95/2025 19/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Beredskab og Sikkerhed - Randers Favrskov Djursland I/S
Køberens retlige status Offentlig virksomhed, der styres af en lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Offentlig orden og sikkerhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Levering af chassis med kroghejs til Beredskabet
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af 2 styks chassis med kroghejs til beredskabet. Chassiserne skal anvendes som udrykningskøretøjer i Beredskabet (herefter betegnet ordregiver). Kontrakten omfatter levering af 2 stk. udrykningskøretøjer, inkl. 2 års service af køretøjer og kroghejs. Udrykningskøretøj 1 - skal leveres og være klar til anvendelse 1. oktober 2025. Udrykningskøretøj 2 - skal leveres og være klar til anvendelse 1. april 2026. Køretøjet leveres synet og godkendt i Grenaa. N. P. Josiassensvej 1, 8500 Grenaa.
Identifikator for proceduren 67d8ed73-72bc-4315-94fd-7d83e1e28d62
Tidligere bekendtgørelse 78736-2025
Intern ID 422973
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144210   Brandkøretøjer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  35110000   Brandbekæmpelses-, rednings- og sikkerhedsudstyr, 35111200   Brandslukningsmaterialer, 34114100   Udrykningskøretøjer
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
Udbudsloven   -
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Levering af chassis med kroghejs til Beredskabet
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af 2 styks chassis med kroghejs til beredskabet. Chassiserne skal anvendes som udrykningskøretøjer i Beredskabet (herefter betegnet ordregiver). Kontrakten omfatter levering af 2 stk. udrykningskøretøjer, inkl. 2 års service af køretøjer og kroghejs. Udrykningskøretøj 1 - skal leveres og være klar til anvendelse 1. oktober 2025. Udrykningskøretøj 2 - skal leveres og være klar til anvendelse 1. april 2026. Køretøjet leveres synet og godkendt i Grenaa. N. P. Josiassensvej 1, 8500 Grenaa.
Intern ID 422973
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144210   Brandkøretøjer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  35110000   Brandbekæmpelses-, rednings- og sikkerhedsudstyr, 35111200   Brandslukningsmaterialer, 34114100   Udrykningskøretøjer
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse For at sikre effektivitet og hurtig responstid skal afstanden til nærmeste autoriserede serviceværksted, hvor både køretøjet og kroghejset kan serviceres, evalueres. Afstanden mellem køretøjets adresse og det autoriserede serviceværksted må ikke overstige 50 km. Tilbudsgiver skal således kunne dokumentere afstanden til det nærmeste autoriserede serviceværk-sted. Afstanden skal måles fra adressen Hadsundvej 55, 8930 Randers NØ. Afstanden skal måles ved hjælp af Google Maps og beregnes med tidspunktet kl. 00.00 d. 20. februar 2025. Afstanden skal af-rundes til hele kilometer efter gængse matematiske afrundingsregler.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Underkriteriet pris vurderes på baggrund af priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Bilag 2 – Til-budsliste. Alle grønne linjer i bilag 2 skal udfyldes. Hvis en linje ikke er udfyldt korrekt, og ordregiver ikke kan/ser sig i stand til at indhente præciseren-de oplysninger i overensstemmelse med udbudslovens § 159, stk. 5, vil den blive betragtet som om den ikke er udfyldt. Alle priser skal være i DKK ekskl. moms, inkl. alle omkostninger, afgifter, gebyrer, tillæg (herunder miljøtillæg), transport, omkostninger til syn i forbindelse med levering mv. Priser angives altid med to decimaler.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Underkriteriet byggehøjde er afgørende for at sikre anvendeligheden i forhold til beredskabsudstyr. Derfor ligges der vægt på en så lav som mulig byggehøjde.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Beredskab og Sikkerhed - Randers Favrskov Djursland I/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Beredskab og Sikkerhed - Randers Favrskov Djursland I/S
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 2 500 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn EJNER HESSEL A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 88333
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet ikke offentliggjort
Begrundelse for senere offentliggørelse En økonomisk aktørs forretningsmæssige interesser
Dato for senere offentliggørelse 01/01/2030
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 88333
Titel Levering af chassis med kroghejs til Beredskabet / EJNER HESSEL A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/04/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 15/05/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Beredskab og Sikkerhed - Randers Favrskov Djursland I/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Beredskab og Sikkerhed - Randers Favrskov Djursland I/S
Registreringsnummer 34009570
Postadresse Ny Havnevej 20
By Randers SØ
Postnummer 8960
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Marijanne Kvist
Telefon 89151198
Internetadresse https://bsik.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn EJNER HESSEL A/S
Registreringsnummer 58811211
Postadresse Jyllandsvej 4
By Brande
Postnummer 7330
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon 72115020
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID b08ea458-d91d-43de-95ce-6c0d332b934b   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 16/05/2025   09:45:20 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 321623-2025
EUT-S-nummer 95/2025
Offentliggørelsesdato 19/05/2025

Send til en kollega

0.031