23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Halsnæs kommune

Dynamisk indkøbssystem vedr. anskaffelse af ladeinfrastruktur til Halsnæs Kommunes egen bilflåde


Halsnæs kommune

333508-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Installation af udstyr til distribution og overvågning af elektricitet – Dynamisk indkøbssystem vedr. anskaffelse af ladeinfrastruktur til Halsnæs Kommunes egen bilflåde
OJ S 99/2025 23/05/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Halsnæs kommune
E-mail juhos@halsnaes.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Dynamisk indkøbssystem vedr. anskaffelse af ladeinfrastruktur til Halsnæs Kommunes egen bilflåde
Beskrivelse Det dynamisk indkøbssystem vedrørende anskaffelse af ladeinfrastruktur til Halsnæs Kommunes egen bilflåde. Det dynamiske indkøbssystem skal gøre det muligt for Halsnæs Kommune løbende at indkøbe ladeinfrastruktur til kommunen lokationer til brug for kommunens flåde af biler. Ved ladeinfrastruktur forstås hele infrastrukturen til opladning af el-køretøjer. Det kan eksempelvis omfatte: •Etablering af ladefaciliteter herunder, rådgivning i forhold til placering, gravearbejde, trækning af kabler, tilslutning og lign. •Køb af ladefaciliteter. •Leje af ladefaciliteter. •Drift og vedligeholdelse, herunder udførelse af reparationer, opdatering af software, årlige service m.m. Det dynamiske indkøbssystem følger proceduren for et begrænset udbud, dog jf. udbudslovens § 104, stk. 3, hvorved det dynamisk indkøbssystem til enhver tid skal være åbent for Ansøgere, der opfylder minimumskravene til egnethed antallet af Ansøgere ikke må begrænses. Ansøgere kan således løbende søge om optagelse i det dynamiske indkøbssystem i hele dets løbetid. Det dynamiske indkøbssystem etableres med en løbetid på 10 år regnet fra tidspunktet for Halsnæs Kommunes meddelelse til Ansøgerne om optagelse eller afvisning af optagelse i indkøbssystemet. Det dynamiske indkøbssystem ophører som udgangspunkt automatisk ved udløbet af løbetiden, medmindre Halsnæs Kommune inden indkøbssystemets udløb forlænger ved at fremsende bekendtgørelse herom til TED. Der kan under indkøbssystemets løbetid tildeles Leveranceaftaler på baggrund af gennemførte Miniudbud. Leveranceaftaler, der løber videre efter indkøbssystemets udløb løber videre i henhold til Leveranceaftalens bestemmelser herom. Miniudbud tildeles til det økonomiske mest fordelagtige tilbud ud fra tildelingskriteriet laveste pris, dvs. Leveranceaftalen tildeles til den Tilbudsgiver, der afgivet tilbuddet med den laveste samlede evalueringstekniske tilbudspris. Det angives i de konkrete miniudbudsbetingelser, hvorledes den evalueringstekniske tilbudspris udregnes. Det dynamiske indkøbssystem understøttes digitalt via Halsnæs Kommunes til enhver tid anvendte udbudssystem, som på udbudstidspunktet er udbudssystemet Comdia.
Identifikator for proceduren e7adbe99-b456-4abe-b427-e8346ce59e73
Intern ID 494550
Udbudsprocedure Begrænset
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  51112000   Installation af udstyr til distribution og overvågning af elektricitet
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31680000   Elartikler og tilbehør, 31158000   Ladeaggregater, 45213241   Opførelse af lader, 31681500   Opladere, 63712600   Optankning af køretøjer, 45317000   Øvrige elinstallationer
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 980 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Som følge af Rådets Forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, Artikel 5k, skal tilbudsgiver pr. delaftale, vedlægge en underskrevet tro- og loveerklæring i Skema A. Erklæringen skal underskrives af en person, der er tegningsberettiget på tilbudsgivers vegne.********** Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde som fremgår af udbudslovens bestemmelser, vil tilbudsgiver desuden blive udelukket såfremt denne er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor tilbudsgiver er hjemmehørende, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 - se nærmere under Udelukkelsesgrunde.********** Deltagere i et konsortium eller sammenslutning hæfter solidarisk, direkte og ubetinget for tilbuddet********** Halsnæs Kommune vil anmode de tilbudsgivere, som Halsnæs Kommune agter at tildele Leveranceaftaler til på baggrund af Miniudbud, om at fremlægge en Serviceattest, eller anden tilsvarende dokumentation fra en relevant myndighed. Serviceattest, eller anden tilsvarende dokumentation fra en relevant myndighed, skal endvidere fremsendes af alle eventuelle støttende enheder og/eller konsortiedeltagere, der måtte være tilknyttet tilbudsgiver i forbindelse med udbuddet. Omkostningen hertil er Halsnæs Kommune uvedkommende. Serviceattesten, eller anden tilsvarende dokumentation fra en relevant myndighed, må maksimalt være 6 måneder gammel, regnet fra tilbudsfristen.********** Tilbudsgivers omkostninger forbundet med at afgive tilbud er Ordregiver uvedkommende.********** Halsnæs Kommune kontrollerer efter ansøgningsfristens udløb, om Ansøgeren har indleveret en komplet ansøgning, jf. afsnit 4.10, der opfylder kravene i henhold til nærværende udbudsbetingelser. Halsnæs Kommune underretter herefter Ansøgeren om, hvorvidt denne optages på det dynamiske indkøbssystem, eller om ansøgningen afvises. Kontrollen sker på baggrund af den indleverede foreløbige dokumentation indeholdt i ESPD’et, medmindre Ansøgeren har indleveret endelig dokumentation. Kontrol af endelig dokumentation vil ske inden tildeling af en konkret Leveranceaftale. ********** Halsnæs Kommune vil fra åbningen af det dynamiske indkøbssystem, og i hele indkøbssystemets løbetid vil behandle løbende ansøgninger om optagelse i det dynamiske indkøbssystem. Løbende ansøgninger vil blive behandlet i løbet af 10 arbejdsdage, medmindre særlige forhold gør sig gældende, jf. udbudslovens § 104, stk. 4 og 5, hvorefter fristen for behandling kan forlænges til 15 arbejdsdage.**********
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Konkurs En ansøger eller tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Insolvens En ansøger eller tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Tvangsakkord uden for konkurs En ansøger eller tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret En ansøger eller tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Aktiver, der administreres af en kurator En ansøger eller tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Erhvervsvirksomheden er indstillet En ansøger eller tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er hjemhørende. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en interessekonflikt, jf. udbudslovens § 24, nr. 18, i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en konkurrencefordrejning som omhandlet i udbudslovens § 39 som følge af den forudgående inddragelse af de økonomiske aktører i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger, har tilbageholdt oplysninger eller ikke er i stand til at fremsende supplerende dokumenter vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3, og, hvis det er relevant, i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 eller 6, de fastsatte minimumskrav til egnethed i udbudslovens §§ 140-144 eller udvælgelsen i § 145. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Rent nationale udelukkelsesgrunde Udbudslovens § 134 a finder anvendelse, hvorfor en ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udbudslovens § 134 a, Stk. 2: § 135, stk. 6, finder tilsvarende anvendelse på situationer omfattet af stk. 1. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2002, nr. L 164, side 3) som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28. november 2008 om ændring af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2008, nr. L 330, side 21). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153
Betaling af socialsikringsbidrag Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Betaling af skatter og afgifter Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Deltagelse i en kriminel organisation En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 (EU-Tidende 2008, nr. L 300, side 42). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EU-Tidende 2005, nr. L 309, side 15). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Svig En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EU-Tidende 2011, nr. L 101, side 1). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Korruption En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for bestikkelse som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EU-Tidende 2003, nr. L 192, side 54) og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøgerens eller tilbudsgiverens medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Dynamisk indkøbssystem vedr. anskaffelse af ladeinfrastruktur til Halsnæs Kommunes egen bilflåde
Beskrivelse Det dynamisk indkøbssystem vedrørende anskaffelse af ladeinfrastruktur til Halsnæs Kommunes egen bilflåde. Det dynamiske indkøbssystem skal gøre det muligt for Halsnæs Kommune løbende at indkøbe ladeinfrastruktur til kommunen lokationer til brug for kommunens flåde af biler. Ved ladeinfrastruktur forstås hele infrastrukturen til opladning af el-køretøjer. Det kan eksempelvis omfatte: •Etablering af ladefaciliteter herunder, rådgivning i forhold til placering, gravearbejde, trækning af kabler, tilslutning og lign. •Køb af ladefaciliteter. •Leje af ladefaciliteter. •Drift og vedligeholdelse, herunder udførelse af reparationer, opdatering af software, årlige service m.m. Det dynamiske indkøbssystem følger proceduren for et begrænset udbud, dog jf. udbudslovens § 104, stk. 3, hvorved det dynamisk indkøbssystem til enhver tid skal være åbent for Ansøgere, der opfylder minimumskravene til egnethed antallet af Ansøgere ikke må begrænses. Ansøgere kan således løbende søge om optagelse i det dynamiske indkøbssystem i hele dets løbetid. Det dynamiske indkøbssystem etableres med en løbetid på 10 år regnet fra tidspunktet for Halsnæs Kommunes meddelelse til Ansøgerne om optagelse eller afvisning af optagelse i indkøbssystemet. Det dynamiske indkøbssystem ophører som udgangspunkt automatisk ved udløbet af løbetiden, medmindre Halsnæs Kommune inden indkøbssystemets udløb forlænger ved at fremsende bekendtgørelse herom til TED. Der kan under indkøbssystemets løbetid tildeles Leveranceaftaler på baggrund af gennemførte Miniudbud. Leveranceaftaler, der løber videre efter indkøbssystemets udløb løber videre i henhold til Leveranceaftalens bestemmelser herom. Miniudbud tildeles til det økonomiske mest fordelagtige tilbud ud fra tildelingskriteriet laveste pris, dvs. Leveranceaftalen tildeles til den Tilbudsgiver, der afgivet tilbuddet med den laveste samlede evalueringstekniske tilbudspris. Det angives i de konkrete miniudbudsbetingelser, hvorledes den evalueringstekniske tilbudspris udregnes. Det dynamiske indkøbssystem understøttes digitalt via Halsnæs Kommunes til enhver tid anvendte udbudssystem, som på udbudstidspunktet er udbudssystemet Comdia.
Intern ID 494550
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  51112000   Installation af udstyr til distribution og overvågning af elektricitet
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31680000   Elartikler og tilbehør, 31158000   Ladeaggregater, 45213241   Opførelse af lader, 31681500   Opladere, 63712600   Optankning af køretøjer, 45317000   Øvrige elinstallationer
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 04/07/2025
Varigheds slutdato 03/07/2035
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 980 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår tjenesteydelseskontrakter: udførelse af tjenesteydelser af den anførte type
Beskrivelse Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere minimum 3 relevant(e) og egne(t/de) reference(r) vedrørende de ydelser, som det Dynamiske Indkøbssystem omfatter, udført inden for de seneste tre (3) år (regnet fra Ansøgningstidspunktet). For at illustrere Ansøgers egnethed i forhold til den tekniske og faglige formåen er det et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere minimum tre (3) referencer, hvor: • Alle referencerne skal omfatte opsætning af mere en 2 ladestandere på samme lokation og være opsat til en offentlig/privat virksomheds egen flåde af køretøjer. Med opsat forstås tidspunktet, hvor ladestanderne er i driftsat. • Mindst to (2) referencer skal være en offentlig kunde. • Mindst en (1) reference skal omfatte den løbende drift og vedligehold af ladefaciliteter. I udbudssystemet angives følgende oplysninger for hver reference: • En beskrivelse af opgaven, som gør Halsnæs Kommune i stand til at vurdere, om det er en relevant og egnet reference • Beløb/opgavens værdi i DKK • Aftalens start og eventuelle slutdato • Kundenavn, inkl. kontaktperson og telefonnummer på denne (Halsnæs Kommune) forbeholder sig ret til at tage kontakt til Ansøgerens angivne reference.)
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Beskrivelse Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Beskrivelse Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse 23/06/2025   23:59:00 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om finansiering og betaling Betalingsbetingelser vil fremgå af Miniudbudsbetingelserne for hver konkret miniudbud.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Halsnæs kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Halsnæs kommune
Registreringsnummer 29188416
Postadresse Rådhuspladsen 1
By Frederiksværk
Postnummer 3300
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Julie Østby-Svanholm
E-mail juhos@halsnaes.dk
Telefon +45 47784000
Internetadresse https://halsnaes.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 3336656e-7d43-4733-b0e7-fe7fb5a33eb3   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 22/05/2025   13:11:25 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 333508-2025
EUT-S-nummer 99/2025
Offentliggørelsesdato 23/05/2025

Send til en kollega

0.047