1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Forsvarsområdet
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Offentligt udbud af Kontrakt for betalingsløsninger til Forsvarets kantiner
Beskrivelse
:
Ejendomsstyrelsen udbyder en kontrakt om betalingsløsning til Forsvarets kantiner (herefter “Kontrakten”). Formålet med Kontrakten er at sikre, at brugerne af Forsvarets kantiner i fremtiden kan betale måltider mv. Ejendomsstyrelsens ejer funktionsdygtigt POS-hardware, hvorfor Kontrakten indledningsvist vedrører POS-software, en support- og serviceaftale inkl. udskiftning af POS-hardware samt køb afbetalingskortterminaler til samtlige eksisterende POS-installationer, idet Ejendomsstyrelsens nuværende betalingskortterminaler er lejede. Ejendomsstyrelsen har på nuværende tidspunkt ca. 123 POS-installationer. Ejendomsstyrelsen har ikke kunne opgøre tallet nøjagtigt, hvorfor det reelle antal kan afvige, primært i nedadgående retning, dog ikke til mindre end 109. I tillæg hertil har Ejendomsstyrelsen 27 selvbetjeningstablets, der anvendes i kantiner, hvor der er mulighed for disksalg uden for kantinernes åbningstid. Leverandøren er ansvarlig for at levere software til selvbetjeningstablets og sikre at disse fungerer i sammenhæng med de øvrige dele af POS-systemet, herunder Databasen. Ejendomsstyrelsen anskaffer selvbetjeningstablets som særskilte indkøb og forestår selv reparation, vedligeholdelse mv. af selvbetjeningstablets. Derudover kan der være behov for, at Ejendomsstyrelsen skal oprette nye kantiner, hvorfor Kontrakten også vedrører option på indkøb af en samlet POS-installation. Det indebærer alle POS-hardware-dele samt POS-software og support- og serviceaftale. Der kan også være behov for nye funktioner til POS-software, hvorfor Kontrakten også vedrører option på udvikling af nye funktioner til POS-software. Ejendomsstyrelsen har vurderet, at Kontrakten har en samlet estimeret værdi på DKK 30,25 mio. Estimatet er baseret på erfaringspriser for lignende ydelser og Ejendomsstyrelsens forventede kommende indkøb, herunder en udskiftningsrate af hardware på 10-15 % om året, dog 20 % i Kontraktens første år. Derudover er der indregnet et beløb til indkøb af en eller flere samlede POS-installationer samt udvikling af nye funktioner til POS-software. Det skal i den forbindelse bemærkes, at Ejendomsstyrelsen ikke kan afvise, at der skal oprettes nye kantiner eller nye POS i eksisterende kantiner som følge af den kommende kapacitetsopbygning på Forsvarsministeriets område samt nye forsvarsforlig. Det bemærkes, at Kontrakten er landsdækkende. Der skal således ske levering til samtlige Forsvarets etablissementer i Danmark, herunder også på Bornholm. Der henvises særskilt til Udbudsbilag 3 - Etablissementsoversigt.
Identifikator for proceduren
:
3c6c813a-8169-4f0b-a87c-9e783ee67e2c
Tidligere bekendtgørelse
:
d548b0c7-ea2d-40f3-8638-26127fdfaa54-01
Intern ID
:
EU-udbud af Kontrakt for betalingsløsninger til Forsvarets kantiner
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
30210000
Databehandlingsmaskiner (hardware),
30230000
Computerrelateret udstyr,
48110000
Udvikling af POS — programpakke (Point of Sale),
72212110
Udvikling af POS-programmel (Point of Sale),
72250000
System- og supporttjenester,
72260000
Programmelrelaterede tjenester,
72314000
Indsamling og bearbejdning af data,
72500000
Servicevirksomhed i forbindelse med datamater,
72600000
Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Det bemærkes, at Kontrakten er landsdækkende. Der skal således ske levering til samtlige Forsvarets etablissementer i Danmark, herunder også på Bornholm. Der henvises særskilt til Udbudsbilag 3 - Etablissementsoversigt.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
30 250 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Delaftaler: Den udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter, da integration mellem hardware og software skal ske så smidigt som muligt. Der er desuden et ønske om et ensartet setup i alle Forsvarets kantiner, så GUI (grafical user interface) er genkendeligt, uanset hvilket etablissement, man er på, og at brugerne hos Ejendomsstyrelsen har ét kontaktpunkt i forhold til support og service. Anskaffelse af selvbetjeningstablets sker dog selvstændigt. Tro- og loveerklæring vedrørende Rusland: Inden tildeling af kontrakten, skal den tilbudsgiver, Ejendomsstyrelsen påtænker at tildele kontrakten indsende udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring om, at der ikke er nogen russisk involvering i kontrakten, der overskrider grænserne fastsat i artikel 5k i Rådets Forordning (EU) 2022/576 af. 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal hver enkelt deltager i sammenslutningen afgive tro- og erklæringen. Tilbudsgivere opfordres til at indsende udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring i forbindelse med aflevering af tilbuddet. Udelukkelsesgrunde efter § 134a: Er den økonomiske aktør etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejuridiktioner og ikke har tiltrådt WTO's Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmarktil at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU's sanktioner i henhold til EU-forordning 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Dokumentation: Den tilbudsgiver, som Ejendomsstyrelsen påtænker at tildele kontrakten, skal inden tildeling af kontrakten fremsende dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i tilbudsgivers ESPD. Tilbudsgiver skal fremsende følgende oplysninger vedrørende udelukkelse og egnethed: Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation udstedt af Erhvervsstyrelsen inden for de seneste 6 måneder før tilbudsfristen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra Skifteretten v. Domstolsstyrelsen, Skatteforvaltningen, ATP og Politiet (Kriminalregistret) Tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen: Årsregnskaber eller lignende dokumentation, herunder revisorpåtegnet erklæring vedrørende omsætningen, såfremt denne ikke fremgår af årsregnskabet. Hvis oplysningerne fremgår af tilbudsgivers offentliggjorte årsrapporter, er det ikke nødvendigt at fremsende ovenstående dokumentation. Støtteerklæring, såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, og tilbudsgiver ikke har indleveret dette i forbindelse med tilbudsafgivelsen. Konsortieerklæring, såfremt tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, og tilbudsgiver ikke har indleveret dette i forbindelse med tilbudsafgivelsen. Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for tilbudsgivers tekniske og faglige formåen, jf. udbudsloven § 155, nr. 2. Ejendomsstyrelsen forbeholder sig endvidere ret til på ethvert tidspunkt i udbudsproceduren at indhente ovennævnte dokumentation, såfremt dette vurderes nødvendigt for, at proceduren gennemføres korrekt, jf. udbudsloven § 151, stk. 2. Ejendomsstyrelsen opfordrer Tilbudsgivere til at indsende ovenstående dokumentation herunder serviceattest i forbindelse med afgivelse af tilbud. Såfremt Kontrakten tildeles en sammenslutning af virksomheder (fx Konsorium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Offentligt udbud af Kontrakt for betalingsløsninger til Forsvarets kantiner
Beskrivelse
:
Ejendomsstyrelsen udbyder en kontrakt om betalingsløsning til Forsvarets kantiner (herefter “Kontrakten”). Formålet med Kontrakten er at sikre, at brugerne af Forsvarets kantiner i fremtiden kan betale måltider mv. Ejendomsstyrelsens ejer funktionsdygtigt POS-hardware, hvorfor Kontrakten indledningsvist vedrører POS-software, en support- og serviceaftale inkl. udskiftning af POS-hardware samt køb afbetalingskortterminaler til samtlige eksisterende POS-installationer, idet Ejendomsstyrelsens nuværende betalingskortterminaler er lejede. Ejendomsstyrelsen har på nuværende tidspunkt ca. 123 POS-installationer. Ejendomsstyrelsen har ikke kunne opgøre tallet nøjagtigt, hvorfor det reelle antal kan afvige, primært i nedadgående retning, dog ikke til mindre end 109. I tillæg hertil har Ejendomsstyrelsen 27 selvbetjeningstablets, der anvendes i kantiner, hvor der er mulighed for disksalg uden for kantinernes åbningstid. Leverandøren er ansvarlig for at levere software til selvbetjeningstablets og sikre at disse fungerer i sammenhæng med de øvrige dele af POS-systemet, herunder Databasen. Ejendomsstyrelsen anskaffer selvbetjeningstablets som særskilte indkøb og forestår selv reparation, vedligeholdelse mv. af selvbetjeningstablets. Derudover kan der være behov for, at Ejendomsstyrelsen skal oprette nye kantiner, hvorfor Kontrakten også vedrører option på indkøb af en samlet POS-installation. Det indebærer alle POS-hardware-dele samt POS-software og support- og serviceaftale. Der kan også være behov for nye funktioner til POS-software, hvorfor Kontrakten også vedrører option på udvikling af nye funktioner til POS-software. Ejendomsstyrelsen har vurderet, at Kontrakten har en samlet estimeret værdi på DKK 30,25 mio. Estimatet er baseret på erfaringspriser for lignende ydelser og Ejendomsstyrelsens forventede kommende indkøb, herunder en udskiftningsrate af hardware på 10-15 % om året, dog 20 % i Kontraktens første år. Derudover er der indregnet et beløb til indkøb af en eller flere samlede POS-installationer samt udvikling af nye funktioner til POS-software. Det skal i den forbindelse bemærkes, at Ejendomsstyrelsen ikke kan afvise, at der skal oprettes nye kantiner eller nye POS i eksisterende kantiner som følge af den kommende kapacitetsopbygning på Forsvarsministeriets område samt nye forsvarsforlig. Det bemærkes, at Kontrakten er landsdækkende. Der skal således ske levering til samtlige Forsvarets etablissementer i Danmark, herunder også på Bornholm. Der henvises særskilt til Udbudsbilag 3 - Etablissementsoversigt.
Intern ID
:
EU-udbud af Kontrakt for betalingsløsninger til Forsvarets kantiner
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
30210000
Databehandlingsmaskiner (hardware),
30230000
Computerrelateret udstyr,
48110000
Udvikling af POS — programpakke (Point of Sale),
72212110
Udvikling af POS-programmel (Point of Sale),
72250000
System- og supporttjenester,
72260000
Programmelrelaterede tjenester,
72314000
Indsamling og bearbejdning af data,
72500000
Servicevirksomhed i forbindelse med datamater,
72600000
Support- og konsulentvirksomhed i forbindelse med edb
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Det bemærkes, at Kontrakten er landsdækkende. Der skal således ske levering til samtlige Forsvarets etablissementer i Danmark, herunder også på Bornholm. Der henvises særskilt til Udbudsbilag 3 - Etablissementsoversigt.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
3
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Kontrakten har en varighed på to (2) år fra Overtagelsesdagen. Ejendomsstyrelsen kan med et skriftligt varsel på 3 måneder forlænge Kontrakten 3 gange med op til 24 måneder ad gangen. Den konkrete længde af forlængelsen, angives af Ejendomsstyrelsen ved meddelelse om udnyttelse af forlængelsesmuligheden.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
30 250 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Delaftaler: Den udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter, da integration mellem hardware og software skal ske så smidigt som muligt. Der er desuden et ønske om et ensartet setup i alle Forsvarets kantiner, så GUI (grafical user interface) er genkendeligt, uanset hvilket etablissement, man er på, og at brugerne hos Ejendomsstyrelsen har ét kontaktpunkt i forhold til support og service. Anskaffelse af selvbetjeningstablets sker dog selvstændigt. Tro- og loveerklæring vedrørende Rusland: Inden tildeling af kontrakten, skal den tilbudsgiver, Ejendomsstyrelsen påtænker at tildele kontrakten indsende udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring om, at der ikke er nogen russisk involvering i kontrakten, der overskrider grænserne fastsat i artikel 5k i Rådets Forordning (EU) 2022/576 af. 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Ved sammenslutninger af tilbudsgivere (konsortium) skal hver enkelt deltager i sammenslutningen afgive tro- og erklæringen. Tilbudsgivere opfordres til at indsende udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring i forbindelse med aflevering af tilbuddet. Udelukkelsesgrunde efter § 134a: Er den økonomiske aktør etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejuridiktioner og ikke har tiltrådt WTO's Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmarktil at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU's sanktioner i henhold til EU-forordning 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Dokumentation: Den tilbudsgiver, som Ejendomsstyrelsen påtænker at tildele kontrakten, skal inden tildeling af kontrakten fremsende dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i tilbudsgivers ESPD. Tilbudsgiver skal fremsende følgende oplysninger vedrørende udelukkelse og egnethed: Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation udstedt af Erhvervsstyrelsen inden for de seneste 6 måneder før tilbudsfristen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra Skifteretten v. Domstolsstyrelsen, Skatteforvaltningen, ATP og Politiet (Kriminalregistret) Tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen: Årsregnskaber eller lignende dokumentation, herunder revisorpåtegnet erklæring vedrørende omsætningen, såfremt denne ikke fremgår af årsregnskabet. Hvis oplysningerne fremgår af tilbudsgivers offentliggjorte årsrapporter, er det ikke nødvendigt at fremsende ovenstående dokumentation. Støtteerklæring, såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, og tilbudsgiver ikke har indleveret dette i forbindelse med tilbudsafgivelsen. Konsortieerklæring, såfremt tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder, og tilbudsgiver ikke har indleveret dette i forbindelse med tilbudsafgivelsen. Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for tilbudsgivers tekniske og faglige formåen, jf. udbudsloven § 155, nr. 2. Ejendomsstyrelsen forbeholder sig endvidere ret til på ethvert tidspunkt i udbudsproceduren at indhente ovennævnte dokumentation, såfremt dette vurderes nødvendigt for, at proceduren gennemføres korrekt, jf. udbudsloven § 151, stk. 2. Ejendomsstyrelsen opfordrer Tilbudsgivere til at indsende ovenstående dokumentation herunder serviceattest i forbindelse med afgivelse af tilbud. Såfremt Kontrakten tildeles en sammenslutning af virksomheder (fx Konsorium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles kontrakten. For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ejendomsstyrelsen evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”pris”, jf. Udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Tilbuddet med den laveste pris identificeres igennem tilbudslisten, jf. Udbudsbilag 4 – Tilbudslisten ud fra den samlede evalueringstekniske pris. Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles Kontrakten. I tilfælde af, at der er to eller flere tilbud med samme samlede tilbudspris korrigeret for eventuelt kapitaliserede forbehold mv., findes vinderen ved lodtrækning, som foretages af uafhængig tredjepart.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
9 626 820,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
MSS Professional A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Kontrakt for betalingsløsninger til Forsvarets kantiner
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
9 626 820,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Kontrakt for betalingsløsninger til Forsvarets kantiner
Dato for indgåelse af kontrakten
:
08/05/2025
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Registreringsnummer
:
38683470
Postadresse
:
Arsenalvej 55
By
:
Hjørring
Postnummer
:
9800
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Asbjørn Ejnar Nielsen
Telefon
:
40159323
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
MSS Professional A/S
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
11149839
By
:
Odense
Postnummer
:
5000
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
29900100
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
9528fd36-14bf-4f0a-acf9-6823d2c10b15
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
28/05/2025
13:48:45 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
28/05/2025
13:57:24 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
352322-2025
EUT-S-nummer
:
104/2025
Offentliggørelsesdato
:
02/06/2025