1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udvikling af Internet Licens System (ILS) med efterfølgende drift, support og vedligeholdelse.
Beskrivelse
:
Hovedydelse A) Udvikling af ILS, herunder etablering af nødvendige platforme og klargøring til driftsfasen. Hovedydelse B) Drift, Support, Vedligehold og Videreudvikling Hovedydelse C) Samarbejde med såvel Kunden som Kundens øvrige leverandører. Ad hovedydelse A. Udvikling af ILS, herunder etablering af nødvendige platforme og klargøring til driftsfasen., Leverandøren skal gennemføre en afklaringsfase, en udviklingsfase, der etablerer ILS i overensstemmelse med den fremlagte kravspecifikation. Derudover skal Leverandøren etablere overtagelsen af ansvaret for de Løbende Ydelser. Ad hovedydelse B. Drift, Support og Vedligehold, samt efterfølgende videreudvikling. Drift, Support og Vedligehold skal følge Kundens krav og leve op til prædefinerede Servicemål Ad hovedydelse C Samarbejde Leverandøren skal samarbejde med Kunden som er en offentlig myndighed, og samarbejde med Kundens øvrige leverandører af både infrastruktur og øvrige systemer., i forbindelse med drift og vedligehold af den samlede it-in
Identifikator for proceduren
:
bbab6437-7518-4dc2-b074-aa8a212dd16c
Tidligere bekendtgørelse
:
a8d9c9f3-036a-44a5-9ae6-4b5310c95057-01
Intern ID
:
24-040-000002
Udbudsprocedure
:
Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Begrænsning af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, sker efter en vurdering af, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante leverancer. Relevansvurderingen foretages ud fra, i hvor høj grad referencerne tilsammen dokumenterer erfaring med levering af ydelser, der er sammenlignelige med de udbudte hovedydelser. I vurderingen af, hvilke ansøgere der har dokumenteret de mest relevante leverancer, vil ordregiver tildele ansøgerne point på en skala fra 1-5 for hver hovedydelse baseret på, i hvor høj grad referencerne tilsammen dokumenterer relevant erfaring med at levere hovedydelserne. På den baggrund tildeles ansøgeren en samlet karakter, der beregnes som gennemsnittet af point tildelt for hovedydelserne.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48000000
Programpakker og informationssystemer,
48100000
Branchespecifik programpakke,
48610000
Databasesystemer,
72200000
Programmering af software og konsulentvirksomhed,
72210000
Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker,
72220000
Konsulentvirksomhed i forbindelse med systemer og teknik,
72232000
Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel,
72250000
System- og supporttjenester,
72253000
Help-desk og støttetjenester,
72254000
Programmeltestning,
72260000
Programmelrelaterede tjenester,
72267000
Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester,
72268000
Levering af programmel,
72300000
Datatjenester,
72420000
Internetudviklingstjenester,
72500000
Servicevirksomhed i forbindelse med datamater,
72800000
Revision og testning af computer,
72900000
Computer backup og katalogkonvertering
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Nyropsgade 30
By
:
København V
Postnummer
:
1780
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
8 365 350,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Proceduren på begrænsning af tilbudsgivere vil kvalificere 5 ansøgere der inviteres til at afgive tilbud på kontrakten som led i afslutning af prækvalifikationen. (På tidspunktet for offentliggørelse, var det sædvanlige felt "BT-50-Lot" for indførelse af maksimalt antal deltagere ude af drift) Den udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2. Ordregiver udbyder Kontrakten som en samlet kontrakt. Dette vurderes i højere grad at sikre ordregiver stordriftsfordele ved kun at anvende en samlet leverandør til både Udvikling, Drift, Support og Vedligehold, og hermed mindske omkostninger til administration og forvaltning af kontrakter samt skabe en større ensartethed i løsningen af relaterede opgaver under Kontrakten. En opdeling i delkontrakter vurderes ikke at kunne være med til at skabe et større konkurrencefelt. Ansøger skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af kontrakten skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Ordregiver forbeholder sig endvidere mulighed for på ethvert tidspunkt i udbudsproceduren at anmode en ansøger eller tilbudsgiver om at fremlægge dokumentation, hvis dette er nødvendigt for at sikre, at proceduren gennemføres korrekt. Som dokumentation for, at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at ansøgeren eller tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske ansøgere eller tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis ansøger eller tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Ansøger eller tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at ansøgeren eller tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. En ansøger eller tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre ansøger eller tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor ansøger eller tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en ansøger eller tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt ansøger eller tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. I kontrakten er hensynet til samfundsansvar, som formuleret i de konventioner, der ligger til grund for principperne i FN's Global Compact, og som formuleret i OECD's retningslinjer for Multinationale virksomheder, inddraget i relevant omfang. Der er desuden stillet kontraktmæssige krav i henhold til ILO-konvention 94 om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter og cirkulære nr. 9471 af 30. juni 2014. Kontrakten omfatter sociale klausuler om anvendelse af person under oplæring. Der henvises til Kontrakten for nærmere. Kontrakten stiller krav om overholdelse af persondatalovgivningen Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget. Ordregiver vurderer, at indgåelse af kontrakten kan være omfattet af krav om tilladelse efter investeringsscreenings-loven. Se nærmere i udbudsbetingelserne. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Flere oplysninger kan findes i det offentliggjorte Bilag B Yderligere oplysninger.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Udvikling af Internet Licens System (ILS) med efterfølgende drift, support og vedligeholdelse.
Beskrivelse
:
Hovedydelse A) Udvikling af ILS, herunder etablering af nødvendige platforme og klargøring til driftsfasen. Hovedydelse B) Drift, Support, Vedligehold og Videreudvikling Hovedydelse C) Samarbejde med såvel Kunden som Kundens øvrige leverandører. Ad hovedydelse A. Udvikling af ILS, herunder etablering af nødvendige platforme og klargøring til driftsfasen., Leverandøren skal gennemføre en afklaringsfase, en udviklingsfase, der etablerer ILS i overensstemmelse med den fremlagte kravspecifikation. Derudover skal Leverandøren etablere overtagelsen af ansvaret for de Løbende Ydelser. Ad hovedydelse B. Drift, Support og Vedligehold, samt efterfølgende videreudvikling. Drift, Support og Vedligehold skal følge Kundens krav og leve op til prædefinerede Servicemål Ad hovedydelse C Samarbejde Leverandøren skal samarbejde med Kunden som er en offentlig myndighed, og samarbejde med Kundens øvrige leverandører af både infrastruktur og øvrige systemer., i forbindelse med drift og vedligehold af den samlede it-in
Intern ID
:
24-040-000002
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48000000
Programpakker og informationssystemer,
48100000
Branchespecifik programpakke,
48610000
Databasesystemer,
72200000
Programmering af software og konsulentvirksomhed,
72210000
Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker,
72220000
Konsulentvirksomhed i forbindelse med systemer og teknik,
72232000
Udvikling af programmel til transaktionsbehandling og kundespecificeret programmel,
72250000
System- og supporttjenester,
72253000
Help-desk og støttetjenester,
72254000
Programmeltestning,
72260000
Programmelrelaterede tjenester,
72267000
Programmelvedligeholdelses- og reparationstjenester,
72268000
Levering af programmel,
72300000
Datatjenester,
72420000
Internetudviklingstjenester,
72500000
Servicevirksomhed i forbindelse med datamater,
72800000
Revision og testning af computer,
72900000
Computer backup og katalogkonvertering
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Det offentliggjorte indeholder 2 optioner Option på etablering af interface til Systemet TUS1 Option på etablering ad adgang til historisk data på Systemet EUS.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Nyropsgade 30
By
:
København V
Postnummer
:
1780
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
8 365 350,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Proceduren på begrænsning af tilbudsgivere vil kvalificere 5 ansøgere der inviteres til at afgive tilbud på kontrakten som led i afslutning af prækvalifikationen. (På tidspunktet for offentliggørelse, var det sædvanlige felt "BT-50-Lot" for indførelse af maksimalt antal deltagere ude af drift) Den udbudte kontrakt er ikke opdelt i delkontrakter, jf. udbudslovens § 49, stk. 2. Ordregiver udbyder Kontrakten som en samlet kontrakt. Dette vurderes i højere grad at sikre ordregiver stordriftsfordele ved kun at anvende en samlet leverandør til både Udvikling, Drift, Support og Vedligehold, og hermed mindske omkostninger til administration og forvaltning af kontrakter samt skabe en større ensartethed i løsningen af relaterede opgaver under Kontrakten. En opdeling i delkontrakter vurderes ikke at kunne være med til at skabe et større konkurrencefelt. Ansøger skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af kontrakten skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Ordregiver forbeholder sig endvidere mulighed for på ethvert tidspunkt i udbudsproceduren at anmode en ansøger eller tilbudsgiver om at fremlægge dokumentation, hvis dette er nødvendigt for at sikre, at proceduren gennemføres korrekt. Som dokumentation for, at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at ansøgeren eller tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske ansøgere eller tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis ansøger eller tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Ansøger eller tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at ansøger eller tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at ansøgeren eller tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. En ansøger eller tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre ansøger eller tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor ansøger eller tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en ansøger eller tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt ansøger eller tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. I kontrakten er hensynet til samfundsansvar, som formuleret i de konventioner, der ligger til grund for principperne i FN's Global Compact, og som formuleret i OECD's retningslinjer for Multinationale virksomheder, inddraget i relevant omfang. Der er desuden stillet kontraktmæssige krav i henhold til ILO-konvention 94 om arbejdsklausuler i offentlige kontrakter og cirkulære nr. 9471 af 30. juni 2014. Kontrakten omfatter sociale klausuler om anvendelse af person under oplæring. Der henvises til Kontrakten for nærmere. Kontrakten stiller krav om overholdelse af persondatalovgivningen Såfremt kontrakten tildeles en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium), skal deltagerne i sammenslutningen påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en fælles befuldmægtiget. Ordregiver vurderer, at indgåelse af kontrakten kan være omfattet af krav om tilladelse efter investeringsscreenings-loven. Se nærmere i udbudsbetingelserne. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Flere oplysninger kan findes i det offentliggjorte Bilag B Yderligere oplysninger.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Der er beskrevet en fremgangsmåde i det offentliggjorte bilag A Tilbudsevaluering
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Der er beskrevet en fremgangsmåde i det offentliggjorte bilag A Tilbudsevaluering
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer), skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden følgende klagefrister: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalender-dage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstem-melse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Euro-pæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af kon-kurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er: klfu@naevneneshus.dk Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: https://naevneneshus.dk/start-dinklage/klage-naevnet-for-udbud/vejledning
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø
Organisation, der udfører betalingen
:
Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
8 768 980,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Globeteam A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Udvikling af Internet Licens System (ILS) med efterfølgende drift, support og vedligeholdelse. - Globeteam A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
8 768 980,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Udvikling af Internet Licens System (ILS) med efterfølgende drift, support og vedligeholdelse. - Globeteam A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
28/05/2025
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
8 768 980,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
8 768 980,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø
Registreringsnummer
:
20814616
Postadresse
:
Nyropsgade 30
By
:
København V
Postnummer
:
1780
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Malou King
Telefon
:
+4533958000
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 35291000
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10 29 48 19
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Globeteam A/S
Registreringsnummer
:
25959701
Postadresse
:
Virumgårdsvej 17A
By
:
Virum
Postnummer
:
2830
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 70262970
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
902e4a01-b1da-422e-9dea-97ccdcdd31d3
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
16/06/2025
13:22:08 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
16/06/2025
14:02:05 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
393249-2025
EUT-S-nummer
:
115/2025
Offentliggørelsesdato
:
18/06/2025