1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Indhentelse af indikative prisoverslag ifm. kommende anskaffelse af interaktivt borgervendt digitalt informationssystem til Socialforvaltningen i Københavns Kommune
Beskrivelse
:
Socialforvaltningen i Københavns Kommune har til hensigt at anskaffe et it-system, der kan understøtte borgerne i at skabe overblik over deres daglige aktiviteter, etablere faste rutiner samt fremme aktiv deltagelse i eget liv. Systemet skal desuden samle kommunikation og planlægning i én samlet digital løsning, hvilket skal bidrage til en mere sammenhængende og effektiv indsats.Kommunen har i den forbindelse iværksat en markedsafdækning med henblik på at undersøge markedets generelle prisniveau. Formålet hermed er at sætte kommunen bedre i stand til at vurdere, hvordan kontrakten kan anskaffes i henhold til de udbudsretlige regler, herunder om kontrakten vil være omfattet af udbudslovens afsnit II (eller evt. afsnit IV eller V).Se venligst vedhæftede brev samt bilag.Indikative prisoverslag kan fremsendes via beskedfunktionen i Mercell. Bemærk svarfristen den 4. august 2025, kl. 12:00.
Intern ID
:
260186273
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48000000
Programpakker og informationssystemer
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
3.
Del
3.1.
Teknisk ID for delen
:
PAR-0000
Titel
:
Indhentelse af indikative prisoverslag ifm. kommende anskaffelse af interaktivt borgervendt digitalt informationssystem til Socialforvaltningen i Københavns Kommune
Beskrivelse
:
Socialforvaltningen i Københavns Kommune har til hensigt at anskaffe et it-system, der kan understøtte borgerne i at skabe overblik over deres daglige aktiviteter, etablere faste rutiner samt fremme aktiv deltagelse i eget liv. Systemet skal desuden samle kommunikation og planlægning i én samlet digital løsning, hvilket skal bidrage til en mere sammenhængende og effektiv indsats.Kommunen har i den forbindelse iværksat en markedsafdækning med henblik på at undersøge markedets generelle prisniveau. Formålet hermed er at sætte kommunen bedre i stand til at vurdere, hvordan kontrakten kan anskaffes i henhold til de udbudsretlige regler, herunder om kontrakten vil være omfattet af udbudslovens afsnit II (eller evt. afsnit IV eller V).Se venligst vedhæftede brev samt bilag.Indikative prisoverslag kan fremsendes via beskedfunktionen i Mercell. Bemærk svarfristen den 4. august 2025, kl. 12:00.
Intern ID
:
260186273
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
48000000
Programpakker og informationssystemer
3.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
3.1.6.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på
:
dansk
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Registreringsnummer
:
64942212
Afdeling
:
Økonomiforvaltningen
Postadresse
:
Borups Allé 177
By
:
København NV
Postnummer
:
2400
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mark Johansen
Telefon
:
+45 51778722
Fax
:
+45 51778722
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
5ad98b72-b228-41cb-9d63-22866f24840c
-
01
Formulartype
:
Planlægning
Bekendtgørelsestype
:
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype
:
4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
23/06/2025
11:25:41 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
23/06/2025
11:25:59 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
409885-2025
EUT-S-nummer
:
119/2025
Offentliggørelsesdato
:
25/06/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure
:
01/10/2025