23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
03.07.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

SVENDBORG VAND A/S

Udbud på levering og montering af fjernaflæste vandmålere til Svendborg Vand A/S


SVENDBORG VAND A/S

432407-2025 - Resultater
Danmark – Målere – Udbud på levering og montering af fjernaflæste vandmålere til Svendborg Vand A/S
OJ S 125/2025 03/07/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn SVENDBORG VAND A/S
E-mail hsk@samaqua.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud på levering og montering af fjernaflæste vandmålere til Svendborg Vand A/S
Beskrivelse Ordregiver ønsker at udskifte nuværende vandmålere hos alle forbrugere i forsyningsområdet med fjernaflæste vandmålere. Udbuddet vedrører derfor levering og montage af ca. 13.200 2,5 m3/h fjernaflæste vandmålere. I forbindelse med den fysiske montering af vandmåleren hos forbrugeren, skal tilbudsgiver står for kundebooking og -service. Herudover skal tilbudsgiver stå for opsætning, drift og vedligehold af et kommunikationsnetværk hvorigennem der sker automatisk datahjemtagning til et datahjemtagningssystem, hvor ordregiver kan tilgå vandmåleres data, se alarmer mv. Derudover skal der leveres ca. 550 fjernaflæste vandmålere større end 2,5 m3/h, som Ordregiver selv monterer.
Identifikator for proceduren 0a454b72-33ba-454a-bef7-c53a29250758
Tidligere bekendtgørelse 120073-2025
Intern ID 434144
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  38550000   Målere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38421100   Vandmålere
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 30 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud på levering og montering af fjernaflæste vandmålere til Svendborg Vand A/S
Beskrivelse Ordregiver ønsker at udskifte nuværende vandmålere hos alle forbrugere i forsyningsområdet med fjernaflæste vandmålere. Udbuddet vedrører derfor levering og montage af ca. 13.200 2,5 m3/h fjernaflæste vandmålere. I forbindelse med den fysiske montering af vandmåleren hos forbrugeren, skal tilbudsgiver står for kundebooking og -service. Herudover skal tilbudsgiver stå for opsætning, drift og vedligehold af et kommunikationsnetværk hvorigennem der sker automatisk datahjemtagning til et datahjemtagningssystem, hvor ordregiver kan tilgå vandmåleres data, se alarmer mv. Derudover skal der leveres ca. 550 fjernaflæste vandmålere større end 2,5 m3/h, som Ordregiver selv monterer.
Intern ID 434144
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  38550000   Målere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  38421100   Vandmålere
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Kontrakten forlænges automatisk for 1 år ad gangen på uændrede vilkår efter udløbet af den 12‐årige periode medmindre én af parterne gør skriftlig indsigelse minimum 6 måneders før forlængelsen.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/07/2025
Varighed 12   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 30 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Samlet pris over en 12-årig periode for - Målere - Opsætning, drift og vedligehold af kommunikationsnetværk - Hjemtagningssystem - Installation af målere
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Tidsplan og organisering
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Leverancens kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Garanti
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren SAMAQUA A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline SAMAQUA A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 20 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BRUNATA A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 94489
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 20 000 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 94489
Titel Udbud på levering og montering af fjernaflæste vandmålere til Svendborg Vand A/S / BRUNATA A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 30/06/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn SAMAQUA A/S
Registreringsnummer 34216169
Postadresse Vandværksvej 7
By Odense C
Postnummer 5000
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Hannah Sølund Holm
E-mail hsk@samaqua.dk
Telefon 30694841
Internetadresse https://www.samaqua.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn SVENDBORG VAND A/S
Registreringsnummer 30235843
Postadresse Ryttermarken 21
By Svendborg
Postnummer 5700
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Hannah Sølund Holm
E-mail hsk@samaqua.dk
Telefon 30694841
Internetadresse https://www.vandogaffald.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn BRUNATA A/S
Registreringsnummer 22166514
Postadresse Vesterlundvej 14
By Herlev
Postnummer 2730
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail clje@brunata.com
Telefon 77777000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID c9f7d72b-636a-4420-b4ee-9ec651531e54   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 02/07/2025   10:11:48 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 432407-2025
EUT-S-nummer 125/2025
Offentliggørelsesdato 03/07/2025

Send til en kollega

0.073