23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.08.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Syddanmark

Indkøb af AI Mammografiløsning til Region Syddanmark og Region Midtjylland


Region Syddanmark

524450-2025 - Resultater
Danmark – Levering af programmel – Indkøb af AI Mammografiløsning til Region Syddanmark og Region Midtjylland
OJ S 152/2025 11/08/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Indkøb af AI Mammografiløsning til Region Syddanmark og Region Midtjylland
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af en AI Mammografiløsning. Der er tale om et IT-system. For så vidt angår Region Midtjylland, er der alene tale om en option. Region Midtjylland kan således vælge eller undlade at udnytte optionen på indkøb af en AI Mammografiløsning. Som følge af et øget befolkningstal og stigende gennemsnitlig alder i befolkningen ses en stigning i forekomsten af brystkræft i Danmark. Der forventes en stigning fra ca. 4.800 i 2024 til ca. 5.310 tilfælde af brystkræft i 2028. Tidlig opsporing med brystkræftscreening og behandling efter bedste praksis anses som afgørende elementer for at reducere brystkræftrelateret dødelighed og sygelighed hos kvinder. Screeningsprogrammet for brystkræft i Region Syddanmark foretager årligt ca. 70.000 screeninger. Derudover gennemføres der årligt ca. 17.000 kliniske mammografiundersøgelser. Det forventes at ca. 10% af de kliniske mammografiundersøgelser udføres som tomosyntese. For Region Midtjyllands vedkommende bliver der årligt foretaget ca. 65.000 screeninger og ca. 15.000 kliniske mammografiundersøgelser. Hver screeningsundersøgelse består af 4 røntgenbilleder, 2 standardprojektioner pr. bryst. I tilfælde af tidligere brystkræft og brystbevarende operation suppleres med en 3. projektion. I dag bliver hver enkelt røntgenbillede gransket af to uafhængige mammaradiologer. Hvis der er uenighed, gennemgås billederne ved en 3. granskning. Der opleves generelt en stigende efterspørgsel på mammadiagnostik. Bl.a. henvises et stigende antal patienter til udredning i pakkeforløb for brystkræft som følge af en øgning i screeningspopulationen samt nye udrednings- og behandlingsmuligheder. Samtidig med det stigende behov for mammografiundersøgelser er der en landsdækkende udfordring med mangel på mammaradiologer. Kunstig intelligens (AI) løsninger baseret på deep learning-teknikken har i de senere år vist store fremskridt inden for medicinsk billedanalyse, særligt med hensyn til påvisning af brystkræft på mammografier. Den udbudte AI-løsning skal implementeres på Region Syddanmarks fire sygehusenheder (Odense Universitetshospital. Sygehus Lillebælt, Sygehus Sønderjylland og Esbjerg/Grindsted Sygehus), der foretager mammografiundersøgelser. Formålet med anskaffelsen af en AI Mammografiløsning er dermed • at sikre, at de nationale krav til brystkræftscreening kan opretholdes fremadrettet, og • at frigøre mammaradiolog-ressourcer til andre opgaver i forbindelse med opsporing af brystkræft. Løsningen skal således kunne aflaste ”1. granskeren” i mammografi screeningsprogrammet samt yde beslutningsstøtte i den kliniske mammografi. Såfremt Region Midtjylland måtte udnytte optionen, vil løsningen hos Region Midtjylland skulle installeres på følgende sygehusenheder: Aarhus Universitetshospital, Regionshospitalet Viborg og Regionshospitalet Randers. Udbuddet omfatter overordnet følgende delydelser: • Selve AI-løsningen • Installation, opsætning, drift og kalibrering af systemet • Uddannelse af radiologer, systemforvaltning og driftspersonale • Vedligeholdelse og support af AI-løsningen Som en del af den udbudte Kontrakt udbydes endvidere følgende optioner for Ordregiver: • Mulighed for anvendelse af AI-løsningen i klinisk mammografi • Understøttelse af tomosyntese (3D) i mammografiscreening. Kontrakten, herunder Kravspecifikationen jf. Bilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Identifikator for proceduren cc1e33bd-e571-4b14-842d-57c0c9e808da
Tidligere bekendtgørelse 3734c623-c44e-4722-abb4-6739bfddd594-01
Intern ID 24/18896
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72268000   Levering af programmel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48814000   Informationssystemer til medicinsk brug, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72267100   Vedligeholdelse af programmel til informationsteknologi, 80533100   Edb-uddannelse
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Region Syddanmark. Den udbudte AI-løsning skal implementeres på Region Syddanmarks fire sygehusenheder (Odense Universitetshospital. Sygehus Lillebælt, Sygehus Sønderjylland og Esbjerg/Grindsted Sygehus), der foretager mammografiundersøgelser.
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Region Midtjylland. Såfremt Region Midtjylland udnytter optionen, vil AI-løsningen skulle installeres på følgende sygehusenheder: Aarhus Universitetshospital, Regionshospitalet Viborg og Regionshospitalet Randers.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Ovenfor er vedståelsesfristen for tilbudsgiver angivet til den 28. februar 2026. I forhold til optionen for Region Midtjylland gælder dog, at Region Midtjylland ved skriftligt varsel på 90 dage overfor den vindende Tilbudsgiver kan vælge, om man vil udnytte optionen. Det skriftlige varsel fra Region Midtjylland skal i givet fald senest være afsendt inden 12 måneder efter Kunden har underskrevet kontrakten. Dvs. at Region Midtjylland er berettiget til i givet fald at udnytte optionen efter den 28. februar 2026. Kontrakten er af parterne uopsigelig i en periode på 36 måneder efter Overtagelsesdagen. Efter udløb af uopsigelighedsperioden, kan Kunden opsige Kontrakten med et skriftligt varsel på minimum 12 måneder og af Leverandøren med et skriftligt varsel på 24 måneder. Opsigelse skal ske til udløb af en kalendermåned. Bemærk: Tildeling af kontrakt vil kun ske under forudsætning af, at Region Syddanmark forinden har opnået bevillingsmæssig hjemmel. Bevillingsmæssig hjemmel forventes at foreligge senest 30. maj 2025. Udelukkelse vedr. skatteforhold mm.: En ordregiver skal i henhold til udbudslovens § 134 a udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Særligt vedr. embargo: I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269, art. 1, nr. 15) (med evt. senere ændringer), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 2022/1269 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen. Én samlet kontrakt: De udbudte ydelser udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49, idet det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør. Elementer af en rammeaftale og en offentlig kontrakt: Den udbudte aftale indeholder elementer af både en rammeaftale og en offentlig kontrakt i henhold til Udbudslovens § 24, nr. 24 og 30. Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår andetsteds i udbudsbekendtgørelsen): * Region Syddanmark, der er udbuddets tovholder og dermed hovedansvarlig for udbudsprocessen. * Region Midtjylland
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Indkøb af AI Mammografiløsning til Region Syddanmark og Region Midtjylland
Beskrivelse Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af en AI Mammografiløsning. Der er tale om et IT-system. For så vidt angår Region Midtjylland, er der alene tale om en option. Region Midtjylland kan således vælge eller undlade at udnytte optionen på indkøb af en AI Mammografiløsning. Som følge af et øget befolkningstal og stigende gennemsnitlig alder i befolkningen ses en stigning i forekomsten af brystkræft i Danmark. Der forventes en stigning fra ca. 4.800 i 2024 til ca. 5.310 tilfælde af brystkræft i 2028. Tidlig opsporing med brystkræftscreening og behandling efter bedste praksis anses som afgørende elementer for at reducere brystkræftrelateret dødelighed og sygelighed hos kvinder. Screeningsprogrammet for brystkræft i Region Syddanmark foretager årligt ca. 70.000 screeninger. Derudover gennemføres der årligt ca. 17.000 kliniske mammografiundersøgelser. Det forventes at ca. 10% af de kliniske mammografiundersøgelser udføres som tomosyntese. For Region Midtjyllands vedkommende bliver der årligt foretaget ca. 65.000 screeninger og ca. 15.000 kliniske mammografiundersøgelser. Hver screeningsundersøgelse består af 4 røntgenbilleder, 2 standardprojektioner pr. bryst. I tilfælde af tidligere brystkræft og brystbevarende operation suppleres med en 3. projektion. I dag bliver hver enkelt røntgenbillede gransket af to uafhængige mammaradiologer. Hvis der er uenighed, gennemgås billederne ved en 3. granskning. Der opleves generelt en stigende efterspørgsel på mammadiagnostik. Bl.a. henvises et stigende antal patienter til udredning i pakkeforløb for brystkræft som følge af en øgning i screeningspopulationen samt nye udrednings- og behandlingsmuligheder. Samtidig med det stigende behov for mammografiundersøgelser er der en landsdækkende udfordring med mangel på mammaradiologer. Kunstig intelligens (AI) løsninger baseret på deep learning-teknikken har i de senere år vist store fremskridt inden for medicinsk billedanalyse, særligt med hensyn til påvisning af brystkræft på mammografier. Den udbudte AI-løsning skal implementeres på Region Syddanmarks fire sygehusenheder (Odense Universitetshospital. Sygehus Lillebælt, Sygehus Sønderjylland og Esbjerg/Grindsted Sygehus), der foretager mammografiundersøgelser. Formålet med anskaffelsen af en AI Mammografiløsning er dermed • at sikre, at de nationale krav til brystkræftscreening kan opretholdes fremadrettet, og • at frigøre mammaradiolog-ressourcer til andre opgaver i forbindelse med opsporing af brystkræft. Løsningen skal således kunne aflaste ”1. granskeren” i mammografi screeningsprogrammet samt yde beslutningsstøtte i den kliniske mammografi. Såfremt Region Midtjylland måtte udnytte optionen, vil løsningen hos Region Midtjylland skulle installeres på følgende sygehusenheder: Aarhus Universitetshospital, Regionshospitalet Viborg og Regionshospitalet Randers. Udbuddet omfatter overordnet følgende delydelser: • Selve AI-løsningen • Installation, opsætning, drift og kalibrering af systemet • Uddannelse af radiologer, systemforvaltning og driftspersonale • Vedligeholdelse og support af AI-løsningen Som en del af den udbudte Kontrakt udbydes endvidere følgende optioner for Ordregiver: • Mulighed for anvendelse af AI-løsningen i klinisk mammografi • Understøttelse af tomosyntese (3D) i mammografiscreening. Kontrakten, herunder Kravspecifikationen jf. Bilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Intern ID 24/18896
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72268000   Levering af programmel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  48814000   Informationssystemer til medicinsk brug, 72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72267100   Vedligeholdelse af programmel til informationsteknologi, 80533100   Edb-uddannelse
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Region Midtjylland deltager alene i udbuddet med en option. Såfremt Region Midtjylland ønsker at udnytte optionen, vil dette skulle ske ved et skriftlig varsel på 90 dage overfor den vindende tilbudsgiver. Det skriftlige varsel fra Region Midtjylland skal i givet fald senest være afsendt inden 12 måneder efter Region Syddanmark har underskrevet kontrakten. Såfremt Region Midtjylland vælger at udnytte optionen, skal den vindende tilbudsgiver indgå en separat kontrakt med Region Midtjylland. Kontrakten kan af hver af parterne opsiges. Se nedenfor under yderligere oplysninger. Herudover indeholder kontrakten følgende optioner for henholdsvis Region Syddanmark og Region Midtjylland: • Mulighed for anvendelse af AI-løsningen i klinisk mammografi. • Understøttelse af tomosyntese (3D) i mammografiscreening. • Som en del af kontrakten indgår en licens, der giver adgang til 70.000 screeninger om året for Region Syddanmarks vedkommende, og 65.000 screeninger for Region Midtjyllands vedkommende. Herudover udbydes en option for den enkelte region på forøgelse af antallet af årlige screeninger med op til til 10.000 screeninger (dvs. i alt 80.000 i Region Syddanmark og 75.000 i Region Midtjylland) og op til 20.000 yderligere screeninger pr. år (dvs. i alt 90.000 i Region Syddanmark og 85.000 i Region Midtjylland).
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Region Syddanmark. Den udbudte AI-løsning skal implementeres på Region Syddanmarks fire sygehusenheder (Odense Universitetshospital. Sygehus Lillebælt, Sygehus Sønderjylland og Esbjerg/Grindsted Sygehus), der foretager mammografiundersøgelser.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Region Midtjylland. Såfremt Region Midtjylland udnytter optionen, vil AI-løsningen skulle installeres på følgende sygehusenheder: Aarhus Universitetshospital, Regionshospitalet Viborg og Regionshospitalet Randers.
5.1.3.
Anslået varighed
Anden varighed Ukendt
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Ovenfor er vedståelsesfristen for tilbudsgiver angivet til den 28. februar 2026. I forhold til optionen for Region Midtjylland gælder dog, at Region Midtjylland ved skriftligt varsel på 90 dage overfor den vindende Tilbudsgiver kan vælge, om man vil udnytte optionen. Det skriftlige varsel fra Region Midtjylland skal i givet fald senest være afsendt inden 12 måneder efter Kunden har underskrevet kontrakten. Dvs. at Region Midtjylland er berettiget til i givet fald at udnytte optionen efter den 28. februar 2026. Kontrakten er af parterne uopsigelig i en periode på 36 måneder efter Overtagelsesdagen. Efter udløb af uopsigelighedsperioden, kan Kunden opsige Kontrakten med et skriftligt varsel på minimum 12 måneder og af Leverandøren med et skriftligt varsel på 24 måneder. Opsigelse skal ske til udløb af en kalendermåned. Bemærk: Tildeling af kontrakt vil kun ske under forudsætning af, at Region Syddanmark forinden har opnået bevillingsmæssig hjemmel. Bevillingsmæssig hjemmel forventes at foreligge senest 30. maj 2025. Udelukkelse vedr. skatteforhold mm.: En ordregiver skal i henhold til udbudslovens § 134 a udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Særligt vedr. embargo: I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269, art. 1, nr. 15) (med evt. senere ændringer), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 2022/1269 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen. Én samlet kontrakt: De udbudte ydelser udbydes på én samlet kontrakt. Ordregiver har valgt ikke at opdele kontrakten i henhold til Udbudslovens § 49, idet det vurderes, at der er en sådan naturlig sammenhæng mellem de udbudte ydelser, at de mest hensigtsmæssigt varetages af samme leverandør. Elementer af en rammeaftale og en offentlig kontrakt: Den udbudte aftale indeholder elementer af både en rammeaftale og en offentlig kontrakt i henhold til Udbudslovens § 24, nr. 24 og 30. Udbuddet omfatter følgende ordregivere (ordregivernes hovedadresser fremgår andetsteds i udbudsbekendtgørelsen): * Region Syddanmark, der er udbuddets tovholder og dermed hovedansvarlig for udbudsprocessen. * Region Midtjylland
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Økonomi
Beskrivelse Forstået som den samlede tilbudspris, jf. Bilag 3 til Kontrakten. Den samlede tilbudspris beregnes automatisk i Bilag 3 på baggrund af Tilbudsgivers prisangivelser i bilaget. For så vidt angår fanebladet "Hardware" i Bilag 3 skal dette udfyldes i overensstemmelse med pkt 2.22 i Bilag 2 , idet Tilbudsgiver i fanebladet skal angive, hvilket hardware der er nødvendigt for, at Ordregiver vil kunne anvende løsningen som forudsat af Ordregiver. Den automatisk udregnede hardwarepris indgår ikke i den samlede tilbudspris, idet Ordregiver - der står for indkøbet af hardware - viderefakturerer dette til Leverandøren efter indkøbet er sket.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse ”Kvalitet” vurderes ud fra de konkurrencekrav, der er angivet i Bilag 2 (”Kravspecifikation”) til Kontrakten. I Bilag 2 har Ordregiver angivet, hvad der lægges vægt på i forbindelse med denne vurdering.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Tidsplan
Beskrivelse ”Tidsplan” vurderes ud fra de konkurrencekrav, der er angivet i Bilag 1 (”Tidsplan”) til Kontrakten. I Bilag 1 har Ordregiver angivet, hvad der lægges vægt på i forbindelse med denne vurdering.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Afprøvning
Beskrivelse ”Afprøvning” vurderes ud fra de konkurrencekrav, der er angivet i Bilag 8 (”Afprøvninger”) til Kontrakten. I Bilag 8 har Ordregiver angivet, hvad der lægges vægt på i forbindelse med denne vurdering.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail. Følgende gælder, hvis der er tale om et begrænset udbud, et udbud med forhandling, en konkurrencepræget dialog eller et innovationspartnerskab: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Syddanmark
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Syddanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Der er kun modtaget ét antageligt tilbud, én ansøgning om deltagelse eller ét projekt
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Syddanmark
Registreringsnummer 29190909
Postadresse Damhaven 12
By Vejle
Postnummer 7100
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Arne Skovhaug
Telefon +45 21125756
Internetadresse https://www.regionsyddanmark.dk
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Region Midtjylland
Registreringsnummer 29190925
Postadresse Skottenborg 26
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 21125756
Internetadresse https://www.rm.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID fa05923f-7c0a-41ad-8ca9-a6a1bf5a7384   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 08/08/2025   12:03:35 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 08/08/2025   12:30:43 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 524450-2025
EUT-S-nummer 152/2025
Offentliggørelsesdato 11/08/2025

Send til en kollega

0.048