23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.08.2025
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Fællesindkøb Midt

EMSM-system til Horsens Kommune


Fællesindkøb Midt

534207-2025 - Planlægning
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – EMSM-system til Horsens Kommune
OJ S 155/2025 14/08/2025
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Horsens Kommune
E-mail lielk@fikm.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EMSM-system til Horsens Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af ESMS-system til Horsens Kommune.
Intern ID 4c54e316-f979-47a6-8054-43fcd06bd417
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Horsens Kommune sender hermed udkast til udbudsmateriale vedr. udbud på ESMS-system i høring. Høringsmaterialet indeholder udkast til udbudsbetingelser, kontrakt og kravspecifikation. Formålet med høringen er at give markedets interessenter mulighed for at indsende kommentarer og spørgsmål til udbudsmaterialet forud for offentliggørelse af det endelige materiale. Høringsmateriale kan findes i ETHICS under "Markedsundersøgelse". Der er høringsfrist mandag den 25. august 2025 kl. 9:00. Høringssvar kan uploades i Ethics eller sendes via mail til Lina Elkær, lielk@fikm.dk.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
3. Del
3.1.
Teknisk ID for delen PAR-0000
Titel EMSM-system til Horsens Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af ESMS-system til Horsens Kommune.
Intern ID 58afa033-6276-4ec5-a14c-a25533e0b813
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
3.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
3.1.3.
Varighed
Startdato 01/01/2026
Varigheds slutdato 31/12/2033
3.1.5.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Horsens Kommune sender hermed udkast til udbudsmateriale vedr. udbud på ESMS-system i høring. Høringsmaterialet indeholder udkast til udbudsbetingelser, kontrakt og kravspecifikation. Formålet med høringen er at give markedets interessenter mulighed for at indsende kommentarer og spørgsmål til udbudsmaterialet forud for offentliggørelse af det endelige materiale. Høringsmateriale kan findes i ETHICS under "Markedsundersøgelse". Der er høringsfrist mandag den 25. august 2025 kl. 9:00. Høringssvar kan uploades i Ethics eller sendes via mail til Lina Elkær, lielk@fikm.dk.
3.1.6.
Udbudsdokumenter
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer 29189889-
Postadresse Chr M Østergaards Vej 4
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Lina Elkær
E-mail lielk@fikm.dk
Telefon 76292018
Internetadresse https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Horsens Kommune
Registreringsnummer 29189889
Postadresse Chr. M. Østergaards Vej 4
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail lielk@fikm.dk
Telefon 76812018
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 39283069-4268-4bac-8801-eb31ad045040   -   01
Formulartype Planlægning
Bekendtgørelsestype Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype 4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 12/08/2025   13:26:40 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 13/08/2025   09:18:11 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 534207-2025
EUT-S-nummer 155/2025
Offentliggørelsesdato 14/08/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure 01/09/2025

Send til en kollega

0.031