23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 101-202188
Offentliggjort
27.05.2017
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Region Sjælland, Koncern IT

IT-konsulenter til HPE-løsninger og -systemer


Region Sjælland, Koncern IT

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland, Koncern IT
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Maj-Britt Böwadt
E-mail: mab@ramboll.com
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/278774

I.1) Navn og adresser
Rigspolitiet, Koncern IT
17143611
Landlystvej 34
Hvidovre
2650
Danmark
Kontaktperson: Maj-Britt Böwadt
E-mail: mab@ramboll.com
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.politi.dk/da/ompolitiet/rigspolitiet/koncernit/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/278774

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: fælles udbud mellem regional myndighed og en myndighed på statsligt niveau
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: fælles udbud med 2 ordregivere med hovedaktiviteter inden for hhv. sundhed og offentlig orden og sikkerhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

IT-konsulenter til HPE-løsninger og -systemer.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Fælles udbud af en rammeaftale vedrørende IT-konsulentbistand til understøttelse af de 2 ordregivende myndigheders portefølje af HPE-løsninger og -systemer.

Rammeaftalen indebærer, at leverandøren efter rekvirering skal stille IT-konsulenter til rådighed, der kan understøtte de ordregivende myndigheders interne ressourcer med drifts-, support-, udviklings- og uddannelsesydelser.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 31 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72212780
72212900
72253000
72253100
72261000
72262000
72263000
72265000
72266000
72267000
72267100
72267200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Ærtekildevej 1, 4100 Ringsted og Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen omfatter IT-konsulentydelser, hvor konsulentens arbejdskraft stilles til rådighed for kunden i overensstemmelse med rammeaftalen.

Rammeaftalen omfatter levering af personressourcer med specifikke kvalifikationer til at udføre konkrete opgaver indenfor rammeaftalens omfattede ydelser og løbetid.

De konkrete aftaler sker i henhold til rammeaftalen, herunder ved indgåelse af leveranceaftaler.

Rammeaftalen vedrører IT-konsulentbistand til understøttelse af HPE's softwareløsninger og –systemer, som omfatter Project and Portfolio Management, Service Manager, Universal CMDB, Application Lifecycle Management, Configuration Manager, Asset Manager, Business Service Management, Operations Orchestration, Mobile Center, Unified Functional Testing, AppPulse og Propel. Der er tale om HPE's softwareløsninger og –systemer, som enten allerede er i drift, i pipeline eller under overvejelse.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: — Kvalifikationer for de konsulenter, der tilbydes at udføre ydelserne / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Aftaleretlige vilkår / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

I henhold til Udbudslovens § 49, stk. 2 om opdeling af udbuddet i delkontrakter (opdel-eller-forklar-princippet), kan det oplyses, at det er de ordregivende myndigheders vurdering, at ydelserne er så internt integrerede og teknisk afhængige, at rammeaftalen ikke med fordel kan opdeles på flere delkontrakter.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 011-016173
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

IT-konsulenter til HP-løsninger og -systemer

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
24/05/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Hewlett-Packard ApS
76945918
Engholmparkvej 8
Allerød
3450
Danmark
Telefon: +45 48121000
NUTS-kode: DK013
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 23 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 31 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Der gælder visse lovbestemte frister for indgivelse af klager til Klagenævnet for Udbud, jf. lov om Klagenævnet for Udbud.

Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder fra dagen efter den dag, hvor ordregiverne har underrettet de berørte tilbudsgivere om beslutningen om indgåelse af rammeaftalen.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud skal klageren skriftligt underrette ordregiverne om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i stand still-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i stand still-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/05/2017

Send til en kollega

0.047