23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
20.08.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice

17.13 Managementkonsulentydelser (DIS)


Staten og Kommunernes Indkøbsservice

543100-2025 - Resultater
Danmark – Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed – 17.13 Managementkonsulentydelser (DIS)
OJ S 158/2025 20/08/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice
E-mail rura@ski.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Økonomiske anliggender
1.1.
Køber
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
E-mail rura@ski.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Økonomiske anliggender
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel 17.13 Managementkonsulentydelser (DIS)
Beskrivelse SKI udbyder hermed et dynamisk indkøbssystem (herefter Systemet) vedrørende anskaffelse af managementkonsulentydelser. Systemet omfatter anskaffelse af managementkonsulentydelser indenfor nedenstående 6 ydelsesområder. Ydelsesområdernes indhold er nærmere defineret i bilag C Systemets genstand: Ydelsesområde 1: Strategi- og organisationsudvikling Under ydelsesområdet kan der købes de ydelser, som falder inden for et eller flere af følgende fem delområder: 1. Delområde 1: Strategianalyse 2. Delområde 2: Strategiudvikling 3. Delområde 3: Strategiimplementering 4. Delområde 4: Organisationsanalyse og -design samt 5. Delområde 5: Strukturimplementering. Ydelsesområde 2: Forretningsprocesser og effektivisering Under ydelsesområdet kan der købes de ydelser, som falder inden for et eller flere af følgende tre delområder: 1. Delområde 1: Procesanalyse og procesoptimering 2. Delområde 2: Udlicitering 3. Delområde 3: Offentlig-privat samarbejde (OPS). Ydelsesområde 3: Analyser og evalueringer Under ydelsesområdet kan der købes de ydelser, som falder inden for følgende delområde: 1. Delområde 1: Analyser og evalueringer Ydelsesområde 4: Systemer og styring Under ydelsesområdet kan der købes de ydelser, som falder inden for et eller flere af følgende tre delområder: 1. Delområde 1: Finans- og økonomistyring 2. Delområde 2: Kvalitets- og risikostyring 3. Delområde 3: Kontrol og optimering af administrative processer Ydelsesområde 5: Human ressources Under ydelsesområdet kan der købes de ydelser, som falder inden for et eller flere af følgende tre delområder: 1. Delområde 1: Leder- og medarbejderudvikling 2. Delområde 2: Kultur- og adfærdsudvikling 3. Delområde 3: Personalepolitik Ydelsesområde 6: Grønne ydelser Under ydelsesområdet kan der købes de ydelser, som falder inden for følgende delområde: 1 Delområde 1: Grønne ydelser Systemet er opdelt i 2 kategorier: • Kategori 1 Kompetencekøb • Kategori 2 Opgavekøb Begge kategorier vedrører anskaffelse af tjenesteydelser, hvor de i kategori 1 anskaffes som timer, mens de i kategori 2 anskaffes som et færdigt resultat (rapport, analyse mv.). Anskaffelsen af ydelser i begge kategorier forudsætter, at disse er almindeligt anvendte og generelt tilgængelige på markedet på tidspunktet for anskaffelsen. Systemet kan således ikke anvendes til at anskaffe ydelser, der ikke er generelt tilgængelige på markedet. Det er frivilligt for alle SKI’s kunder, som fremgår af bilag B, Kundeliste, at gøre brug af systemet, når de skal anskaffe managementkonsulentydelser.
Identifikator for proceduren c5a3f7b1-5f72-4e19-ba04-5a5e2e64c683
Tidligere bekendtgørelse 491e4277-8f3d-4588-8a7d-76c8636a5eff-01
Intern ID 17.13
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren SKI udbyder et dynamisk indkøbssystem 17.13 Managementkonsulentydelser (DIS). Ansøgninger om optagelse i systemet modtaget inden ansøgningsfristen, vil blive behandlet inden for senest 15 arbejdsdage efter ansøgningsfristen. Ansøgninger om optagelse i systemet som modtages efter ansøgningsfristen, vil blive behandlet i løbet af 10 arbejdsdage, medmindre særlige forhold gør sig gældende jf. udbudslovens § 104, stk. 5 og 6 i relation til mulighed for at forlænge perioden for vurdering af ansøgninger.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72221000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med forretningsanalyser, 72224000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring, 79410000   Virksomhedsrådgivning og administrativ rådgivning, 79411000   Almindelig virksomhedsrådgivning, 79411100   Rådgivning i forbindelse med virksomhedsudvikling, 79412000   Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 198 767 649,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført under “Udelukkelsesgrunde” i punkt 6.1 i udbudsbetingelser og i denne bekendtgørelse. Hvis ansøger baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. Hvis ansøger er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. Ansøger samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. Hvis ansøger støtter sig på støttende enheder, skal disse enheder aflevere støtteerklæring eller anden dokumentation, der dokumenterer, at ansøger faktisk råder over disse enheders formåen. Dokumentationen skal afleveres sammen med ansøgningen om optagelse i Systemet i overensstemmelse med udbudslovens § 151, stk. 2. Ved køb på Systemet vil der blive indgået en leveringskontrakt mellem kunden og leverandøren. Der indgås endvidere en trepartsaftale mellem leverandøren, kunden og SKI, som indeholder regulering af leverandørens forpligtelser overfor SKI, herunder om rapportering og opkrævning af betaling fra kunden til SKI. Ansøgernes opmærksomhed henledes endvidere på, at der på Systemet opstilles minimumskrav til CSR, ligesom materialet indeholder regulering vedrørende samhandel med Rusland. Det offentliggjorte Orienteringsnotat indeholder principperne for opbygningen af udbudsmaterialet, samt det ændringsrum henholdsvis SKI og SKI's kunder har heri. SKI forbeholder sig retten til, indenfor rammerne af det skitserede og udbudsloven, at tilpasse udbudsmaterialet i Systemets varighed. Den skønsmæssige vurdering af det dynamiske indkøbssystems anslåede værdi er angivet i afsnittet ”Værdi” for hele Systemet. Den anslåede værdi er baseret på et skøn over den anslåede værdi af samtlige kontrakter, der forventes tildelt i det dynamiske indkøbssystems løbetid. Den skønsmæssige vurdering af kategoriernes anslåede værdier er angivet i afsnit 5.1.5. Den er baseret på: • Omsætning og omsætningsudvikling for tidligere managementkonsulentaftale med miniudbud (17.13 Managementkonsulentydelser (2020)) • Historisk forbrug på indkøbsområdet • Indkøbsdata og markedskendskab, herunder analyser af data fra TED vedrørende udbud med tilsvarende genstandsområde • Forventninger til kombinationen af Systemet og SKI’s managementkonsulent-rammeaftale (17.11 Managementsupport (2024)) • Forventet vækst på indkøbsområdet, herunder via det nye ydelsesområde ”Grønne ydelser” samt den generelle inflation i aftaleperioden • Forholdet om, at der er tale om en 25-årig aftaleperiode, hvilket giver en betydelig usikkerhed om markedsudviklingen generelt, og om Systemets potentiale Der er tale om en 25-årig aftaleperiode, hvilket giver en betydelig usikkerhed om markedsudviklingen generelt, og dermed giver det også usikkerhed om det dynamiske indkøbssystems samlede potentiale. Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af det dynamiske indkøbssystem, og en vurdering af det dynamiske indkøbssystems maksimale værdi. På den baggrund er det dynamiske indkøbssystems maksimale værdi for kategori 1 fastsat til DKK 3.519.507.060, for kategori 2 er maksimalværdien fastsat til DKK 5.279.260.590. Samlet er det dynamiske indkøbssystems maksimale værdi fastsat til DKK 8.798.767.649. Disse værdier anses ikke for klart usandsynlig. De maksimale værdier kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler. Forskellen mellem det dynamiske indkøbssystems anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad det dynamiske indkøbssystems værdi ender med at blive. I den forbindelse er der blandt andet lagt vægt på følgende forhold: Følgende forhold kan påvirke omsætningsestimatet i en positiv retning: a) Større andel af kunder end forudsat anvender det dynamiske indkøbssystem frem for at gå i eget EU-udbud, således at det dynamiske indkøbssystem overtager en større andel af EU-udbud fra TED end det er forudsat i den anslåede værdi b) Større andel af kunder end forudsat ønsker at anvende det dynamiske indkøbssystem til at foretage tildelinger fremfor rammeaftalerne c) Øget compliance hos kunderne, idet Systemet gør det nemmere for kunderne at gennemføre indkøb, som ellers ikke har været eller vil blive udbudt d) Hvis inflationen – påvirket af faktorer såsom økonomisk politik, krig, klimapåvirkning, mm. – stiger, hvilket er uden for SKI’s påvirkningsmulighed eller forudsigelse Skønnet af det dynamiske indkøbssystems anslåede og maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn på udbudstidspunktet. Ansøger gøres særligt opmærksom på, at ansøger i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås på det dynamiske indkøbssystem, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. Opmærksomheden henledes på, at Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked, finder anvendelse, såfremt værdien af et specifikt udbud under det udbudte DIS er på mindst 250 mio. EUR. Tilbudsgivere er fra den 12. oktober 2023, forpligtede til som en del af deres tilbud på de konkrete indkøb over den anførte værdi at fremsende en anmeldelse/erklæring vedrørende eventuelle finansielle bidrag fra tredjelande. jf. nærmere forordningens artikel 28 og 29.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Kategori 1 - Kompetencekøb
Beskrivelse Anskaffelse af Kompetencekøb. I kategori 1 kan kunder anskaffe managementkonsulentydelser indenfor de 6 ydelsesområder beskrevet i bilag C, til opfyldelse af kundens kompetencebehov. Konsulentydelserne kan anskaffes følgende måde: Køb af konsulenttimer (antal timer x timepris).
Intern ID Kategori 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72221000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med forretningsanalyser, 72224000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring, 79410000   Virksomhedsrådgivning og administrativ rådgivning, 79411000   Almindelig virksomhedsrådgivning, 79411100   Rådgivning i forbindelse med virksomhedsudvikling, 79412000   Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 25   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 079 507 060,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtPrioriteret rækkefølge
Tildelingskriterium talværdi 1,00
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtPrioriteret rækkefølge
Tildelingskriterium talværdi 2,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Kategori 2 - Opgavekøb
Beskrivelse Anskaffelse af managementkonsulentydelser til opgaveløsning. I kategori 2 kan kunderne anskaffe managementkonsulentydelser indenfor de 6 ydelsesområder beskrevet i bilag C, til opfyldelse af en specifik opgave. Konsulentydelserne kan anskaffes på følgende måde: Køb af opgaveløsning til fast pris.
Intern ID Kategori 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  79000000   Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 72221000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med forretningsanalyser, 72224000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med projektstyring, 79410000   Virksomhedsrådgivning og administrativ rådgivning, 79411000   Almindelig virksomhedsrådgivning, 79411100   Rådgivning i forbindelse med virksomhedsudvikling, 79412000   Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 25   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 119 260 590,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Den tilbudte pris per kvalitetspoint beregnes for hvert tilbud, som har fået tildelt point for underkriteriet kvalitet over det fastsatte minimumskrav. Se nærmere i udbudsbetingelserne.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som også kan bruges af købere, der ikke er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation, jf. § 7, stk. 1 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen, jf. § 7, stk. 2, nr. 2 Lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, jf. Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. Klageren skal angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 54 902 833,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Operate A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2503.0004 - HOFOR A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 1 766 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2503.0004 - HOFOR A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 01/04/2025
Vinder
Officielt navn Implement Consulting Group P/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2505.0005 - Værnsfælles Forsvarskommando
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 8 471 705,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2505.0005 - Værnsfælles Forsvarskommando
Dato for indgåelse af kontrakten 23/06/2025
Vinder
Officielt navn Implement Consulting Group P/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2505.0009 - Værnsfælles Forsvarskommando
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 8 471 705,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2505.0009 - Værnsfælles Forsvarskommando
Dato for indgåelse af kontrakten 23/06/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 13
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 13
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn PricewaterhouseCoopers Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2412.0008 - DanPilot
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 850 700,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2412.0008 - DanPilot
Dato for indgåelse af kontrakten 25/03/2025
Vinder
Officielt navn Implement Consulting Group P/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2502.0005 - Politi
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 9 187 500,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2502.0005 - Politi
Dato for indgåelse af kontrakten 28/03/2025
Vinder
Officielt navn Bridge Consulting A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2501.0009 - Ministeriet for Grøn Trepart Departementet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 5 595 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2501.0009 - Ministeriet for Grøn Trepart Departementet
Dato for indgåelse af kontrakten 02/04/2025
Vinder
Officielt navn Wilke A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2411.0013 - Teknik- og Miljøforvaltningen
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 2 520 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2411.0013 - Teknik- og Miljøforvaltningen
Dato for indgåelse af kontrakten 03/04/2025
Vinder
Officielt navn Rambøll Management Consulting A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2502.0014 - Børne- og Undervisningsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 8 980 449,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2502.0014 - Børne- og Undervisningsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 05/05/2025
Vinder
Officielt navn Nordic Healthcare Group
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2503.0011 - Vordingborg Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 150 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2503.0011 - Vordingborg Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 05/05/2025
Vinder
Officielt navn Epinion PS
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2504.0001 - Det Kongelige Bibliotek
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 199 330,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2504.0001 - Det Kongelige Bibliotek
Dato for indgåelse af kontrakten 05/05/2025
Vinder
Officielt navn Implement Consulting Group P/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2505.0020 - Indenrigs- og Sundhedsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 498 800,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2505.0020 - Indenrigs- og Sundhedsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 24/06/2025
Vinder
Officielt navn Silverlining Research ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2502.0017 - Magistratsafdelingen for Teknik og Miljø
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 190 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2502.0017 - Magistratsafdelingen for Teknik og Miljø
Dato for indgåelse af kontrakten 25/06/2025
Vinder
Officielt navn Human House A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2505.0012 - Morsø Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 399 644,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2505.0012 - Morsø Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 04/07/2025
Vinder
Officielt navn Nordic Healthcare Group
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2505.0019 - Vordingborg Kommune
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 130 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2505.0019 - Vordingborg Kommune
Dato for indgåelse af kontrakten 10/07/2025
Vinder
Officielt navn Genitor ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2506.0011 - Børne- og Undervisningsministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 294 750,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2506.0011 - Børne- og Undervisningsministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 10/07/2025
Vinder
Officielt navn Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Tilbud
Tilbud – Identifikator SKI1713.2501.0005 - Social-, Bolig- og Ældreministeriet
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 4 197 250,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten SKI1713.2501.0005 - Social-, Bolig- og Ældreministeriet
Dato for indgåelse af kontrakten 14/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 77
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 51
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 77
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice
Registreringsnummer ORG-17472437
Postadresse Pakkerivej 6
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Rune Ramming Laugesen
E-mail rura@ski.dk
Telefon 20668578
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer ORG-37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer ORG-10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Rambøll Management Consulting A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 60997918
Postadresse Hannemanns Alle 53
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Helle Marie Andersen
E-mail hma@ramboll.com
Telefon 51617825
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Epinion PS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 25638670
Postadresse Ryesgade 3F, 4.
By København N
Postnummer 2200
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Thomas Yung Andersen
E-mail tya@epinion.dk
Telefon 41265801
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Implement Consulting Group P/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 32767788
Postadresse Strandvejen 54
By Hellerup
Postnummer 2900
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Louise Beha Poulsen
E-mail lopo@implement.dk
Telefon 61246171
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Deloitte Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 33963556
Postadresse WEIDEKAMPSGADE 6
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Allan Kirk
E-mail akirk@deloitte.dk
Telefon 40515929
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0008
Officielt navn PricewaterhouseCoopers Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 33771231
Postadresse Strandvejen 44
By Hellerup
Postnummer 2900
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Thomas Borgstrup
E-mail dk_udbud@pwc.com
Telefon 39453001
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Wilke A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 21830445
Postadresse Overgaden Neden Vandet 9C
By København K
Postnummer 1414
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Stine Halberg Funder
E-mail sha@wilke.dk
Telefon 21632119
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Genitor ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 35524258
Postadresse Langebrogade 6E 3.tv
By København
Postnummer 1411
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Stine Greve
E-mail kontakt@genitor.dk
Telefon 31410178
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Nordic Healthcare Group
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 38470973
Postadresse Constantin Hansen Gade 25, 2.
By København V
Postnummer 1799
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Marie-Louise Mølbak Strøm
Telefon 40 61 86 35
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0012
Officielt navn Operate A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 28283709
Postadresse Jesper Brochmands Gade 10
By København N
Postnummer 2200
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Operate
E-mail tilbud@operate.dk
Telefon +4538168090
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0013
Officielt navn Bridge Consulting A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 43726897
Postadresse Købmagergade 11, 2.sal
By København K
Postnummer 1150
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed ARNE HAUGE JENSEN
Telefon 22819978
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0014
Officielt navn Human House A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 61896813
Postadresse Dynamovej 11
By Søborg
Postnummer 2860
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Kenneth Ajslev
E-mail kea@humanhouse.com
Telefon 22685540
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0015
Officielt navn Silverlining Research ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 40442553
Postadresse Inge Lehmanns Gade 10, 6.
By Aarhus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Kristian Budolfsen
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0016
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer 17472437
Postadresse Pakkerivej 6
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Rune Ramming Laugesen
E-mail rura@ski.dk
Telefon 20668578
Internetadresse https://www.ski.dk
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
8.1.
ORG-0017
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID ed4c7e3a-8cdb-4416-aa19-01e76b632113   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/08/2025   09:54:04 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 19/08/2025   10:37:21 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 543100-2025
EUT-S-nummer 158/2025
Offentliggørelsesdato 20/08/2025

Send til en kollega

0.047