23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.08.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

DIN Forsyning A/S

Styretavler til pumpestationer


DIN Forsyning A/S

547738-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Styretavler – Styretavler til pumpestationer
OJ S 159/2025 21/08/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn DIN Forsyning A/S
E-mail kal@dinforsyning.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn DIN Forsyning Spildevand A/S
E-mail kal@dinforsyning.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Styretavler til pumpestationer
Beskrivelse Styretavler til pumpestationer opdelt i 7 standard enheder med tilvalg/fravalg i form af motorstørrelser, antal niveau måling, levering med eller uden teknikskab. De 7 standard enheder er opbygget således de kan benyttes ved renovering af eksisterende anlæg, Indbygning i Ventilhuse og ny installationen.
Identifikator for proceduren d84f364c-323d-4c94-9d27-de58049f21b9
Intern ID S2024-00313
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Begrænset udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  31211110   Styretavler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31210000   Elektriske apparater til at slutte, afbryde eller beskytte elektriske kredsløb, 31211100   Tavler til elektriske apparater, 31214500   Eltavler
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Bekendtgørelse
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15)
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Styretavler til pumpestationer
Beskrivelse Styretavler til pumpestationer opdelt i 7 standard enheder med tilvalg/fravalg i form af motorstørrelser, antal niveau måling, levering med eller uden teknikskab. De 7 standard enheder er opbygget således de kan benyttes ved renovering af eksisterende anlæg, Indbygning i Ventilhuse og ny installationen.
Intern ID S2024-00313
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  31211110   Styretavler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31210000   Elektriske apparater til at slutte, afbryde eller beskytte elektriske kredsløb, 31211100   Tavler til elektriske apparater, 31214500   Eltavler
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalens varighed kan forlænges 2 gange, med 12 måneder pr. forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Udbudsdokument
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 5
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 5
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Underkriteriet ”Pris” vurderes på baggrund af tilbudsgivers samlede tilbudssum. Således vil priserne, som er angivet af tilbudsgiver i Bilag 2 – Tilbudsliste blive lagt til grund (evalueringsteknisk) for beregningen af Samlet tilbudssum, som fremgår på fanen ”side 1”.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitetssikring af styretavler
Beskrivelse Underkriteriet ”Kvalitetssikring af styretavler” vil blive vurderet på baggrund af følgende: Tilbudsgiver skal beskrive sin tilgang til kvalitetssikring af styretavler, der leveres under rammeaftalen. Tilbudsgivers beskrivelse bør omfatte: • Hvordan kvalitet sikres i produktion og levering af styretavler • Hvordan fejl forebygges, opdages og håndteres • Hvordan erfaringer bruges til at forbedre kvaliteten af fremtidige leverancer • Hvordan nye medarbejdere oplæres i virksomhedens kvalitetsprocedurer, herunder instruktion i interne arbejdsgange og kvalitetskontrol Ordregiver vil tillægge positiv vægt til: • En tydelig og systematisk tilgang til kvalitetssikring • Beskrivelse af konkrete metoder til at forebygge og rette fejl • En plan for løbende forbedringer baseret på erfaringer • Viser, hvordan virksomheden sikrer, at nye medarbejdere hurtigt og effektivt bliver i stand til at overholde gældende kvalitetsprocedurer
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Sikkerhedsforanstaltninger
Beskrivelse Underkriteriet "Sikkerhedsforanstaltninger" vil blive vurderet på baggrund af følgende: Tilbudsgiver skal beskrive sin tilgang til sikkerhedsforanstaltninger for styretavler, der leveres under rammeaftalen. Tilbudsgivers beskrivelse bør omfatte: • Hvordan sikkerheden sikres i produktion og levering af styretavler, herunder både fysisk sikkerhed og cybersikkerhed • Hvordan tavlerne sikres mod skader og uautoriseret adgang under produktion, transport og opbevaring • Hvordan produktions- og lagerfaciliteterne sikres, herunder adgangskontrol og overvågning Ordregiver vil tillægge positiv vægt til: • En tydelig og systematisk tilgang til både fysisk sikkerhed og cybersikkerhed • Implementering af fysiske sikkerhedsforanstaltninger som sikker opbevaring og adgangsbegrænsning • Stærke adgangskontrolsystemer og videoovervågning af produktions- og lagerfaciliteter
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bæredygtighed
Beskrivelse 3.4 Underkriteriet ”Bæredygtighed” Underkriteriet ”Bæredygtighed” vil blive vurderet på baggrund af følgende: Tilbudsgiver skal redegøre for, hvordan de vil integrere bæredygtige løsninger i rammeaftalen. Det er vigtigt, at Tilbudsgiver beskriver, hvilke bæredygtige initiativer der vil blive implementeret, og hvordan disse initiativer vil blive gennemført effektivt. Ordregiver vil tillægge følgende positivt vægt: - Det vægtes positivt, hvis tilbudsgiveren integrerer bæredygtige løsninger i rammeaftalen, og hvordan disse løsninger er gennemarbejdede og praktisk implementerbare.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse 19/09/2025   08:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode en Ansøger/Tilbudsgiver om at supplere, præcisere eller fuldstændiggøre ansøgningen/tilbuddet ved at indsende relevante oplysninger eller dokumentation inden for en passende frist, hvis dette kan ske i overensstemmelse med udbudslovens § 159, stk. 5
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde rammeaftalens regulering i øvrigt.
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
Oplysninger om finansiering og betaling 30 dages betalingsbetingelser
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere 1
Yderligere omfattede købere De til enhver tid eksisterende selskaber, som er registreret under DIN Forsyning A/S, har efter nærværende udbud muligheden for at benytte aftalen på de samme vilkår, som fremgår af materialet.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klagevejledning: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/ Nævnets klagefrister: Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse DIN Forsyning A/S
Organisation, der behandler tilbud DIN Forsyning A/S
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn DIN Forsyning A/S
Registreringsnummer 32661149
Afdeling Indkøbsafdelingen
Postadresse Ulvsundvej 1
By Esbjerg N
Postnummer 6715
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Karina Lønne
E-mail kal@dinforsyning.dk
Telefon +45 74747544
Internetadresse https://dinforsyning.dk
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn DIN Forsyning Spildevand A/S
Registreringsnummer 32661165
Postadresse Ulvsundvej 1
By Esbjerg N
Postnummer 6715
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Karina Lønne
E-mail kal@dinforsyning.dk
Telefon 51200857
Internetadresse https://www.dinforsyning.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID b855cf1f-052b-4946-825e-a04245f6453a   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/08/2025   11:40:09 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 19/08/2025   13:00:46 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 547738-2025
EUT-S-nummer 159/2025
Offentliggørelsesdato 21/08/2025

Send til en kollega

0.031