23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 107-215762
Offentliggjort
07.06.2017
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Magistratsafdelingen for Børn og Unge

Vindere

Leveringsaftale vedrørende indkøb af standard software

(07.06.2017)
Atea A/S
Lautrupvej 6
2750 Ballerup

Leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.06 Standard software


Magistratsafdelingen for Børn og Unge

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Magistratsafdelingen for Børn og Unge
Grøndalsvej 2
Viby J
8260
Danmark
Kontaktperson: Niels Danstrup
Telefon: +45 29615076
E-mail: nda@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.aarhus.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.06 Standard software.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
48300000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Aarhus Kommune har til hensigt at indgå leveringsaftale iht. SKI Rammeaftale 02.06. Leveringsaftalen omfatter Aarhus Kommunes indkøb af standard software.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 1 400 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
48800000
48420000
48482000
48517000
48460000
48470000
48480000
48490000
72222300
72263000
72265000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Se beskrivelse i punkt II.1.4).

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 51 %
Pris - Vægtning: 49 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Aarhus Kommune har gennemført miniudbud af kommunens indkøb af standard software.

Det gennemførte miniudbud udspringer af en udbudt SKI rammeaftale (rammeaftale nr. 02.06), hvorfor det er Aarhus Kommunes vurdering, at leveringsaftalen vedrørende indkøb af standard software er en udbudt kontrakt. Aarhus Kommune har gennemført miniudbuddet og tildelingen i henhold til de i SKI rammeaftale 02.06 angivne retningslinjer for anvendelse af rammeaftalen. Aarhus Kommune agter på baggrund af den foretagne tildeling at indgå leveringsaftale med den i punkt V.2.3) angivne leverandør.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 198-356474

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Betegnelse:

Leveringsaftale vedrørende indkøb af standard software

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
02/06/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Atea A/S
25511484
Lautrupvej 6
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK022
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 1 391 652.05 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Opmærksomheden henledes på, at den i punkt V.2.1) angivne dato er datoen for beslutning om tildeling af leveringsaftalen. Leveringsaftalen vil først blive indgået efter udløbet af standstill-perioden.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I tilfælde, hvor ordregiver forud for kontraktindgåelsen har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, hvoraf det fremgår, at ordregiveren agter at indgå kontrakt med en bestemt virksomhed, og denne bekendtgørelse indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten, uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, og når kontrakten ikke er indgået inden udløbet af 10 kalenderdage regnet efter dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, skal klage i forbindelse med ordregivers beslutning om, at ordregiveren har til hensigt at indgå kontrakt med en bestemt virksomhed være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Udbudsregler
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/06/2017

Send til en kollega

0.047