23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
04.09.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

50.48 Tele og data (2026) (genudbud)


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

577169-2025 - Resultater
Danmark – Post- og telekommunikationstjenester – 50.48 Tele og data (2026) (genudbud)
OJ S 169/2025 04/09/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
E-mail cb@ski.dk
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Økonomiske anliggender
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel 50.48 Tele og data (2026) (genudbud)
Beskrivelse SKI er en indkøbscentral og udbyder på vegne af SKI’s kunder en rammeaftale vedrørende tele-, data samt internetydelser benævnt ”50.48 Tele og data”. Formålet med udbuddet er at sikre, at SKI’s kunder kan afløfte deres udbudspligt ved anvendelse af rammeaftalen. Derudover er hensigten at sikre en kommercielt attraktiv rammeaftale, der lever op til kundernes forventninger og indkøbs- og dækningsbehov i hele rammeaftalens løbetid, samt at sikre en rammeaftale der er nem at anvende. Rammeaftalen er en centralt koordineret aftale jf. Cirkulære om indkøb i staten § 2, og retter sig mod hele staten, kommunerne, regionerne og de øvrige offentlige ordregivere, der forinden offentliggørelse aktivt har valgt at bruge aftalen, når de har behov for at anskaffe ydelser og produkter inden for tele og data herunder internetforbindelser. Rammeaftalen er opdelt i 7 delaftaler, som hver især udgør selvstændige rammeaftaler. For så vidt angår delaftale 1-6 er rammeaftalerne inddelt i følgende hovedproduktgrupper: - Fastnettelefoni - Mobiltelefoni - Mobilt bredbånd - Produkter - Øvrig bistand Under hver hovedproduktgruppe er der underproduktgrupper, og der henvises i øvrigt til Bilag B for den fulde beskrivelse af aftalens produktgrupper herunder hoved- og underproduktgrupperne. Se nærmere om de enkelte delaftaler under "delaftaler".
Identifikator for proceduren a0c4fa77-f6df-4ff2-a9b2-5c623251a6c3
Tidligere bekendtgørelse 1c8df73d-3766-4d36-b7f8-6d7c326e72ab-01
Intern ID 50.48
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32250000   Mobiltelefoner, 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32342100   Hovedtelefoner, 32342200   Øretelefoner, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester, 72400000   Internettjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 059 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger • ESPD fungerer som et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i “Udelukkelsesgrund” i afsnit 2.1.6 Grund til udelukkelse. ESPD er desuden et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder mindstekrav til egnethed anført i afsnit 5.1.9 “Udvælgelseskriterier”. • Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit C: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet. Den eller de andre enheder skal hver udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Hvis tilbudsgiver er del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'ets Del II, afsnit A: Oplysninger om den økonomiske aktør, i feltet ”Deltager den økonomiske aktør i udbudsproceduren sammen med andre?”, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde og underskrive et særskilt ESPD med de krævede oplysninger. • Inden tildelingsbeslutningen skal de tilbudsgivere, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten til, fremlægge dokumentation for at oplysningerne i ESPD vedrørende udelukkelsesgrunde og egnethed er korrekte • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a. Der skal ikke fremlægges dokumentation herfor. • Tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136, og § 137, stk. 1, nr. 2 . Der skal fremlægges dokumentation for afgivne oplysninger i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, § 136 og § 137, stk. 1, nr. 2. Dette gælder for tilbudsgiver samt eventuelle konsortiedeltagere og støttende virksomheder. Det fremgår af Europa Kommissionens tjeneste eCertis, hvad må anses som tilstrækkelig dokumentation for den enkelte virksomhed, da det afhænger af virksomhedens hjemland. • Det fremgår under de enkelte udvælgelseskriterier, hvilken dokumentation der skal fremlægges for de afgivne oplysninger i ESPD. • Frister angivet ved tid og dato er i lokal dansk tid, medmindre andet eksplicit fremgår. •Ad punkt 2.1 Værdi: Angivelsen af rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi, er udtryk for en skønsmæssig vurdering af det forventede fremtidige forbrug, som baseres på: - De tilsluttede kunders forventede omsætning i aftalens løbetid  - Erfaringer fra den nuværende og tidligere aftaler fra 2018 og 2022  • Hen over den samlede varighed af rammeaftalen og leveringskontrakterne, samt på tværs af alle kunderne på rammeaftalen, er der en usikkerhed om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive.   • Skønnet indebærer derfor både en vurdering af den anslåede værdi af rammeaftalen, og en vurdering af rammeaftalens maksimale værdi. Denne værdi anses ikke for klart usandsynlig. Den maksimale værdi kan dog ændres i henhold til de enhver tid gældende udbudsregler.  • Forskellen mellem rammeaftalens anslåede værdi og maksimale værdi er begrundet i usikkerheden om, hvad rammeaftalens værdi ender med at blive. I den forbindelse er der lagt vægt på følgende forhold:  - Usikkerhed til generelt højere inflation de kommende år, som kan afspejle sig i aftalens prisudvikling og prissætningen ved tilbudsafgivelse,  - Situationen i Ukraine/Rusland, som fortsat skaber stor usikkerhed på verdensplan, herunder inklusiv men ikke begrænset til forsyningskæder, ændret tilgængelighed af og fluktuationer i forhold til prisdannelse på råvarer, energi og transport,      - Ny teknologi som potentielt kan påvirke aftalens priser i opadgående retning,  - Ændret sikkerhedsadfærd blandt kunderne, der medfører hyppigere anskaffelser af mobiltelefoner, samt merforbrug af data og datapakker.  • Skønnet af rammeaftalens anslåede værdi og rammeaftalens maksimale værdi er udtryk for SKI's mest kvalificerede og gennemsigtige saglige skøn af forbruget på rammeaftalen på udbudstidspunktet.   • Tilbudsgiver gøres særligt opmærksom på, at tilbudsgiver i enhver henseende er ansvarlig for de tilbudte priser, uanset hvilken omsætning, der konkret opnås under rammeaftalen, dvs. også i tilfælde af, at den konkrete omsætning afviger fra estimaterne i såvel opad- som nedadgående retning. • Ad afsnit 5.1.12 Udbudsvilkår - sprog: Tilbud skal være på dansk, men fagtermer og begreber, der normalt angives på engelsk, kan accepteres. • Rammeaftalen er omfattet af forbuddet i artikel 5k i EU-forordning 833/2014, og SKI kræver en erklæring fra den eller de tilbudsgiver(e) som SKI har til hensigt at tildele rammeaftalen, jf. nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 16.5. • Rammeaftalen er omfattet af reglerne om investeringsscreening, og tilbudsgiver skal være opmærksom på om den skal søge om tilladelse hos Erhvervsstyrelsen til at indgå rammeaftalen, hvis SKI agter at tildele rammeaftalen til tilbudsgiver. Se nærmere i udbudsbetingelsernes punkt 17.2 • Udbuddet er omfattet af Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked. Tilbudsgivere kan være forpligtede til som en del af deres tilbud at fremsende en anmeldelse/erklæring vedrørende eventuelle finansielle bidrag fra tredjelande, jf. nærmere forordningens artikel 28 og 29.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 1 - Staten
Beskrivelse Delaftale 1 omfatter staten herunder myndigheder og alle underliggende enheder i myndighedens organisation, herunder styrelser, institutioner og selvejende institutioner, samt eventuelle underliggende enheder videre ned i organisationens hierarki jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID 2b25a59b-9840-4205-96cf-1739bb8002db
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32250000   Mobiltelefoner, 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32342100   Hovedtelefoner, 32342200   Øretelefoner, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 716 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 530 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 2 - Nord- og Midtjylland
Beskrivelse Delaftale 2 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra Nord- og Midtjylland jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID 50.48 - delaftale 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32250000   Mobiltelefoner, 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32342100   Hovedtelefoner, 32342200   Øretelefoner, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 263 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 579 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale 3 - Sydjylland
Beskrivelse Delaftale 3 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra Sydjylland jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID 50.48 - delaftale 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32250000   Mobiltelefoner, 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32342100   Hovedtelefoner, 32342200   Øretelefoner, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 197 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 434 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delaftale 4 - Fyn og Sjælland
Beskrivelse Delaftale 4 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra Fyn og visse dele af Sjælland jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID 50.48 - delaftale 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32250000   Mobiltelefoner, 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32342100   Hovedtelefoner, 32342200   Øretelefoner, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 298 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 656 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delaftale 5 - Vestegnen og Nordsjælland
Beskrivelse Delaftale 5 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra visse dele af den Københavnske Vestegn og Nordsjælland, jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID 50.48 - delaftale 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32250000   Mobiltelefoner, 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32342100   Hovedtelefoner, 32342200   Øretelefoner, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 240 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 528 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel Delaftale 6 -Hovedstaden
Beskrivelse Delaftale 6 omfatter kommunale kunder og SKI's øvrige kunder fra hovedstadskommuner samt Bornholm, jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én hovedleverandør og én standby leverandør.
Intern ID 50.48 - delaftale 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32250000   Mobiltelefoner, 32260000   Datatransmissionsudstyr, 32342100   Hovedtelefoner, 32342200   Øretelefoner, 32510000   Trådløst telekommunikationssystem, 64200000   Telekommunikation, 64210000   Telefon- og datatransmissionstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 46,5 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 211 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 464 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel Delaftale 7 - Internetforbindelser
Beskrivelse Delaftalen udgør en landsdækkende aftale om levering af internetforbindelser, jf. rammeaftalens bilag A. Delaftalen tildeles én leverandør.
Intern ID d69c1a6c-4594-469d-963d-ca8d17271d11
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  64000000   Post- og telekommunikationstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72400000   Internettjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Rammeaftalen kan omfatte levering på følgende steder: DK011 Byen København, DK012 Københavns omegn, DK013 Nordsjælland, DK014 Bornholm, DK021 Østsjælland, DK022 Vest- og Sydsjælland, DK031 Fyn, DK032 Sydjylland, DK041 Vestjylland, DK042 Østjylland, DK050 Nordjylland og DKZZZ Extra-Regio NUTS 3
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Rammeaftalen har en varighed på op til 48 måneder, inklusive 2 mulige forlængelser med henholdsvis 12 måneder og 10,5 måneder forlængelse. Den ordinære varighed er således 24 måneder, og de resterende 22,5 måneder er forlængelser.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 133 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 293 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet fast værdiFast værdi (i alt)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter SKI har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor SKI har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. § 7, stk. 2, nr. 3 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette SKI om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 6, stk. 4 i klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer). I tilfældehvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4 klagenævnsloven (lov nr. 593 af 2. juni 2016 med senere ændringer).
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 2 058 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 2 058 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 574 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 716 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 50.48 Tele og data (2026) (genudbud)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 716 000 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 25-C0503-Delaftale 1
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Identifikator for kontrakten 25-C0502-Delaftale 1
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Officielt navn Telenor A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 579 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 263 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 50.48 Tele og data (2026) (genudbud)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 263 000 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 25-C0503-Delaftale 2
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Identifikator for kontrakten 25-C0502-Delaftale 2
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Officielt navn Telenor A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 434 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 197 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 50.48 Tele og data (2026) (genudbud)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 197 000 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 25-C0503-Delaftale 3
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Identifikator for kontrakten 25-C0502-Delaftale 3
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Officielt navn Telenor A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 656 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 298 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 50.48 Tele og data (2026) (genudbud)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 298 000 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 25-C0502-Delaftale 4
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Identifikator for kontrakten 25-C0503-Delaftale 4
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Officielt navn Telenor A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 528 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 240 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 50.48 Tele og data (2026) (genudbud)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 240 000 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 25-C0502-Delaftale 5
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Identifikator for kontrakten 25-C0503-Delaftale 5
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Officielt navn Telenor A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 464 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 211 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 50.48 Tele og data (2026) (genudbud)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 211 000 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 25-C0502-Delaftale 6
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Identifikator for kontrakten 25-C0503-Delaftale 6
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Officielt navn Telenor A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 293 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 133 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Tilbud
Tilbud – Identifikator 50.48 Tele og data (2026) (genudbud)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0007
Værdien af tilbuddet 133 000 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 25-C0504-Delaftale 7 - internet
Dato for indgåelse af kontrakten 01/09/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Norlys Mobil A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
Registreringsnummer 17472437
Postadresse Pakkerivej 6
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Christoffer Bangild
E-mail cb@ski.dk
Telefon 42301318
Internetadresse https://www.ski.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Telenor A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 19433692
Postadresse Frederikskaj 8
By København SV
Postnummer 2450
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Lars Thomsen
E-mail bid.dk@telenor.dk
Telefon 60507747
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Nuuday A/S - TDC Erhverv
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 40075291
Postadresse Teglholmsgade 1
By København
Postnummer 2450
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Søren Hjortflod
Telefon +45 30541170
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0007
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Norlys Mobil A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 36462272
Postadresse Ørestads Boulevard 45
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Jan Hansen
E-mail jannes@norlys.dk
Telefon 28275103
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004, LOT-0005, LOT-0006
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 7a35983b-020c-4da2-8290-0ac5404b44bb   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 03/09/2025   07:02:02 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 03/09/2025   07:18:15 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 577169-2025
EUT-S-nummer 169/2025
Offentliggørelsesdato 04/09/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.058