23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
09.09.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

ABA alarmtransmissionsenheder og softwareplatform


Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen

587788-2025 - Resultater
Danmark – Brandalarmsystemer – ABA alarmtransmissionsenheder og softwareplatform
OJ S 172/2025 09/09/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
E-mail l80j@kk.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel ABA alarmtransmissionsenheder og softwareplatform
Beskrivelse Udbuddet annulleret grundet teknisk fejl i udbudsmaterialet. Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på alarmtransmissionsenheder til transmittering af alarmsignal fra ABA central til alarmberedskab samt tilknyttet software til alarmtransmissionsenheden. Kontrakten omfatter:Levering af 450 alarmtransmissionsenhederLøbende levering af alarmtransmissionsenheder i en 4 årig periodeSoftwareløsning til monitorering af alarmtransmissionsenhederne
Identifikator for proceduren bab85219-9921-448d-8857-eb84ec33cd65
Tidligere bekendtgørelse 1c476ab2-7f66-4c9d-94e9-74fb616b4559-01
Intern ID 247682334
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud. Enhver økonomisk aktør kan afgive et tilbud inden tilbudsfristens udløb.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  31625200   Brandalarmsystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 79711000   Alarm-overvågningstjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Borups Alle 177    
By København NV
Postnummer 2400
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Levering af transmissionsenheder skal foretages til denne adresse.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ordregiver forbeholder sig retten til at anmode ansøgere eller tilbudsgivere om at supplere, præcisere eller fuldstændiggøre ufuldstændige eller fejlbehæftede ansøgning eller tilbud ved at indsende relevante oplysninger eller dokumenter i overensstemmelse med udbudslovens § 159 stk. 5.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel ABA alarmtransmissionsenheder og softwareplatform
Beskrivelse Udbuddet annulleret grundet teknisk fejl i udbudsmaterialet. Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på alarmtransmissionsenheder til transmittering af alarmsignal fra ABA central til alarmberedskab samt tilknyttet software til alarmtransmissionsenheden. Kontrakten omfatter:Levering af 450 alarmtransmissionsenhederLøbende levering af alarmtransmissionsenheder i en 4 årig periodeSoftwareløsning til monitorering af alarmtransmissionsenhederne
Intern ID 247682334
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  31625200   Brandalarmsystemer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support, 79711000   Alarm-overvågningstjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Borups Alle 177    
By København NV
Postnummer 2400
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Levering af transmissionsenheder skal foretages til denne adresse.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Tilbudsgiver skal besvare Bilag 1 – kravspecifikation – Transmissionsenheder, Bilag 2 – kravspecifikation – Softwareplatform samt tildele Ordregiver adgang til en demoversion af softwareplatformen.
Kriterium
TypePris
Navn Samlet evalueringsteknisk pris
Beskrivelse Ordregiver beregner en evalueringsteknisk pris for hvert tilbud. Den evalueringstekniske pris beregnes som summen af tilbudsgivers priser angivet i bilag 3 – priser og betalingsplan. Alle priser (herunder også timepriser) indgår i den evalueringstekniske pris. Dvs. at Ordregiver summerer samtlige priser i bilag 3 og dette udgør den evalueringstekniske pris. Alle priser medregnes kun én gang i den evalueringstekniske pris. Den evalueringstekniske pris omregnes herefter til point på en skala fra 0 til 10 point. Se udbudsbetingelsernes pkt. 7.2.1 Kriterium For Tildeling: 40 Procent: Vægtning (procentdel, præcis)
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Registreringsnummer 64942212
Afdeling Økonomiforvaltningen
Postadresse Borups Allé 177
By København NV
Postnummer 2400
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Rawand Sabir
E-mail l80j@kk.dk
Telefon +45 33663366
Fax +45 51778722
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID f0c22738-8e2d-4408-ba9b-9bd57dd27e63   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 08/09/2025   12:20:25 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 08/09/2025   12:20:50 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 587788-2025
EUT-S-nummer 172/2025
Offentliggørelsesdato 09/09/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047