1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Aarhus Universitet
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Aalborg Universitet
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Uddannelse
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Københavns Universitet
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Uddannelse
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Levering, implementering, drift og support og vedligeholdelse af ESDH-løsning
Beskrivelse
:
Der udbydes kontrakt om levering, implementering, drift og support og vedligeholdelse af ESDH-løsning til tre universiteter (herefter samlet benævnt 'Ordregiver'). Det er Ordregivers væsentligste formål med kontrakten, at: - Den leverede og implementerede ESDH-Løsning er pålidelig og driftssikker, herunder i forhold til overholdelse af lovkrav og sikkerhed, - ESDH-Løsningen baseres på standardprogrammel, som Tilbudsgiver er ansvarlig for løbende opdateringer og opgraderinger af, - ESDH-Løsningen understøtter Ordregivers varetagelse af bl.a. de opgaver, som Ordregiver er pålagt ved lov, - ESDH-Løsningen understøtter Ordregivers levering af forskning og forskningsbaseret uddannelse på højeste internationale niveau, - ESDH-Løsningen understøtter Ordregivers dokumentation af overholdelse af gældende lovgivning samt interne politikker og retningslinjer, - ESDH-Løsningen understøtter anvendelse af mange og forskellige typer af brugere - ESDH-Løsningen er fleksibel og brugervenlig. Kontraktens varighed er i udbudsbekendtgørelsen angivet til 8 år. Dog gælder, at kontrakten træder i kraft ved underskrift, og aftaleperioden er afhængig af leverandørens tidsplan. Ordregivers brugsret i henhold til Kontrakten og Leverandørens forpligtelser til levering af drift, vedligeholdelse, support og konsulentydelser løber i 8 år fra Ibrugtagningsdagen, og med mulighed for forlængelse i yderligere 1 + 1 år.
Identifikator for proceduren
:
54f77d85-c084-4985-8d0c-ef604cd5b58f
Tidligere bekendtgørelse
:
ac19cc50-b671-4655-bf4b-0953141d677e-01
Intern ID
:
202008
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Ved et udbud med forhandling har Ordregiver ret til at forhandle med tilbudsgiverne. En forhandling indebærer følgende skridt: 1. Iværksættelse af forhandling: Efter tilbudsfristens udløb vil Ordregiver vurdere, om det er hensigtsmæssigt at afholde individuelle forhandlingsmøder med tilbudsgiverne. Ordregiver giver hurtigst muligt efter tilbudsfristen besked om, hvorvidt forhandlingsmøderne gennemføres og i givet fald hvornår. 2. Gennemførelse af forhandling: Gennemføres forhandlingsmøderne, vil tilbudsgiverne forud for mødet modtage en dagsorden. Der kan forhandles om alle aspekter af udbudsmaterialet, herunder kontraktgrundlaget og tekniske bebeskrivelser. Ordregiver anser sig således ikke på forhånd afskåret fra at ændre i udbudsmaterialet, idet Ordregiver dog ikke kan ændre på grundlæggende elementer. Ordregiver kan forhandle om alle tilbud, bortset fra de endelige tilbud. Det vil sige, at Ordregiver kan forhandle med tilbudsgivere, der har afgivet tilbud med forbehold, herunder forbehold over for grundlæggende elementer i udbudsmaterialet, ligesom der kan forhandles om alle tilbud, der ikke udtrykkeligt er angivet som det endelige. 3. Evt. flere forhandlingsrunder: Ordregiver kan gennemføre flere forhandlingsrunder og forhandle skriftligt med tilbudsgiverne, dvs. uden afholdelse af forhandlingsmøder. Ordregiver giver besked, hvis Ordregiver efter første forhandlingsrunde, påtænker at gennemføre flere forhandlingsrunder. 4. Afslutning (efter forhandling): Hvis Ordregiver efter forhandlingerne ønsker at ændre i udbudsmaterialet, vil ændringerne blive meddelt alle tilbudsgivere inden for den efterfølgende tilbudsfrist. Forhandlingsfasen afsluttes med, at Ordregiver fastsætter en frist for tilbudsgivernes endelige tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
140 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Udelukkelsesgrunde: Ansøgere, der er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 134a – 136, eller en af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 1 – 6, vil blive udelukket fra at deltage, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at ansøgeren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Udvælgelse blandt flere egnede ansøgere: Hvis Ordregiver modtager ansøgninger fra flere end 3 egnede ansøgere, udvælger Ordregiver de 3 ansøgere, der har de mest relevante referencer. Kun de ansøgere, som Ordregiver udvælger, kan afgive tilbud. Ved vurdering af hvilke referencer der er mest relevante, lægger Ordregiver vægt på følgende: - At Ansøgers referencer er sammenlignelige med den udbudte kontrakt, idet der navnlig lægges vægt på følgende parametre (prioriteret): * Referencer vedrørende levering, implementering, drift, vedligeholdelse og support af en ESDH-løsning * Referencer vedrørende levering, implementering, drift, vedligeholdelse og support til en uddannelsesinstitution eller en statslig myndighed * Antallet af brugere hos kunden og i den leverede ESDH-løsning * Implementering i flere faser og på flere lokationer eller hos flere kunder * De leverede ydelser leveres som Software-as-a-Service og/eller cloud-ydelser - At Ansøgers referencer er af nyere dato - At Ansøger har flere referencer - Ansøgers beskrivelse af det tekniske udstyr og de foranstaltninger, som Ansøger har truffet til sikring af kvaliteten. Ved udvælgelsen vil Ordregiver lægge vægt på de oplysninger, som ansøgerne har afgivet i ESPD. Dokumentation for udelukkelsesgrunde: Den Tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt senere end 6 måneder før den endelige tilbudsfrist. Dokumentation for egnethed: Som udgangspunkt er det alene den vindende tilbudsgiver, der på Ordregivers anmodning skal fremsende dokumentation for egnethed for økonomisk og faglig formåen, teknisk og faglig formåen og certificeringerne jf. udbudsbetingelsernes afsnit 2.2.1-2.2.3. Baserer Ansøger sin ansøgning på en anden virksomhed, skal Ansøger, som en del af dokumentationen fremsende en støtteerklæring eller lignende, der godtgør, at den støttende enhed har påtaget sig en juridisk forpligtelse til at stille den nødvendige økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen til rådighed for ansøger. Ordregiver har offentliggjort en skabelon til en støtteerklæring som en del af udbudsmaterialet. Ansøger og dennes støttende virksomheder er ikke forpligtet til at benytte skabelonen. Der skal ikke afgives et ESPD for en virksomhed som Ansøger, ikke baserer sin ansøgning på. Hvis Ansøger anmoder om deltagelse sammen med andre virksomheder, er Ansøger en sammenslutning af virksomheder, og Ansøger skal som en del af dokumentationen fremsende en erklæring fra samtlige af de deltagende virksomheder i sammenslutningen om, at de hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelsen af den udbudte kontrakt overfor Ordregiver med oplysning om, hvilken virksomhed i sammenslutningen, der er udpeget som fælles fuldmægtig og kan repræsentere sammenslutningen samt træffe bindende aftaler på sammenslutningens vegne. Vederlag: Ordregiver yder ikke vederlag til ansøgere og tilbudsgivere for at deltage i ud-budsprocessen.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Levering, implementering, drift og support og vedligeholdelse af ESDH-løsning
Beskrivelse
:
Der udbydes kontrakt om levering, implementering, drift og support og vedligeholdelse af ESDH-løsning til tre universiteter (herefter samlet benævnt 'Ordregiver'). Det er Ordregivers væsentligste formål med kontrakten, at: - Den leverede og implementerede ESDH-Løsning er pålidelig og driftssikker, herunder i forhold til overholdelse af lovkrav og sikkerhed, - ESDH-Løsningen baseres på standardprogrammel, som Tilbudsgiver er ansvarlig for løbende opdateringer og opgraderinger af, - ESDH-Løsningen understøtter Ordregivers varetagelse af bl.a. de opgaver, som Ordregiver er pålagt ved lov, - ESDH-Løsningen understøtter Ordregivers levering af forskning og forskningsbaseret uddannelse på højeste internationale niveau, - ESDH-Løsningen understøtter Ordregivers dokumentation af overholdelse af gældende lovgivning samt interne politikker og retningslinjer, - ESDH-Løsningen understøtter anvendelse af mange og forskellige typer af brugere - ESDH-Løsningen er fleksibel og brugervenlig. Kontraktens varighed er i udbudsbekendtgørelsen angivet til 8 år. Dog gælder, at kontrakten træder i kraft ved underskrift, og aftaleperioden er afhængig af leverandørens tidsplan. Ordregivers brugsret i henhold til Kontrakten og Leverandørens forpligtelser til levering af drift, vedligeholdelse, support og konsulentydelser løber i 8 år fra Ibrugtagningsdagen, og med mulighed for forlængelse i yderligere 1 + 1 år.
Intern ID
:
202008
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Kontrakten indeholder option på anskaffelse af en formularløsning samt integrationer til Templafy og Mailboksmonitor for de universiteter, hvor formularløsningen og integrationerne ikke er en del af anskaffelsen, jf. nærmere bilag 2 (Kravspecifikationen). Herudover skal leverandøren som option kunne klone miljøer, jf. nærmere bilag 6 (Drift, vedligeholdelse og support samt konsulentydelser). Optionerne skal prissættes i underbilag 9A, men indgår ikke i evalueringen af tilbud.
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Med et skriftligt varsel på mindst 3 måneder til udgangen af ovennævnte kontraktperiode kan Ordregiver på uændrede vilkår forlænge Kontrakten med 12 måneder. Med et skriftligt varsel på mindst 3 måneder til udgangen af denne 12 måneders-periode kan Ordregiver på uændrede vilkår forlænge Kontrakten med yderligere 12 måneder, så den samlede maksimale mulighed for forlængelse udgør 24 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
140 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Udelukkelsesgrunde: Ansøgere, der er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 134a – 136, eller en af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 1 – 6, vil blive udelukket fra at deltage, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at ansøgeren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Udvælgelse blandt flere egnede ansøgere: Hvis Ordregiver modtager ansøgninger fra flere end 3 egnede ansøgere, udvælger Ordregiver de 3 ansøgere, der har de mest relevante referencer. Kun de ansøgere, som Ordregiver udvælger, kan afgive tilbud. Ved vurdering af hvilke referencer der er mest relevante, lægger Ordregiver vægt på følgende: - At Ansøgers referencer er sammenlignelige med den udbudte kontrakt, idet der navnlig lægges vægt på følgende parametre (prioriteret): * Referencer vedrørende levering, implementering, drift, vedligeholdelse og support af en ESDH-løsning * Referencer vedrørende levering, implementering, drift, vedligeholdelse og support til en uddannelsesinstitution eller en statslig myndighed * Antallet af brugere hos kunden og i den leverede ESDH-løsning * Implementering i flere faser og på flere lokationer eller hos flere kunder * De leverede ydelser leveres som Software-as-a-Service og/eller cloud-ydelser - At Ansøgers referencer er af nyere dato - At Ansøger har flere referencer - Ansøgers beskrivelse af det tekniske udstyr og de foranstaltninger, som Ansøger har truffet til sikring af kvaliteten. Ved udvælgelsen vil Ordregiver lægge vægt på de oplysninger, som ansøgerne har afgivet i ESPD. Dokumentation for udelukkelsesgrunde: Den Tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt senere end 6 måneder før den endelige tilbudsfrist. Dokumentation for egnethed: Som udgangspunkt er det alene den vindende tilbudsgiver, der på Ordregivers anmodning skal fremsende dokumentation for egnethed for økonomisk og faglig formåen, teknisk og faglig formåen og certificeringerne jf. udbudsbetingelsernes afsnit 2.2.1-2.2.3. Baserer Ansøger sin ansøgning på en anden virksomhed, skal Ansøger, som en del af dokumentationen fremsende en støtteerklæring eller lignende, der godtgør, at den støttende enhed har påtaget sig en juridisk forpligtelse til at stille den nødvendige økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen til rådighed for ansøger. Ordregiver har offentliggjort en skabelon til en støtteerklæring som en del af udbudsmaterialet. Ansøger og dennes støttende virksomheder er ikke forpligtet til at benytte skabelonen. Der skal ikke afgives et ESPD for en virksomhed som Ansøger, ikke baserer sin ansøgning på. Hvis Ansøger anmoder om deltagelse sammen med andre virksomheder, er Ansøger en sammenslutning af virksomheder, og Ansøger skal som en del af dokumentationen fremsende en erklæring fra samtlige af de deltagende virksomheder i sammenslutningen om, at de hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelsen af den udbudte kontrakt overfor Ordregiver med oplysning om, hvilken virksomhed i sammenslutningen, der er udpeget som fælles fuldmægtig og kan repræsentere sammenslutningen samt træffe bindende aftaler på sammenslutningens vegne. Vederlag: Ordregiver yder ikke vederlag til ansøgere og tilbudsgivere for at deltage i ud-budsprocessen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Omkostninger
Navn
:
Omkostninger
Beskrivelse
:
Evaluering af underkriteriet 'Omkostninger' er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Evaluering af underkriteriet 'Kvalitet' er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Implementering
Beskrivelse
:
Evaluering af underkriteriet 'Implementering' er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Drift, vedligeholdelse og support og sikkerhed
Beskrivelse
:
Evaluering af underkriteriet 'Drift, vedligeholdelse og support og sikkerhed' er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. jf. lovens § 7, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Aarhus Universitet
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Aarhus Universitet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Københavns Universitet, Aalborg Universitet, Aarhus Universitet
Organisation, der udfører betalingen
:
Københavns Universitet, Aalborg Universitet, Aarhus Universitet
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Københavns Universitet, Aalborg Universitet, Aarhus Universitet
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
188 239 891,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
KMD A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbud KMD A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
188 239 891,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
evering, implementering, drift og support og vedligeholdelse af ESDH-løsning
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
04/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
19/09/2025
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Københavns Universitet, Aalborg Universitet, Aarhus Universitet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Type modtagne indgivelser
:
Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
188 239 891,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
188 239 891,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Aarhus Universitet
Registreringsnummer
:
41826614
Postadresse
:
Nordre Ringgade 1
By
:
Aarhus C
Postnummer
:
8000
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Marianne Dauding
Telefon
:
+4533344398
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Aalborg Universitet
Registreringsnummer
:
29102384
Postadresse
:
Fredrik Bajers Vej 7K
By
:
Aalborg Øst
Postnummer
:
9220
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Marianne Dauding
Telefon
:
52344398
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Københavns Universitet
Registreringsnummer
:
29979812
Postadresse
:
Nørregade 10
By
:
København K
Postnummer
:
1165
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Marianne Dauding
Telefon
:
52344398
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
KMD A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
26911745
Postadresse
:
Lautrupparken 40
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
e971688b-83ce-4592-a3d7-cae4911d2c3d
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
19/09/2025
23:17:39 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
19/09/2025
23:21:38 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
622324-2025
EUT-S-nummer
:
182/2025
Offentliggørelsesdato
:
23/09/2025