23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
06.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen

Bekendtgørelse om indgået kontrakt - Udbud af kontrakt om system til forenkling af arbejdstid på det pædagogiske område til Københavns Kommune


Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen

652477-2025 - Resultater
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Bekendtgørelse om indgået kontrakt - Udbud af kontrakt om system til forenkling af arbejdstid på det pædagogiske område til Københavns Kommune
OJ S 191/2025 06/10/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
E-mail jp7q@kk.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Bekendtgørelse om indgået kontrakt - Udbud af kontrakt om system til forenkling af arbejdstid på det pædagogiske område til Københavns Kommune
Beskrivelse Ordregiver ønskede med nærværende udbud at anskaffe et vagtplanssystem målrettet pædagogisk personale. Systemet skal anvendes i Ordregivers dagtilbud for børn mellem 0-6 år samt i skolefritidsordninger. Systemet skal månedligt anvendes af ca. 520 Pædagogiske Ledere og ca. 8.600 Pædagogiske Medarbejdere.Ordregiver ønskede at anskaffe et System, som Pædagogiske Ledere kan bruge til langsigtet planlægning, herunder vagtplanlægning ud fra tilgængelige medarbejderressourcer. Systemet skal kunne bruges af Pædagogiske Ledere og Pædagogiske Medarbejdere til daglige tilpasninger af arbejdstid, samt kunne tilpasses Ordregivers forskellige organiseringer af enkelte Enheder, herunder bl.a. understøtte en grafisk visning af Enheders stueopdeling.
Identifikator for proceduren 12757833-8b38-4473-b7b2-54ac42c93ada
Intern ID 266968089
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Nærværende bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. udbudslovens § 129, vedrører det gennemførte udbud med udbudsnummer 203564-2025.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Bekendtgørelse om indgået kontrakt - Udbud af kontrakt om system til forenkling af arbejdstid på det pædagogiske område til Københavns Kommune
Beskrivelse Ordregiver ønskede med nærværende udbud at anskaffe et vagtplanssystem målrettet pædagogisk personale. Systemet skal anvendes i Ordregivers dagtilbud for børn mellem 0-6 år samt i skolefritidsordninger. Systemet skal månedligt anvendes af ca. 520 Pædagogiske Ledere og ca. 8.600 Pædagogiske Medarbejdere.Ordregiver ønskede at anskaffe et System, som Pædagogiske Ledere kan bruge til langsigtet planlægning, herunder vagtplanlægning ud fra tilgængelige medarbejderressourcer. Systemet skal kunne bruges af Pædagogiske Ledere og Pædagogiske Medarbejdere til daglige tilpasninger af arbejdstid, samt kunne tilpasses Ordregivers forskellige organiseringer af enkelte Enheder, herunder bl.a. understøtte en grafisk visning af Enheders stueopdeling.
Intern ID 266968089
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Der henvises til kontraktens pkt. 8.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Kontrakten træder i kraft ved begge Parters underskrivelse og løber i 6 år fra Overtagelsesdagen. Med et varsel på mindst 6 måneder til udgangen af ovennævnte kontraktperiode kan Kunden ved Meddelelse på uændrede vilkår forlænge Kontrakten med 1 år. Med et varsel på mindst 6 måneder til udgangen af første forlængelse på 1 år kan Kunden ved Meddelelse på uændrede vilkår forlænge Kontrakten med yderligere 1 år, således at den samlede maksimale forlængelse udgør 2 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
Organisation, der udfører betalingen Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
Organisation, der underskriver kontrakten Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 11 516 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Subit ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Supit ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 11 516 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Subit ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 15/09/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 29/09/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 11 516 000,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 11 516 000,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Københavns Kommune - Børne- og Ungdomsforvaltningen
Registreringsnummer 64942212
Afdeling Børne- og Ungdomsforvaltningen
Postadresse Borups Allé 177
By København NV
Postnummer 2400
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Carsten Duedahl
E-mail jp7q@kk.dk
Telefon +45 51778722
Fax +45 51778722
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Subit ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Lille virksomhed
Registreringsnummer 39216736
Postadresse Kigkurren 8G, 4. th
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Supit ApS
E-mail support@subit.dk
Telefon 70605102
Internetadresse https://www.subit.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 0ff28966-2197-4682-9fcb-b2be3ed8db5e   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 02/10/2025   13:11:11 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 02/10/2025   13:12:38 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 652477-2025
EUT-S-nummer 191/2025
Offentliggørelsesdato 06/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|