23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

GULDBORGSUND KOMMUNE

Kontrakt om tryghedsalarmer, Delkontrakt 1 Nødkald og Delkontrakt 2 Digital Observation


GULDBORGSUND KOMMUNE

669728-2025 - Resultater
Danmark – Alarm-overvågningstjenester – Kontrakt om tryghedsalarmer, Delkontrakt 1 Nødkald og Delkontrakt 2 Digital Observation
OJ S 196/2025 13/10/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn GULDBORGSUND KOMMUNE
E-mail ick@guldborgsund.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kontrakt om tryghedsalarmer, Delkontrakt 1 Nødkald og Delkontrakt 2 Digital Observation
Beskrivelse Ordregiver stræber efter i samarbejde med leverandører på to delkontrakter at udrulle en samlet løsning, der omfatter et moderne, cloudbaseret nødkaldssystem, GPS-udstyr, personalealarmer og en integreret digital observations- og tilsynsløsning. Formålet med udbuddet er derfor at indgå kontrakter for at etablere en fremtidssikret, driftssikker og sammenhængende platform, der understøtter både tryghed for borgerne og effektive arbejdsgange for medarbejderne på plejecentre og i Hjemmeplejen. Ordregiver står over for en omfattende modernisering, hvor ca. 1.400 nødkaldeanlæg, 700 sensorer og 160 GPS-enheder skal udskiftes og implementeres på ny. Derudover har Ordregiver planlagt opsætning og idriftsættelse af op til 250 digitale observationsenheder til brug for anonymiseret tilsyn, hændelsesdetektering og understøttelse af natte- og tryghedsbesøg – med særligt fokus på skærmede afsnit og midlertidige døgnophold pladser (MDO). Løsningen skal leveres som en helhed, hvor nødkald, medarbejderalarm og digital observation integreres med hinanden. Brugervenlighed og enkel drift er centrale krav, ligesom fuld integration mellem ydelserne i de to delkontrakter vægter højt. Ordregiver efterspørger løsninger, der er intuitive og stabile i drift, og som tydeligt viser, hvordan både borgernes behov for sikkerhed og medarbejdernes behov for overblik og handlekraft imødekommes i praksis. Tilbudsgivere skal derfor kunne dokumentere, hvordan tilbudte løsninger lever op til lovgivningskrav, datasikkerhed og driftsmæssig oppetid – og samtidig tilbyder en platform, som kan skaleres og udbygges i takt med fremtidige behov. Dette udbud repræsenterer derfor en investering i at forbedre og optimere Ordregivers nødkaldsløsning samtidig med, at Ordregiver vil forbedre pleje til borgerne igennem Digital Observation.
Identifikator for proceduren 2ad22662-d3a1-4079-adec-5c8b5f802ce8
Intern ID 25-029654
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til udbudslovens §§ 56 og 57, jf. lovbekendtgørelse nr. 116 af 3. februar 2025. Al kommunikation vedrørende udbuddet skal ske via det elektroniske udbudssystem EU-supply, jf. afsnit 10.1. Guldborgsund Kommune er som ordregivende myndighed ansvarlig for, at udbuddet gennemføres i overensstemmelse med udbudslovgivningen, herunder at de grundlæggende principper om gennemsigtighed og ligebehandling respekteres under udbudsprocessen. Tilbudsgiver må derfor påregne, at den ordregivende myndighed vil afvise tilbud, der er fejlbehæftede eller mangelfulde. Det er tilbudsgivers risiko, at tilbuddet afgives i overensstemmelse med udbudslovgivningen.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  79711000   Alarm-overvågningstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr, 32552120   Nødtelefoner, 32570000   Kommunikationsudstyr, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Udføres i Guldborgsund kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 22 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Rådets forordning: Ordregiver skal i medfør af Rådets Forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om restriktive foranstaltninger overfor Rusland, der er udstedt på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, udelukke følgende typer af Ansøgere fra deltagelse i udbudsprocedure, idet Ordregiver ikke må tildele Kontrakten til disse: • Russiske statsborgere, virksomheder eller andre juridiske personer, som er etableret i Rusland • Ikke-russiske juridiske personer, som (direkte eller indirekte) ejes med mere end 50% af en russisk statsborger eller virksomhed • Ikke-russiske virksomheder, som handler på vegne af en russisk statsborger eller virksomhed. Ansøger skal afgive Tro- og love erklæring om, at Ansøger ikke er omfattet af de pågældende restriktive foranstaltninger. Ansøger skal til brug for ansøgning om prækvalifikation afgive Elektronisk ESPD i EU-supply.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Kontrakt om tryghedsalarmer, Delkontrakt 1 Nødkald og Delkontrakt 2 Digital Observation
Beskrivelse Ordregiver stræber efter i samarbejde med leverandører på to delkontrakter at udrulle en samlet løsning, der omfatter et moderne, cloudbaseret nødkaldssystem, GPS-udstyr, personalealarmer og en integreret digital observations- og tilsynsløsning. Formålet med udbuddet er derfor at indgå kontrakter for at etablere en fremtidssikret, driftssikker og sammenhængende platform, der understøtter både tryghed for borgerne og effektive arbejdsgange for medarbejderne på plejecentre og i Hjemmeplejen. Ordregiver står over for en omfattende modernisering, hvor ca. 1.400 nødkaldeanlæg, 700 sensorer og 160 GPS-enheder skal udskiftes og implementeres på ny. Derudover har Ordregiver planlagt opsætning og idriftsættelse af op til 250 digitale observationsenheder til brug for anonymiseret tilsyn, hændelsesdetektering og understøttelse af natte- og tryghedsbesøg – med særligt fokus på skærmede afsnit og midlertidige døgnophold pladser (MDO). Løsningen skal leveres som en helhed, hvor nødkald, medarbejderalarm og digital observation integreres med hinanden. Brugervenlighed og enkel drift er centrale krav, ligesom fuld integration mellem ydelserne i de to delkontrakter vægter højt. Ordregiver efterspørger løsninger, der er intuitive og stabile i drift, og som tydeligt viser, hvordan både borgernes behov for sikkerhed og medarbejdernes behov for overblik og handlekraft imødekommes i praksis. Tilbudsgivere skal derfor kunne dokumentere, hvordan tilbudte løsninger lever op til lovgivningskrav, datasikkerhed og driftsmæssig oppetid – og samtidig tilbyder en platform, som kan skaleres og udbygges i takt med fremtidige behov. Dette udbud repræsenterer derfor en investering i at forbedre og optimere Ordregivers nødkaldsløsning samtidig med, at Ordregiver vil forbedre pleje til borgerne igennem Digital Observation.
Intern ID 1-0
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  79711000   Alarm-overvågningstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr, 32552120   Nødtelefoner, 32570000   Kommunikationsudstyr, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Delkontrakt 1 Nødkald omfatter følgende optioner: Option 1 Nedtagning af 1.400 nødkaldeanlæg og opsætning, programmering af 1.400 nye nødkaldeanlæg samtidig udskiftning af 700 stk. tilbehør (PIR og døralarmer) og udskiftning og installering af 160 GPS-enheder til nye enheder. Køb af yderligere installationer i kontraktperioden: Option 2 Opkoblinger til cloudløsning inklusive full services og vedligeholdelse, op til 200 stk. Option 3 SIM-kort løsninger, op til 200 stk. Option 4 Nødkaldeanlæg inklusive startpakke, op til 200 stk Option 5 Pir sensorer, op til 100 stk. Option 6 GPS-ure, op til 150 stk. Option 7 Licens til GPS-ur inklusive omkostning til SIM-kort og Licens, op til 150 stk. Delkontrakt 2 Digital Observation omfatter følgende optioner: Option 1 Opsætning og idriftsættelse af op til 250 enheder fordelt på skærmede pladser, MDO-pladser og på plejecentre, hvilket omfatter: • Montering af digital observation • Konfiguration af digital observation • Test af digital observation Køb af yderligere installationer i kontraktperioden: Option 2 Licens til digital observation inklusive drift, SIM-kort, support, opdateringer og vedligehold, op til 50 stk. Option 3 Implementering af digital observation, op til 50 stk., der omfatter: • Montering af digital observation • Konfiguration af digital observation • Test af digital observation
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Guldborgsund kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Delkontrakt 1 og Delkontrakt 2 træder i kraft på underskriftstidspunktet og udløber fire (4) år efter den 1. marts 2026. Både Delkontrakt 1 og Delkontrakt 2 kan forlænges med op til to (2) gange tolv (12) måneder på uændrede vilkår. Beslutning om forlængelse af en Delkontrakt skal meddeles skriftligt til Leverandøren senest tre måneder inden Delkontraktens udløb. Delkontrakten udløber herefter uden nærmere forudgående skriftligt eller mundtligt varsel.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 22 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger TILBUDSGIVERS FORHOLD GENERELT Af tilbuddet og de øvrige fremsendte dokumenter skal det klart fremgå hvilken juridisk person, der indsender tilbuddet. Efter udløb af tilbudsfristen er det ikke muligt at lade en anden juridisk enhed (eksempelvis et datterselskab) indtræde i udbudsforretningen i stedet for Tilbudsgiver. Kontrakten kan indgås med såvel en enkeltperson som et selskab eller anden juridisk person. ESPD – DET FÆLLES EUROPÆISKE UDBUDSDOKUMENT Ordregiver kræver i henhold til udbudsloven, at Tilbudsgiver benytter det fælles europæiske udbudsdokument, herefter benævnt ESPD. ESPD’et er en egen-erklæring, der fungerer som en foreløbig dokumentation for, at Tilbudsgiver opfylder kriterierne med hensyn til udelukkelse og egnethed. Tilbudsgiver skal anvende ESPD-online i EU-supply. Anvendelse af ESPD-online i EU-supply er vederlagsfri for tilbudsgivere. Der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning om ESPD’et, der blandt andet indeholder en beskrivelse af, hvorledes ESPD’et udfyldes. ANDEN ENHEDS FORMÅEN En Tilbudsgiver kan basere sig på andre enheders økonomiske og/eller tekniske formåen (f.eks. et moder- eller søsterselskab eller en underleverandør), uanset den juridiske karakter af forbindelsen mellem Tilbudsgiver og disse andre. Den eller de andre enheders formåen, som Tilbudsgiver støtter sig på, skal afgive selvstændige/separate versioner af ESPD’et. I modsat fald har Ordregiver ikke mulighed for at lægge vægt på andre enheders økonomiske og/eller tekniske formåen. Bemærk, at ESPD´et skal underskrives af den pågældende enhed. Oplysningerne bør ikke afgives i forbindelse med underleverandører, hvis formåen Tilbudsgiver ikke baserer sig på. ANVENDELSE AF UNDERLEVERANDØR(ER) Såfremt Tilbudsgiver anvender underleverandør(er), skal Tilbudsgiver i sit tilbud angive hvilke dele af den udbudte Kontrakt, Tilbudsgiver har til hensigt at give i underleverance til tredjemand, og hvilke(n) underleverandør(er) Tilbudsgiver vil anvende med angivelse af navn, kontaktoplysninger og juridisk repræsentant. Tilbudsgiver skal derudover i sit tilbud erklære, at underleverandør(er) ikke er omfattet af en af de situationer, der medfører udelukkelse i henhold til udbudslovens §§ 135-137. En underleverandør, som er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i henhold til udbudslovens §§ 135-137, vil blive krævet erstattet. Inden tildeling af endelig Kontrakt vil den Tilbudsgiver, som Ordregiver har besluttet at tildele Kontrakten, skulle fremlægge den angivne dokumentation for, at dennes underleverandør(er) ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. SAMMENSLUTNING AF VIRKSOMHEDER Tilbuddet kan indsendes af flere juridiske enheder i forening, eksempelvis et konsortium. Der stilles ingen særlige krav til sammenslutningens retlige form. Det er dog et krav, at der udpeges én ansvarlig virksomhed (fælles befuldmægtiget), der har bemyndigelse til at tegne alle virksomheder. De i konsortiet deltagende virksomheder hæfter solidarisk, direkte og ubegrænset over for Ordregiver i forbindelse med udbuddet og i den eventuelle efterfølgende Kontraktperiode. Såfremt tilbuddet indsendes af flere juridiske enheder i forening, eksempelvis et konsortium, skal der for hver af de deltagende økonomiske aktører udfyldes ét særskilt ESPD med de oplysninger, der kræves i del II-V. Bemærk, at ESPD’et skal underskrives af den pågældende aktør. EGNETHED Der vil efter de kriterier, der er angivet i dette afsnit, ske en egnethedsbedømmelse af Tilbudsgiver. Manglende eller mangelfulde oplysninger kan medføre, at Ordregiver kan være berettiget eller forpligtet til at afvise tilbuddet som ukonditionsmæssigt. PERSONLIGE FORHOLD – OBLIGATORISKE OG FRIVILLIGE UDELUKKELSESGRUNDE Tilbudsgiver skal udfylde det fælles europæiske udbudsdokument ESPD. Ordregiver vurderer, hvorvidt ESPD’et indeholder oplysninger om forhold, som kan føre til, at Tilbudsgiver udelukkes fra deltagelse i udbuddet. OBLIGATORISKE UDELUKKELSESGRUNDE Ordregiver skal udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens §§ 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Loven kan findes på www.retsinformation.dk. FRIVILLIGE UDELUKKELSESGRUNDE Ordregiver vil endvidere udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver, jf. udbudslovens § 137 stk. 1, nr. 1, 2, 3 og 4: • Har tilsidesat gældende forpligtelser indenfor det miljøretlige område • Er erklæret konkurs • Er under insolvens- eller likvidationsbehandling • Får sine aktiver administreret af en kurator eller af retten • Er under tvangsakkord • Har fået sin erhvervsvirksomhed indstillet • Er omfattet af en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor Tilbudsgiveren eller tilbudsgiveren er hjemmehørende • Har indgået aftaler med henblik på konkurrencefordrejning • Tidligere har misligholdt offentlig kontrakt, der har medført ophævelse af kontrakten. Denne udelukkelsesbestemmelse kan bringes i anvendelse, såfremt blot én af betingelserne er opfyldt. 11.4 DOKUMENTATION FOR PERSONLIGE FORHOLD Følgende dokumentation for personlige forhold skal fremlægges, når Ordregiver anmoder herom: Inden tildeling af endelig Kontrakt vil den Tilbudsgiver, som Ordregiver har besluttet at tildele Kontrakten, skulle fremlægge dokumentation for, at den pågældende og eventuelt dennes underleverandør(er) ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. Som dokumentation for at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 135, stk. 1 eller 3, og § 137, stk. 1, nr. 2, kan fremlægges: 1) Et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde i § 135, stk. 1 2) Et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i de i § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 nævnte tilfælde. For så vidt angår danske Tilbudsgivere, kan dokumentationen bestå i en serviceattest. Serviceattester udstedes af Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten må maksimalt være udstedt seks måneder før ansøgningsfristen. Udsteder Tilbudsgivers land ikke de nævnte certifikater eller dokumenter, kan de erstattes af en erklæring under ed eller erklæring på tro og love i overensstemmelse med udbudslovens § 153, stk. 2. Ordregiver kan ikke udelukke en Tilbudsgiver, der er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134a, 135, 136 og 137, såfremt denne har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at Tilbudsgiver er pålidelig i henhold til udbudslovens § 138. Anvender Tilbudsgiver underleverandør(er) skal ovenstående dokumentation afgives af den økonomiske enhed, som Tilbudsgiver anvender. Baserer Tilbudsgiver sig på anden enheds økonomiske og/eller tekniske formåen skal ovenstående dokumentation afgives af den økonomiske enhed, som Tilbudsgiver baserer sig på. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal ovenstående dokumentation fremsendes af samtlige deltagende virksomheder. GYLDIG ERHVERVSANSVARSFORSIKRING Tilbudsgiver skal endvidere dokumentere, at Tilbudsgiver har en gyldig almindelig erhvervsansvarsforsikring, der dækker det erstatningsansvar, som Tilbudsgiver kan ifalde for skade tilføjet personer eller ting under udøvelse af virksomheden. SÆRLIG UDELUKKELSE I MEDFØR AF RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 Ordregiver skal i medfør af Rådets Forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om restriktive foranstaltninger overfor Rusland, der er udstedt på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, udelukke følgende typer af Tilbudsgivere fra deltagelse i udbudsprocedure, idet Ordregiver ikke må tildele Kontrakt til disse: • Russiske statsborgere, virksomheder eller andre juridiske personer, som er etableret i Rusland • Ikke-russiske juridiske personer, som (direkte eller indirekte) ejes med mere end 50% af en russisk statsborger eller virksomhed • Ikke-russiske virksomheder, som handler på vegne af en russisk statsborger eller virksomhed. Tilbudsgiver skal afgive Tro- og love erklæring om, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de pågældende restriktive foranstaltninger. Tro- og love erklæringen er vedlagt udbudsmaterialet.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ordregiver foretager en tilbudsevaluering på grundlag af tildelingskriteriet ”bedste forhold mellem pris og kvalitet” vurderet på grundlag af følgende underkriterier: • Pris 30% • Kvalitet 70% Delkontrakterne vil blive tildelt de Tilbudsgiver, der på baggrund heraf har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ved evaluering af underkriteriet ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på hvorvidt og i hvilket omfang, Tilbudsgiver opfylder Ordregivers evalueringskrav. Underkriteriet ”Kvalitet” vurderes på baggrund af Tilbudsgivers besvarelse af de anførte krav. Ordregiver tildeler point i forhold til, i hvor stort omfang kravet vurderes opfyldt. Underkriteriet Kvalitet indgår med en samlet vægtning på 70%.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline GULDBORGSUND KOMMUNE
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delkontrakt 1 Nødkald
Beskrivelse Delkontrakt 1 Nødkald omfatter implementering, drift og vedligeholdelse af en cloudbaseret nødkaldsløsning, der understøttes af en app og et administrationssystem til alle Ordregivers nødkaldeanlæg. Ordregiver har efter instruktion fra Leverandøren til hensigt selv at nedtage, programmere og opsætte 1.400 anlæg. Leverandør skal isætte og installere SIM-kort i 1.400 nye anlæg. Ordregiver har til hensigt at udskifte 700 stk. tilbehør (PIR og døralarmer). Samtidig har Ordregiver til hensigt at skifte og installere 160 GPS-enheder. Leverandøren skal levere SIM-kort til alle nødkaldeanlæg samt sikre, at de er funktionsdygtige i hele kontraktperioden. Efter idriftsættelsen varetager Ordregivers tekniske personale de fremtidige opsætninger og udkørsler af de installerede nødkaldeanlæg. Krav til drift af nødkaldsløsning og levering af nødkaldeanlæg fremgår af Bilag 1 Kravspecifikation til Delkontrakt 1 Nødkald. Nødkaldsløsningen skal kunne integreres med en digital observationsløsning, der omfatter digitale tilsyn, som opfylder kravene til Delkontrakt 2 Digital Observation. Delkontrakt 1 Nødkald skal sikre en driftssikker og skalerbar nødkaldsløsning, der giver borgere øget tryghed og medarbejdere effektive arbejdsgange.
Intern ID 2-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  79711000   Alarm-overvågningstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr, 32552120   Nødtelefoner, 32570000   Kommunikationsudstyr, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Delkontrakt 1 Nødkald omfatter følgende optioner: Option 1 Nedtagning af 1.400 nødkaldeanlæg og opsætning, programmering af 1.400 nye nødkaldeanlæg samtidig udskiftning af 700 stk. tilbehør (PIR og døralarmer) og udskiftning og installering af 160 GPS-enheder til nye enheder. Køb af yderligere installationer i kontraktperioden: Option 2 Opkoblinger til cloudløsning inklusive full services og vedligeholdelse, op til 200 stk. Option 3 SIM-kort løsninger, op til 200 stk. Option 4 Nødkaldeanlæg inklusive startpakke, op til 200 stk Option 5 Pir sensorer, op til 100 stk. Option 6 GPS-ure, op til 150 stk. Option 7 Licens til GPS-ur inklusive omkostning til SIM-kort og Licens, op til 150 stk.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Udføres i Guldborgsund kommune.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Delkontrakt 1 træder i kraft på underskriftstidspunktet og udløber fire (4) år efter den 1. marts 2026. Delkontrakt 1 kan forlænges med op til to (2) gange tolv (12) måneder på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 14 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger TILBUDSGIVERS FORHOLD GENERELT Af tilbuddet og de øvrige fremsendte dokumenter skal det klart fremgå hvilken juridisk person, der indsender tilbuddet. Efter udløb af tilbudsfristen er det ikke muligt at lade en anden juridisk enhed (eksempelvis et datterselskab) indtræde i udbudsforretningen i stedet for Tilbudsgiver. Kontrakten kan indgås med såvel en enkeltperson som et selskab eller anden juridisk person. ESPD – DET FÆLLES EUROPÆISKE UDBUDSDOKUMENT Ordregiver kræver i henhold til udbudsloven, at Tilbudsgiver benytter det fælles europæiske udbudsdokument, herefter benævnt ESPD. ESPD’et er en egen-erklæring, der fungerer som en foreløbig dokumentation for, at Tilbudsgiver opfylder kriterierne med hensyn til udelukkelse og egnethed. Tilbudsgiver skal anvende ESPD-online i EU-supply. Anvendelse af ESPD-online i EU-supply er vederlagsfri for tilbudsgivere. Der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning om ESPD’et, der blandt andet indeholder en beskrivelse af, hvorledes ESPD’et udfyldes. ANDEN ENHEDS FORMÅEN En Tilbudsgiver kan basere sig på andre enheders økonomiske og/eller tekniske formåen (f.eks. et moder- eller søsterselskab eller en underleverandør), uanset den juridiske karakter af forbindelsen mellem Tilbudsgiver og disse andre. Den eller de andre enheders formåen, som Tilbudsgiver støtter sig på, skal afgive selvstændige/separate versioner af ESPD’et. I modsat fald har Ordregiver ikke mulighed for at lægge vægt på andre enheders økonomiske og/eller tekniske formåen. Bemærk, at ESPD´et skal underskrives af den pågældende enhed. Oplysningerne bør ikke afgives i forbindelse med underleverandører, hvis formåen Tilbudsgiver ikke baserer sig på. ANVENDELSE AF UNDERLEVERANDØR(ER) Såfremt Tilbudsgiver anvender underleverandør(er), skal Tilbudsgiver i sit tilbud angive hvilke dele af den udbudte Kontrakt, Tilbudsgiver har til hensigt at give i underleverance til tredjemand, og hvilke(n) underleverandør(er) Tilbudsgiver vil anvende med angivelse af navn, kontaktoplysninger og juridisk repræsentant. Tilbudsgiver skal derudover i sit tilbud erklære, at underleverandør(er) ikke er omfattet af en af de situationer, der medfører udelukkelse i henhold til udbudslovens §§ 135-137. En underleverandør, som er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i henhold til udbudslovens §§ 135-137, vil blive krævet erstattet. Inden tildeling af endelig Kontrakt vil den Tilbudsgiver, som Ordregiver har besluttet at tildele Kontrakten, skulle fremlægge den angivne dokumentation for, at dennes underleverandør(er) ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. SAMMENSLUTNING AF VIRKSOMHEDER Tilbuddet kan indsendes af flere juridiske enheder i forening, eksempelvis et konsortium. Der stilles ingen særlige krav til sammenslutningens retlige form. Det er dog et krav, at der udpeges én ansvarlig virksomhed (fælles befuldmægtiget), der har bemyndigelse til at tegne alle virksomheder. De i konsortiet deltagende virksomheder hæfter solidarisk, direkte og ubegrænset over for Ordregiver i forbindelse med udbuddet og i den eventuelle efterfølgende Kontraktperiode. Såfremt tilbuddet indsendes af flere juridiske enheder i forening, eksempelvis et konsortium, skal der for hver af de deltagende økonomiske aktører udfyldes ét særskilt ESPD med de oplysninger, der kræves i del II-V. Bemærk, at ESPD’et skal underskrives af den pågældende aktør. EGNETHED Der vil efter de kriterier, der er angivet i dette afsnit, ske en egnethedsbedømmelse af Tilbudsgiver. Manglende eller mangelfulde oplysninger kan medføre, at Ordregiver kan være berettiget eller forpligtet til at afvise tilbuddet som ukonditionsmæssigt. PERSONLIGE FORHOLD – OBLIGATORISKE OG FRIVILLIGE UDELUKKELSESGRUNDE Tilbudsgiver skal udfylde det fælles europæiske udbudsdokument ESPD. Ordregiver vurderer, hvorvidt ESPD’et indeholder oplysninger om forhold, som kan føre til, at Tilbudsgiver udelukkes fra deltagelse i udbuddet. OBLIGATORISKE UDELUKKELSESGRUNDE Ordregiver skal udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens §§ 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Loven kan findes på www.retsinformation.dk. FRIVILLIGE UDELUKKELSESGRUNDE Ordregiver vil endvidere udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver, jf. udbudslovens § 137 stk. 1, nr. 1, 2, 3 og 4: • Har tilsidesat gældende forpligtelser indenfor det miljøretlige område • Er erklæret konkurs • Er under insolvens- eller likvidationsbehandling • Får sine aktiver administreret af en kurator eller af retten • Er under tvangsakkord • Har fået sin erhvervsvirksomhed indstillet • Er omfattet af en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor Tilbudsgiveren eller tilbudsgiveren er hjemmehørende • Har indgået aftaler med henblik på konkurrencefordrejning • Tidligere har misligholdt offentlig kontrakt, der har medført ophævelse af kontrakten. Denne udelukkelsesbestemmelse kan bringes i anvendelse, såfremt blot én af betingelserne er opfyldt. DOKUMENTATION FOR PERSONLIGE FORHOLD Følgende dokumentation for personlige forhold skal fremlægges, når Ordregiver anmoder herom: Inden tildeling af endelig Kontrakt vil den Tilbudsgiver, som Ordregiver har besluttet at tildele Kontrakten, skulle fremlægge dokumentation for, at den pågældende og eventuelt dennes underleverandør(er) ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. Som dokumentation for at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 135, stk. 1 eller 3, og § 137, stk. 1, nr. 2, kan fremlægges: 1) Et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunde i § 135, stk. 1 2) Et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i de i § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2 nævnte tilfælde. For så vidt angår danske Tilbudsgivere, kan dokumentationen bestå i en serviceattest. Serviceattester udstedes af Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten må maksimalt være udstedt seks måneder før ansøgningsfristen. Udsteder Tilbudsgivers land ikke de nævnte certifikater eller dokumenter, kan de erstattes af en erklæring under ed eller erklæring på tro og love i overensstemmelse med udbudslovens § 153, stk. 2. Ordregiver kan ikke udelukke en Tilbudsgiver, der er omfattet af en eller flere af udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§ 134a, 135, 136 og 137, såfremt denne har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at Tilbudsgiver er pålidelig i henhold til udbudslovens § 138. Anvender Tilbudsgiver underleverandør(er) skal ovenstående dokumentation afgives af den økonomiske enhed, som Tilbudsgiver anvender. Baserer Tilbudsgiver sig på anden enheds økonomiske og/eller tekniske formåen skal ovenstående dokumentation afgives af den økonomiske enhed, som Tilbudsgiver baserer sig på. Ved en sammenslutning af virksomheder (f.eks. et konsortium) skal ovenstående dokumentation fremsendes af samtlige deltagende virksomheder. GYLDIG ERHVERVSANSVARSFORSIKRING Tilbudsgiver skal endvidere dokumentere, at Tilbudsgiver har en gyldig almindelig erhvervsansvarsforsikring, der dækker det erstatningsansvar, som Tilbudsgiver kan ifalde for skade tilføjet personer eller ting under udøvelse af virksomheden. SÆRLIG UDELUKKELSE I MEDFØR AF RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 Ordregiver skal i medfør af Rådets Forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om restriktive foranstaltninger overfor Rusland, der er udstedt på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, udelukke følgende typer af Tilbudsgivere fra deltagelse i udbudsprocedure, idet Ordregiver ikke må tildele Kontrakt til disse: • Russiske statsborgere, virksomheder eller andre juridiske personer, som er etableret i Rusland • Ikke-russiske juridiske personer, som (direkte eller indirekte) ejes med mere end 50% af en russisk statsborger eller virksomhed • Ikke-russiske virksomheder, som handler på vegne af en russisk statsborger eller virksomhed. Tilbudsgiver skal afgive Tro- og love erklæring om, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de pågældende restriktive foranstaltninger. Tro- og love erklæringen er vedlagt udbudsmaterialet.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ordregiver foretager en tilbudsevaluering på grundlag af tildelingskriteriet ”bedste forhold mellem pris og kvalitet” vurderet på grundlag af følgende underkriterier: • Pris 30% • Kvalitet 70% Delkontrakterne vil blive tildelt de Tilbudsgiver, der på baggrund heraf har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ved evaluering af underkriteriet ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på hvorvidt og i hvilket omfang, Tilbudsgiver opfylder Ordregivers evalueringskrav. Underkriteriet ”Kvalitet” vurderes på baggrund af Tilbudsgivers besvarelse af de anførte krav. Ordregiver tildeler point i forhold til, i hvor stort omfang kravet vurderes opfyldt. Underkriteriet Kvalitet indgår med en samlet vægtning på 70%.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline GULDBORGSUND KOMMUNE
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delkontrakt 2 Digital Observation (1)
Beskrivelse Delkontrakt 2 Digital Observation omfatter implementering, drift og vedligeholdelse af en samlet cloudbaseret løsning til digital observation og digitalt tilsyn på Ordregivers plejecentre, med mulighed for anvendelse i hjemmeplejen. Løsningen skal leveres med alt nødvendigt nyt udstyr, software, SIM-kort, teknisk infrastruktur og administrationssystem. Ordregiver har efter instruktion fra Leverandøren til hensigt selv at opsætte og idriftsætte 250 enheder fordelt på skærmede pladser, MDO-pladser og på plejecentre. Løsningen skal sikre anonymiserede digitale tilsyn med billedvisning, tovejskommunikation og detektering af hændelser som fald, tilstedeværelse og bevægelse. Løsningen skal kunne integreres med Nødkaldsløsningen, der opfylder kravene i Bilag 1 Kravspecifikation til Delkontrakt 1 Nødkald. Krav til Løsningens funktionalitet, tekniske specifikationer, drift og support fremgår af Bilag 1 Kravspecifikation til Delkontrakt 2 Digital Observation.
Intern ID 3-2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  79711000   Alarm-overvågningstjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  32000000   Radio-, fjernsyns-, kommunikations- og telekommunikationsudstyr og beslægtet udstyr, 32552120   Nødtelefoner, 32570000   Kommunikationsudstyr, 33196100   Hjælpemidler til ældre, 33196200   Hjælpemidler til handicappede, 35100000   Nød- og sikkerhedsudstyr, 35121000   Sikringsudstyr, 35121700   Alarmsystemer, 35125000   Overvågningssystem
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Delkontrakt 2 Digital Observation omfatter følgende optioner: Option 1 Opsætning og idriftsættelse af op til 250 enheder fordelt på skærmede pladser, MDO-pladser og på plejecentre, hvilket omfatter: • Montering af digital observation • Konfiguration af digital observation • Test af digital observation Køb af yderligere installationer i kontraktperioden: Option 2 Licens til digital observation inklusive drift, SIM-kort, support, opdateringer og vedligehold, op til 50 stk. Option 3 Implementering af digital observation, op til 50 stk., der omfatter: • Montering af digital observation • Konfiguration af digital observation • Test af digital observation
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Udføres i Guldborgsund kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Delkontrakt 2 træder i kraft på underskriftstidspunktet og udløber fire (4) år efter den 1. marts 2026. Delkontrakt 2 kan forlænges med op til to (2) gange tolv (12) måneder på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ordregiver foretager en tilbudsevaluering på grundlag af tildelingskriteriet ”bedste forhold mellem pris og kvalitet” vurderet på grundlag af følgende underkriterier: • Pris 30% • Kvalitet 70% Delkontrakterne vil blive tildelt de Tilbudsgiver, der på baggrund heraf har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse Ved evaluering af underkriteriet ”Kvalitet” vil Ordregiver lægge vægt på hvorvidt og i hvilket omfang, Tilbudsgiver opfylder Ordregivers evalueringskrav. Underkriteriet ”Kvalitet” vurderes på baggrund af Tilbudsgivers besvarelse af de anførte krav. Ordregiver tildeler point i forhold til, i hvor stort omfang kravet vurderes opfyldt. Underkriteriet Kvalitet indgår med en samlet vægtning på 70%.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren GULDBORGSUND KOMMUNE
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline GULDBORGSUND KOMMUNE
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn GULDBORGSUND KOMMUNE
Registreringsnummer 2918 8599
Postadresse PARKVEJ 37
By Nykøbing Falster
Postnummer 4800
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Inga Chiang Kejs
E-mail ick@guldborgsund.dk
Telefon +45 54731000
Internetadresse https://WWW.GULDBORGSUND.DK
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 4500c1e2-e00b-4653-b210-79015dd57354   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 09/10/2025   16:43:28 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 09/10/2025   16:44:28 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 669728-2025
EUT-S-nummer 196/2025
Offentliggørelsesdato 13/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.031|