1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af kontrakt vedrørende drift af kritisk IT-infrastruktur
Beskrivelse
:
Nærværende udbud vedrører en kontrakt angående drift af kritisk IT-infrastruktur for Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S (herefter Ordregiver). Ordregiver er ansvarlig for levering af essentielle forsyningstjenester, herunder affaldshåndtering, drikkevand og spildevandshåndtering til borgere og virksomheder i Lyngby-Taarbæk Kommune, og for at sikre en pålidelig og effektiv drift af disse kritiske tjenester, er en robust og velfungerende IT-infrastruktur afgørende.
Identifikator for proceduren
:
9b955b97-ca38-4fd7-80af-fa0d5e7a903e
Tidligere bekendtgørelse
:
8c8fd53a-2ed4-4755-a991-1cf73928c630-01
Intern ID
:
Udbud af kontrakt
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Efter modtagelse og gennemgang af de indledende tilbud, afholder Ordregiver et individuelt forhandlingsmøde med hver tilbudsgiver. Forhandlingsmøderne vil blive afholdt fysisk hos Ordregiver. Adressen er Firskovvej 38, 2800 Kongens Lyngby. Forhandlingsmøderne afholdes i henhold til tidsplanen angivet i udbudsbetingelserne. Ordregiver kan dog til enhver tid ændre i tidsplanen. I det tilfælde vil tilbudsgiver få besked herom via Udbudssystemet. Ordregiver vil forud for forhandlingsmøderne sende invitation til tilbudsgiver med nærmere oplysninger om mødepraktik, herunder mødetidspunktet. Tilbudsgiverne vil forud for mødet modtage en dagsorden. Tilbudsgiver opfordres til at deltage i forhandlingsmøderne med eksperter og nøglepersoner med den fornødne ekspertise. Antal deltagere i forhandlingsmøderne skal begrænses til max. 5 personer. Tilbudsgiver vil efterfølgende modtage et referat af sit forhandlingsmøde. Drøftelser mellem Ordregiver og tilbudsgiver er fortrolige, og tilbudsgiver vil derfor ikke modtage oplysninger om Ordregivers forhandlinger med de øvrige tilbudsgivere. Forhandlingerne gennemføres i overensstemmelse med ligebehandlings- og gennemsigtighedsprincippet. Ordregiver afholder ét forhandlingsmøde med hver tilbudsgiver, og alle tilbudsgivere får afsat den samme tid til forhandlingsmødet. Såfremt det viser sig nødvendigt, kan der være en individuel skriftlig afklaring af enkelte spørgsmål mellem tilbudsgiver og Ordregiver, som en del af den samlede forhandlingsrunde. Ordregiver forbeholder sig ret til at indkalde til endnu et forhandlingsmøde i første forhandlingsrunde, hvis det vurderes nødvendigt. Alle tilbudsgivere vil i så fald blive inviteret til et yderligere forhandlingsmøde. Ordregiver forbeholder sig retten til at gennemføre flere forhandlingsrunder. Ordregiver forbeholder sig retten til, at forhandlingerne gennemføres i flere faser med henblik på at begrænse antallet af tilbud, der skal forhandles om, jf. udbudslovens § 66, stk. 3 (”short-listing”). Short-listing sker på grundlag af de kriterier for tildeling, der er fastlagt i udbudsbekendtgørelsen og i nærværende udbudsbetingelser afsnit 6. Antallet af deltagere i den sidste fase vil udgøre 3 tilbudsgivere. Der kan forhandles om alle aspekter af kontraktgrundlaget, samt de tekniske betingelser. Ordregiver anser sig således ikke på forhånd afskåret fra at ændre i udbudsmaterialet, idet Ordregiver dog ikke kan ændre på grundlæggende elementer. Ordregiver anser sig for berettiget til at forhandle om alle tilbud, bortset fra de endelige tilbud. Bemærk, at Ordregiver anser sig for berettiget til at indlede forhandlinger med tilbudsgivere, der har afgivet tilbud med forbehold, herunder forbehold over for grundlæggende elementer i udbudsmaterialet. Ordregiver kan, på baggrund af drøftelser på forhandlingsmøder, vælge at tilpasse udbudsmaterialet, dog således, at der ikke foretages ændringer af grundlæggende elementer i udbudsmaterialet. Såfremt der foretages ændringer eller tilpasninger i udbudsmaterialet, vil et opdateret udbudsmateriale blive uploadet via Udbudssystemet samtidig med opfordring om at afgive reviderede eller endelige tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72100000
Konsulentvirksomhed vedrørende maskinel,
72200000
Programmering af software og konsulentvirksomhed,
72700000
Datamatnetværkstjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Firskovvej 38
By
:
Kongens Lyngby
Postnummer
:
2800
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
32 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver skal i overensstemmelse med udbudslovens § 134a udelukke en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis denne er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Dog kan ordregiver af hensyn til væsentlige samfundsinteresser undlade at udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af udelukkelsesgrunden. De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 nr. 1-4 finder anvendelse i udbuddet. Der kræves ingen særlig retlig form. Såfremt aftalen tildeles en sammenslutning af leverandører (f.eks. et konsortium), skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en leverandør som repræsentant for sammenslutningen. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele aftaler til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at tilbudsgiverne ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for tilbudsgivernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Ordregiver forbeholder sig ret til, men er ikke forpligtet dertil, at anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets krav. Det bemærkes, at uanset formuleringen af udbudsmaterialets krav om at fremsende oplysninger, erklæringer og dokumentation, f.eks. vedrørende beskrivelse af de tilbudte ydelser, er ordregiver ikke afskåret fra at indhente supplerende oplysninger m.v. efter udbudslovens § 159, stk. 5, i henhold til § 159, stk. 6. Før tildeling af aftalen kræver ordregiver, at den tilbudsgiver, til hvem ordregiver har til hensigt at tildele aftalen, har afgivet dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD, jf. udbudslovens §§ 151-155. Ordregiver stiller krav om, at tilbudsgiver og hver af de juridiske enheder, som tilbudsgiver baserer sin økonomiske og finansielle kapacitet på, hæfter solidarisk for aftalens gennemførelse. Er der flere end 5 ansøgere, som opfylder Ordregivers krav til udelukkelse og egnethed, vil Ordregiver udvælge de 5 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er bedst egnede til at udføre Kontrakten på baggrund af kriteriet: De mest relevante referencer. Ved bedømmelsen vil Ordregiver foretage en samlet vurdering af ansøgerens referencer, hvor Ordregiver vil lægge vægt på relevansen af hver enkelt reference i forhold til de udbudte ydelser beskrevet i udbudsmaterialet. Det vil i Ordregivers bedømmelse af referencerne blive vægtet særligt positivt, at: • Hver referencer selvstændigt illustrerer erfaring inden for alle Services, som fremgår under ’’relevante it-drift services’’, jf. ovenstående pkt. 3.2.2. • At ovenstående referencerne afspejler erfaring for en virksomhed eller offentlig myndighed som varetager kritisk infrastruktur, herunder særligt forsyningsselskaber, der udfører aktiviteter inden for vand, spildevand og affald. • At referencerne afspejler erfaring med transition af it-miljøer fra andre it-serviceleverandører
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
Lovbekendtgørelse nr. 116 af 3. februar 2025, Udbudsloven
-
N/A
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Udbud af kontrakt vedrørende drift af kritisk IT-infrastruktur
Beskrivelse
:
Nærværende udbud vedrører en kontrakt angående drift af kritisk IT-infrastruktur for Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S (herefter Ordregiver). Ordregiver er ansvarlig for levering af essentielle forsyningstjenester, herunder affaldshåndtering, drikkevand og spildevandshåndtering til borgere og virksomheder i Lyngby-Taarbæk Kommune, og for at sikre en pålidelig og effektiv drift af disse kritiske tjenester, er en robust og velfungerende IT-infrastruktur afgørende.
Intern ID
:
Udbud af kontrakt
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72100000
Konsulentvirksomhed vedrørende maskinel,
72200000
Programmering af software og konsulentvirksomhed,
72700000
Datamatnetværkstjenester
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 6 år med option på to forlængelser, som hver har en varighed på op til 12 måneder. Kontraktens maksimale løbetid er således 8 år.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Firskovvej 38
By
:
Kongens Lyngby
Postnummer
:
2800
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
8
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Den udbudte kontrakt har en løbetid på 6 år med option på to forlængelser, som hver har en varighed på op til 12 måneder. Kontraktens maksimale løbetid er således 8 år.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
32 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver skal i overensstemmelse med udbudslovens § 134a udelukke en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis denne er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Dog kan ordregiver af hensyn til væsentlige samfundsinteresser undlade at udelukke en tilbudsgiver, der er omfattet af udelukkelsesgrunden. De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 nr. 1-4 finder anvendelse i udbuddet. Der kræves ingen særlig retlig form. Såfremt aftalen tildeles en sammenslutning af leverandører (f.eks. et konsortium), skal deltagerne påtage sig solidarisk hæftelse og udpege en leverandør som repræsentant for sammenslutningen. Opmærksomheden henledes på, at udbuddet er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 med senere ændringer. Bestemmelsen indeholder et forbud mod at tildele aftaler til russiske virksomheder og russisk kontrollerede virksomheder mv. (se nærmere artikel 5k, stk. 1, for den præcise afgrænsning af de aktører, der er omfattet af forbuddet). Ordregiver forbeholder sig retten til på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at kræve dokumentation for, at tilbudsgiverne ikke er omfattet af forbuddet, f.eks. ved at kræve dokumentation for tilbudsgivernes og disses eventuelle underleverandørers etableringssted og ejerforhold. Ordregiver forbeholder sig ret til, men er ikke forpligtet dertil, at anvende fremgangsmåden i udbudslovens § 159, stk. 5, hvis tilbud ikke opfylder udbudsmaterialets krav. Det bemærkes, at uanset formuleringen af udbudsmaterialets krav om at fremsende oplysninger, erklæringer og dokumentation, f.eks. vedrørende beskrivelse af de tilbudte ydelser, er ordregiver ikke afskåret fra at indhente supplerende oplysninger m.v. efter udbudslovens § 159, stk. 5, i henhold til § 159, stk. 6. Før tildeling af aftalen kræver ordregiver, at den tilbudsgiver, til hvem ordregiver har til hensigt at tildele aftalen, har afgivet dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD, jf. udbudslovens §§ 151-155. Ordregiver stiller krav om, at tilbudsgiver og hver af de juridiske enheder, som tilbudsgiver baserer sin økonomiske og finansielle kapacitet på, hæfter solidarisk for aftalens gennemførelse. Er der flere end 5 ansøgere, som opfylder Ordregivers krav til udelukkelse og egnethed, vil Ordregiver udvælge de 5 ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er bedst egnede til at udføre Kontrakten på baggrund af kriteriet: De mest relevante referencer. Ved bedømmelsen vil Ordregiver foretage en samlet vurdering af ansøgerens referencer, hvor Ordregiver vil lægge vægt på relevansen af hver enkelt reference i forhold til de udbudte ydelser beskrevet i udbudsmaterialet. Det vil i Ordregivers bedømmelse af referencerne blive vægtet særligt positivt, at: • Hver referencer selvstændigt illustrerer erfaring inden for alle Services, som fremgår under ’’relevante it-drift services’’, jf. ovenstående pkt. 3.2.2. • At ovenstående referencerne afspejler erfaring for en virksomhed eller offentlig myndighed som varetager kritisk infrastruktur, herunder særligt forsyningsselskaber, der udfører aktiviteter inden for vand, spildevand og affald. • At referencerne afspejler erfaring med transition af it-miljøer fra andre it-serviceleverandører
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier
:
Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Der henvises til udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Løsninger
Beskrivelse
:
Der henvises til udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Organisation og bemanding
Beskrivelse
:
Der henvises til udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12. maj 2010 med senere ændringer), skal klage indgives til Klagenævnet for Udbud inden følgende klagefrister: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalen-derdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og ud-budslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds-lovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt under-rette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgi-vet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er klfu@naevneneshus.dk. Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S
Organisation, der udfører betalingen
:
Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
29 000 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Atea A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Udbud af kontrakt vedrørende drift af kritisk IT-infrastruktur - Atea A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
29 000 000,00
DKK
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
Udbud af kontrakt vedrørende drift af kritisk IT-infrastruktur - Atea A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
03/10/2025
Oplysninger om EU-midler
:
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
29 000 000,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
32 000 000,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Lyngby-Taarbæk Forsyning A/S
Registreringsnummer
:
29815909
Afdeling
:
Lyngby Taarbæk Forsyning
Postadresse
:
Firskovvej 38
By
:
Kgs. Lyngby
Postnummer
:
2800
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
LTF - Emma Gram
Telefon
:
+45 41779679
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Atea A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
25511484
Postadresse
:
Lautrupvang 6
By
:
Ballerup
Postnummer
:
2750
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 70252550
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Bekendtgørelsens ID
:
48f6e444-70c5-4765-8563-98147067c151
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
20/10/2025
12:09:33 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
20/10/2025
12:16:01 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
693834-2025
EUT-S-nummer
:
202/2025
Offentliggørelsesdato
:
21/10/2025