23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 127-258945
Offentliggjort
06.07.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Nordjylland

Konsulentaftale til BIC, BioMarker Commercialization


Region Nordjylland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Valérie Daussin
Telefon: +45 97666297
E-mail: vkd@rn.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rn.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Konsulentaftale til BIC, BioMarker Commercialization.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72224000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Nordjyllands innovationsenhed, Idéklinikken er Lead Partner i et nyt Interreg (ScanBalt) projekt i Østersø regionen — BIC, BioMarker Commercialization. Der deltager i alt 10 partnere fra 6 forskellige lande. BiC konsortiet vil fokusere på at dele viden og erfaringer om, hvordan man gennem kommercialisering kan udvikle flere biomarkører til klinisk anvendelige redskaber, til gavn for bl.a. diagnosticering af patienter. Lead Partner (Idéklinikken) ønsker at undersøge mulighederne for ekstern konsulentbistand i hele projektperioden til at varetage en række af de administrative opgaver i BIC, inkl. styring og indhentning af de nødvendige informationer hertil fra partnerne. Projektsproget vil være Engelsk. Der vil være et økonomisk loft på det honorar, konsulentvirksomheden kan tilbyde opgaven udført til.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Nordjyllands innovationsenhed, Idéklinikken er Lead Partner i et nyt Interreg (ScanBalt) projekt i Østersø regionen — BIC, BioMarker Commercialization. Der deltager i alt 10 partnere fra 6 forskellige lande. BiC konsortiet vil fokusere på at dele viden og erfaringer om, hvordan man gennem kommercialisering kan udvikle flere biomarkører til klinisk anvendelige redskaber, til gavn for bl.a. diagnosticering af patienter. Lead Partner (Idéklinikken) ønsker at undersøge mulighederne for ekstern konsulentbistand i hele projektperioden til at varetage en række af de administrative opgaver i BIC, inkl. styring og indhentning af de nødvendige informationer hertil fra partnerne. Projektsproget vil være engelsk. Der vil være et økonomisk loft på det honorar, konsulentvirksomheden kan tilbyde opgaven udført til. Opgaven forventes at løbe i perioden oktober 2017- november 2020.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: ja
Projektets identifikation: BIC BioMarker Commercialization.
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Interesserede aktører opfordres til at meddele deres interesse på baggrund af nærværende forhåndsmeddelelse. Ordregiver agter herefter at fremsende eventuelle yderligere betingelser for tilbudsgivning til de, der har udvist interesse. Heri vil en nærmere procedure for tildeling samt ordregiver eventuelle yderligere krav til tilbud være beskrevet. Kontrakten vil blive tildelt uden yderligere offentliggørelse.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 14/07/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk, Engelsk
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Det annoncerede indkøb er omfattet af reglerne i Udbudslovens §§ 191 og 192 — Offentlige indkøb under tærskelværdierne med klar grænseoverskridende interesse. Den økonomiske aktørs tilkendegivelse af interesse bedes fremsendt til ordregivers kontaktperson pr. e-mail på mailadressen vkd@rn.dk.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over overtrædelser af lov om indhentning af tilbud i bygge- og anlægssektoren eller udbudslovens §§ 191 og 192 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiveren har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen. Måtte proceduren indeholde en prækvalifikation, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indleveres.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Erhvervsstyrelsen
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000

Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/07/2017

Send til en kollega

0.062