23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
24.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Aalborg Service A/S

Udbud af udvikling af Datamodel og konvertering til FoGiSa Vand og FoGiSa Fjernvarme


Aalborg Service A/S

702944-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support – Udbud af udvikling af Datamodel og konvertering til FoGiSa Vand og FoGiSa Fjernvarme
OJ S 205/2025 24/10/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aalborg Service A/S
Køberens retlige status Offentlig virksomhed, der styres af en lokal myndighed
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn DIN Forsyning Vand A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn Trefor Vand
E-mail FRBU@trefor.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn Vandcenter Syd A/S
E-mail tmc@vandcenter.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn Verdo Vand A/S
E-mail peno@verdo.com
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn Vestforsyning Vand A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter Vandrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn DIN Forsyning Varme A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
1.1.
Køber
Officielt navn Fjernvarme Fyn Distribution A/S
E-mail Jr@fjernvarmefyn.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
1.1.
Køber
Officielt navn Kredsløb Fjernvarme A/S
E-mail andlu@kredslob.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
1.1.
Køber
Officielt navn Trefor Varme A/S
E-mail FRBU@trefor.dk
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
1.1.
Køber
Officielt navn Verdo Varme A/S
E-mail kll@verdo.com
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
1.1.
Køber
Officielt navn Verdo Varme Herning A/S
E-mail kll@verdo.com
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
1.1.
Køber
Officielt navn Vestforsyning Varme A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
1.1.
Køber
Officielt navn Aalborg Service A/S
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af udvikling af Datamodel og konvertering til FoGiSa Vand og FoGiSa Fjernvarme
Beskrivelse Udbuddet vedrører udvikling af en Datamodel og efterfølgende konvertering hos de enkelte Ordregivere, samt Optioner. Se nærmere beskrivelse i Leverancebeskrivelsen (Bilag 3).
Identifikator for proceduren 24c29278-98be-4933-9faf-f5355b919b75
Intern ID 96b9b85d-fc5b-4b37-8968-a473f1c83081
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Offentligt udbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Leverancen skal leveres på de enkelte Ordregivers adresser i Danmark.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 32 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver skal udfylde det offentliggjorte ESPD via Ethics. Tilbudsgiver skal udfylde ESPD'et med de oplysninger, som er angivet i udbudsbekendtgørelsen. Tilbuddet skal afgives elektronisk på Ethics. Al kommunikation, herunder spørgsmål, skal ske via Ethics. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage før fristens udløb, kan ikke forventes besvaret. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem, Ethics. Såfremt tilbudsgiver måtte få tekniske problemer ved anvendelsen af udbudshjemmesiden, kan tilbudsgiver mandag - torsdag fra kl. 08:00 til kl. 16:00 og fredag fra kl. 8.00 - 15.30 rette telefonisk henvendelse til Ethics Support på telefonnummeret +45 7022 7007. Ethics Support vil besvare ‘bestil et opkald’-henvendelser og skriftlige henvendelser i de ovenfor angivne åbningstider.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Bekendtgørelse
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer: a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt, b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger, c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, og d) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af udvikling af Datamodel og konvertering til FoGiSa Vand og FoGiSa Fjernvarme
Beskrivelse Udbuddet vedrører udvikling af en Datamodel og efterfølgende konvertering hos de enkelte Ordregivere, samt Optioner. Se nærmere beskrivelse i Leverancebeskrivelsen (Bilag 3).
Intern ID 26a4e019-6f91-4102-ab77-7ddebc820829
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72000000   It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Der er ikke option på forlængelse af Kontrakten. Udbuddet omfatter Optioner, nærmere information fremgår af Ordregivers udbudsbetingelser.
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Leverancen skal leveres på de enkelte Ordregivers adresser i Danmark.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2026
Varigheds slutdato 01/04/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 32 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Tilbudsgiver skal udfylde det offentliggjorte ESPD via Ethics. Tilbudsgiver skal udfylde ESPD'et med de oplysninger, som er angivet i udbudsbekendtgørelsen. Tilbuddet skal afgives elektronisk på Ethics. Al kommunikation, herunder spørgsmål, skal ske via Ethics. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage før fristens udløb, kan ikke forventes besvaret. Interesserede bedes holde sig orienteret via det elektroniske udbudssystem, Ethics. Såfremt tilbudsgiver måtte få tekniske problemer ved anvendelsen af udbudshjemmesiden, kan tilbudsgiver mandag - torsdag fra kl. 08:00 til kl. 16:00 og fredag fra kl. 8.00 - 15.30 rette telefonisk henvendelse til Ethics Support på telefonnummeret +45 7022 7007. Ethics Support vil besvare ‘bestil et opkald’-henvendelser og skriftlige henvendelser i de ovenfor angivne åbningstider.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Finansielt forhold
Beskrivelse Gennemsnitlig soliditetsgrad på 20% over de sidste 3 år (2024, 2023, 2022). Tilbudsgiver skal angive sin soliditetsgrad for de sidste 3 år (2024, 2023, 2022). Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har en solidaritetsgrad på mindst 20% i hvert af de sidste 3 år (2024, 2023, 2022). Soliditetsgraden beregnes som virksomhedens samlede egenkapital divideret med virksomhedens samlede aktiver, udregnet i procent. Soliditetsgraden udregnes således som (samlede egenkapital / samlede aktiver) x 100 = soliditetsgrad. Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, beregnes soliditetsgraden som tilbudsgiverens og disse andre enheders samlede egenkapital divideret med deres samlede aktiver, udregnet i procent. Ved en sammenslutning af virksomheder (fx et konsortium) beregnes soliditetsgraden som virksomhedernes samlede egenkapital divideret med deres samlede aktiver, udregnet i procent.

Kriterium Gennemsnitlig årlig omsætning
Beskrivelse Gennemsnitlig årlig omsætning på minimum 10 mio. DKK pr. år over de sidste 3 år (2024, 2023, 2022). Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har en gennemsnitlig årlig omsætning på minimum 10 mio. DKK pr. år over de sidste 3 år (2024, 2023, 2022).

Kriterium Referencer på specificerede tjenester
Beskrivelse Tilbudsgiver skal illustrere erfaring med lignende opgaver inden for de seneste 3 år fra tilbudsfristen. Tilbudsgiver skal illustrere erfaring med minimum 1 og maksimum 3 lignende referencer, der vedrører lignende opgaver, dels på datamodellering og dels på samme størrelsesorden udført inden for de seneste 3 år fra tilbudsfristen. Tilbudsgiver skal tilføje følgende information til sine referencer: • Information om i hvilken periode leverancen blev udført. • Modtagere af leverancen (specifikke navne foretrækkes, men skal ikke nødvendigvis inkluderes). • Beskrivelse af leverancens karakter og kvantitet. • Leverancens værdi. Tilbudsgiver må maksimalt indsende 3 lignende leverancer. Såfremt der indsendes mere end 3 leverancer vil Ordregiver kun tage de første 3 i ESPD'et oplyste referencer i betragtning. Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver kan påvise mindst 1 reference på levering af en lignende opgave udført inden for de seneste 3 år fra tilbudsfristen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Vurdering af tilbud i forhold til underkriteriet ”Pris” sker på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Tilbudsskabelonen. Ordregiver evaluerer tilbuddene i overensstemmelse med udbudsbetingelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 25,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Løsningsbeskrivelse
Beskrivelse Vurdering af tilbud i forhold til underkriteriet ”Løsningsbeskrivelse” sker på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Tilbudsskabelonen. Ordregiver evaluerer tilbuddene i overensstemmelse med udbudsbetingelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 35,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Nøglepersoners kompetencer
Beskrivelse Vurdering af tilbud i forhold til underkriteriet ”Nøglepersoners kompetencer” sker på grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Tilbudsskabelonen. Ordregiver evaluerer tilbuddene i overensstemmelse med udbudsbetingelserne.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Alternative tilbud Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Påkrævet
Frist for modtagelse af tilbud 03/12/2025   11:00:00 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet
Køberen kan beslutte, at alle manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger Ordregiver forbeholder sig retten til at indhente supplerende oplysninger i henhold til Forsyningsvirksomhedsdirektivets art. 76, stk. 4.
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Kontrakts bilag indeholder krav om ansvarlig virksomhedsansvar. Derudover indeholder kontrakten særlige bestemmelser om Russiske aktiviteter.
Elektronisk fakturering Påkrævet
Oplysninger om finansiering og betaling Vilkår angående betaling fremgår af Kontrakten.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (LBK nr. 593 af 2.6.2016), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort. Klage over meddelt beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Aalborg Service A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Aalborg Service A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Aalborg Service A/S
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Aalborg Service A/S
Registreringsnummer 33164610
Afdeling Aalborg Forsyning
By Stage
Postnummer 9310
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Telefon 25204851
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
8.1.
ORG-0004
Officielt navn DIN Forsyning Vand A/S
Registreringsnummer 32660991
By Esbjerg N
Postnummer 6715
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Telefon 21788216
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Trefor Vand
Registreringsnummer 20806400
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
E-mail FRBU@trefor.dk
Telefon 26883426
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Vandcenter Syd A/S
Registreringsnummer 17414003
By Odense
Postnummer 5000
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail tmc@vandcenter.dk
Telefon 63132395
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Verdo Vand A/S
Registreringsnummer 31600359
By Randers
Postnummer 8920
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail peno@verdo.com
Telefon 51984942
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Vestforsyning Vand A/S
Registreringsnummer 26704022
By Holstebro
Postnummer 7500
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon 51587393
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0009
Officielt navn DIN Forsyning Varme A/S
Registreringsnummer 32662498
By Esbjerg
Postnummer 6715
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Telefon 21788216
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Fjernvarme Fyn Distribution A/S
Registreringsnummer 30174968
By Odense
Postnummer 5000
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail Jr@fjernvarmefyn.dk
Telefon 65473040
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Kredsløb Fjernvarme A/S
Registreringsnummer 40844309
By Brabrand
Postnummer 8220
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail andlu@kredslob.dk
Telefon 41872269
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0012
Officielt navn Trefor Varme A/S
Registreringsnummer 17010131
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
E-mail FRBU@trefor.dk
Telefon 26883426
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0013
Officielt navn Verdo Varme A/S
Registreringsnummer 25482026
By Randers
Postnummer 8920
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail kll@verdo.com
Telefon 41391122
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0014
Officielt navn Verdo Varme Herning A/S
Registreringsnummer 25809807
By Randers
Postnummer 8920
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail kll@verdo.com
Telefon 41391122
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0015
Officielt navn Vestforsyning Varme A/S
Registreringsnummer 26704065
By Holstebro
Postnummer 7500
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon 51587356
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0016
Officielt navn Aalborg Service A/S
Registreringsnummer 37189170
By Stage
Postnummer 9310
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Telefon 25204851
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0017
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID f81de1de-fca2-46f5-ac40-60c81b39b0d9   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 17
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 22/10/2025   15:34:01 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 22/10/2025   15:39:20 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 702944-2025
EUT-S-nummer 205/2025
Offentliggørelsesdato 24/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.046|