23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
30.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Aarhus Kommune

Udbud af kontrakt vedrørende levering, vedligeholdelse og drift af hjælpemiddelsystem


Aarhus Kommune

716912-2025 - Resultater
Danmark – Udvikling af kundespecificeret programmel – Udbud af kontrakt vedrørende levering, vedligeholdelse og drift af hjælpemiddelsystem
OJ S 209/2025 30/10/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Kommune
E-mail kifc@aarhus.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Udbuddet.dk
E-mail ajn@horten.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af kontrakt vedrørende levering, vedligeholdelse og drift af hjælpemiddelsystem
Beskrivelse Det er Ordregivers væsentligste formål med udbuddet at indgå aftale med en leverandør, der kan levere it-system til understøttelse af Ordregivers hjælpemiddelservice. Leverandøren giver derfor licens til et it-system til understøttelse af Ordregivers Hjælpemiddelservice til rådighed for Ordregiver og dennes borgere. Leverandøren skal implementere it-systemet og herefter levere drift, support og vedligeholdelse af it-systemet. Ordregiver forventer at kunne videreudvikle it-systemet i kontraktens løbetid. Ordregiver har i henhold til udbudslovens § 49, stk. 2, vurderet, om kontrakten kan opdeles i delkontrakter, men har vurderet, at det er mest hensigtsmæssigt af både praktiske og økonomiske årsager at samle kontraktens opgaver til udførelse hos én leverandør.
Identifikator for proceduren c51b48d4-1a12-4e74-99aa-70cc0d18c21b
Tidligere bekendtgørelse b3ee45ec-66fa-4ed1-b2f4-38511fafe1b2-01
Intern ID 205320
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Ved et udbud med forhandling har Ordregiver ret til at forhandle med tilbudsgiverne. En forhandling indebærer følgende skridt: 1. Iværksættelse af forhandling: Efter tilbudsfristens udløb vil Ordregiver vurdere, om det er hensigtsmæssigt at afholde individuelle forhandlingsmøder med tilbudsgiverne. Ordregiver forbeholder sig således retten til at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud. Ordregiver giver hurtigst muligt efter tilbudsfristen besked om, hvorvidt forhandlingsmøderne gennemføres og i givet fald hvornår. 2. Gennemførelse af forhandling: Gennemføres forhandlingsmøderne, vil tilbudsgiverne forud for mødet modtage en dagsorden. Der kan forhandles om alle aspekter af udbudsmaterialet, herunder kontrakt-grundlaget og tekniske bebeskrivelser. Ordregiver anser sig således ikke på forhånd afskåret fra at ændre i udbudsmaterialet, idet Ordregiver dog ikke kan ændre på grundlæggende elementer. Ordregiver kan forhandle om alle tilbud, bortset fra de endelige tilbud. Det vil sige, at Ordregiver kan forhandle med tilbudsgivere, der har afgivet tilbud med forbehold, herunder forbehold over for grundlæggende elementer i udbudsmaterialet, ligesom der kan forhandles om alle tilbud, der ikke udtrykkeligt er angivet som det endelige. 3. Evt. flere forhandlingsrunder: Ordregiver kan gennemføre flere forhandlingsrunder og forhandle skriftligt med tilbudsgiverne, dvs. uden afholdelse af forhandlingsmøder. Ordregiver giver besked, hvis Ordregiver efter første forhandlingsrunde, påtænker at gennemføre flere forhandlingsrunder. 4. Afslutning (efter forhandling): Hvis Ordregiver efter forhandlingerne ønsker at ændre i udbudsmaterialet, vil ændringerne blive meddelt alle tilbudsgivere inden for den efterfølgende tilbudsfrist. Forhandlingsfasen afsluttes med, at Ordregiver fastsætter en frist for tilbudsgivernes endelige tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72210000   Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 72220000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med systemer og teknik, 72250000   System- og supporttjenester, 72260000   Programmelrelaterede tjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 30 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udelukkelsesgrunde: Ansøgere, der er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 134a – 136, eller en af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 1 – 6, vil blive udelukket fra at deltage, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at ansøgeren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Udvælgelse blandt flere egnede ansøgere: Hvis Ordregiver modtager ansøgninger fra flere end 3 egnede ansøgere, udvælger Ordregiver de 3 ansøgere, der har de mest relevante referencer. Kun de ansøgere, som Ordregiver udvælger, kan afgive tilbud. Ved vurdering af hvilke referencer der er mest relevante, lægger Ordregiver vægt på følgende: • At Ansøgers referencer er sammenlignelige med den udbudte kontrakt • At Ansøger har flere referencer • At Ansøgers referencer er af nye dato Ved udvælgelsen vil Ordregiver lægge vægt på de oplysninger, som ansøgerne har afgivet i ESPD. Dokumentation for udelukkelsesgrunde: Den Tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt senere end 6 måneder før den endelige tilbudsfrist. Dokumentation for egnethed: Som udgangspunkt er det alene den vindende tilbudsgiver, der på Ordregivers anmodning skal fremsende dokumentation for egnethed for økonomisk og faglig formåen og teknisk og faglig formåen og certificeringerne. Baserer Ansøger sin ansøgning på en anden virksomhed, skal Ansøger, som en del af dokumentationen fremsende en støtteerklæring eller lignende, der godtgør, at den støttende enhed har påtaget sig en juridisk forpligtelse til at stille den nødvendige økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen til rådighed for ansøger. Ordregiver har offentliggjort en skabelon til en støtteerklæring som en del af udbudsmaterialet. Ansøger og dennes støttende virksomheder er ikke forpligtet til at benytte skabelonen. Der skal ikke afgives et ESPD for en virksomhed som Ansøger, ikke baserer sin ansøgning på. Hvis Ansøger anmoder om deltagelse sammen med andre virksomheder, er Ansøger en sammenslutning af virksomheder, og Ansøger skal som en del af dokumentationen fremsende en erklæring fra samtlige af de deltagende virksomheder i sammenslutningen om, at de hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelsen af den udbudte kontrakt overfor Ordregiver med oplysning om, hvilken virksomhed i sammenslutningen, der er udpeget som fælles fuldmægtig og kan repræsentere sammenslutningen samt træffe bindende aftaler på sammenslutningens vegne. Vederlag: Ordregiver yder ikke vederlag til ansøgere og tilbudsgivere for at deltage i udbudsprocessen. Ordregiver gør SÆRLIGT opmærksom på, at selvom det er angivet, at der sker successive reduktioner af antallet af deltagere, sker denne reduktion alene i forbindelse med prækvalifikationen. Der sker således IKKE reduktion (shortlistning) af antal deltagere i tilbudsfasen. Årsagen til angivelsen er tekniske grunde på tidspunktet for offentliggørelsen af udbudsbekendtgørelsen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af kontrakt vedrørende levering, vedligeholdelse og drift af hjælpemiddelsystem
Beskrivelse Det er Ordregivers væsentligste formål med udbuddet at indgå aftale med en leverandør, der kan levere it-system til understøttelse af Ordregivers hjælpemiddelservice. Leverandøren giver derfor licens til et it-system til understøttelse af Ordregivers Hjælpemiddelservice til rådighed for Ordregiver og dennes borgere. Leverandøren skal implementere it-systemet og herefter levere drift, support og vedligeholdelse af it-systemet. Ordregiver forventer at kunne videreudvikle it-systemet i kontraktens løbetid. Ordregiver har i henhold til udbudslovens § 49, stk. 2, vurderet, om kontrakten kan opdeles i delkontrakter, men har vurderet, at det er mest hensigtsmæssigt af både praktiske og økonomiske årsager at samle kontraktens opgaver til udførelse hos én leverandør.
Intern ID 205320
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  72230000   Udvikling af kundespecificeret programmel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  72210000   Programmeringsservice i forbindelse med programmelpakker, 72220000   Konsulentvirksomhed i forbindelse med systemer og teknik, 72250000   System- og supporttjenester, 72260000   Programmelrelaterede tjenester
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Fravalg af lovvedligeholdelse. Opbevaring af data af kontraktens udløb.
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 120   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Med et varsel på mindst tre måneder til udgangen af ovennævnte periode, kan Kunden på uændrede vilkår forlænge Kontraktens løbetid med 24 måneder. Med et skrift varsel på mindst tre måneder til udgangen af denne 24 måneders periode, kan Kunden på uændrede vilkår forlænge Kontrakten med yderligere 24 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 30 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Udelukkelsesgrunde: Ansøgere, der er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 134a – 136, eller en af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 1 – 6, vil blive udelukket fra at deltage, medmindre ansøgeren fremlægger tilstrækkelig dokumentation for, at ansøgeren er pålidelig, jf. udbudslovens § 138. Ordregiver skal gøre opmærksom på, at der i medfør af artikel 5k i Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordningen") gælder et forbud mod at tildele kontrakter til russiske selskaber og russisk kontrollerede selskaber mv. Forbuddet omfatter også tildeling til tilbudsgivere, som anvender støttende enheder eller underleverandører, der er omfattet af Forordningens artikel 5 k, hvis værdien af en sådan støttende enheds/underleverandørs leverancer udgør mere end 10 % af kontraktværdien. Ordregiver kan derfor på et hvilket som helst tidspunkt i udbudsprocessen kræve, at ansøgere og tilbudsgivere dokumenterer ikke at befinde sig i omstændigheder omfattet af artikel 5k i Forordningen, herunder kan Ordregiver anmode ansøgere og tilbudsgivere om at underskrive tro- og loverklæring om dette forhold. Udvælgelse blandt flere egnede ansøgere: Hvis Ordregiver modtager ansøgninger fra flere end 3 egnede ansøgere, udvælger Ordregiver de 3 ansøgere, der har de mest relevante referencer. Kun de ansøgere, som Ordregiver udvælger, kan afgive tilbud. Ved vurdering af hvilke referencer der er mest relevante, lægger Ordregiver vægt på følgende: • At Ansøgers referencer er sammenlignelige med den udbudte kontrakt • At Ansøger har flere referencer • At Ansøgers referencer er af nye dato Ved udvælgelsen vil Ordregiver lægge vægt på de oplysninger, som ansøgerne har afgivet i ESPD. Dokumentation for udelukkelsesgrunde: Den Tilbudsgiver, der står til at blive tildelt kontrakten, skal på anmodning (ikke som en del af prækvalifikationsansøgningen) fremsende serviceattest (danske virksomheder) eller tilsvarende dokumentation (udenlandske virksomheder) som dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke befinder sig i en af de ovenfor refererede udelukkelsesgrunde. Ordregiver vil acceptere serviceattester, som er udstedt senere end 6 måneder før den endelige tilbudsfrist. Dokumentation for egnethed: Som udgangspunkt er det alene den vindende tilbudsgiver, der på Ordregivers anmodning skal fremsende dokumentation for egnethed for økonomisk og faglig formåen og teknisk og faglig formåen og certificeringerne. Baserer Ansøger sin ansøgning på en anden virksomhed, skal Ansøger, som en del af dokumentationen fremsende en støtteerklæring eller lignende, der godtgør, at den støttende enhed har påtaget sig en juridisk forpligtelse til at stille den nødvendige økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen til rådighed for ansøger. Ordregiver har offentliggjort en skabelon til en støtteerklæring som en del af udbudsmaterialet. Ansøger og dennes støttende virksomheder er ikke forpligtet til at benytte skabelonen. Der skal ikke afgives et ESPD for en virksomhed som Ansøger, ikke baserer sin ansøgning på. Hvis Ansøger anmoder om deltagelse sammen med andre virksomheder, er Ansøger en sammenslutning af virksomheder, og Ansøger skal som en del af dokumentationen fremsende en erklæring fra samtlige af de deltagende virksomheder i sammenslutningen om, at de hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelsen af den udbudte kontrakt overfor Ordregiver med oplysning om, hvilken virksomhed i sammenslutningen, der er udpeget som fælles fuldmægtig og kan repræsentere sammenslutningen samt træffe bindende aftaler på sammenslutningens vegne. Vederlag: Ordregiver yder ikke vederlag til ansøgere og tilbudsgivere for at deltage i udbudsprocessen. Ordregiver gør SÆRLIGT opmærksom på, at selvom det er angivet, at der sker successive reduktioner af antallet af deltagere, sker denne reduktion alene i forbindelse med prækvalifikationen. Der sker således IKKE reduktion (shortlistning) af antal deltagere i tilbudsfasen. Årsagen til angivelsen er tekniske grunde på tidspunktet for offentliggørelsen af udbudsbekendtgørelsen.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeOmkostninger
Navn Omkostninger
Beskrivelse Ved evalueringen af tilbuddene i forhold til underkriteriet "Omkostninger", vil Ordregiver lægge vægt på det samlede vederlag for afklaringsfasen, implementering, brugsret, drift, support og vedligeholdelse timepriser samt option for opbevaring af data efter kontraktens ophør (bilag 5) samt omkostningerne ved kundens medvirken (bilag 1B).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 25,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Implementering
Beskrivelse Ved evalueringen af tilbuddene i forhold til underkriteriet "Implementering", vil Ordregiver lægge vægt tilbudsgivers besvarelse af underbilag 1A og 1B, underbilag 4A, underbilag 8A, 8B og 8C samt underbilag 11A og 11B.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Ved evalueringen af tilbuddene i forhold til underkriteriet "Kvalitet", vil Ordregiver lægge vægt tilbudsgivers besvarelse af underbilag 3B og underbilag 4A samt tilbudsgivers eventuelle præsentation af den tilbudte løsning.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Drift, vedligeholdelse og support
Beskrivelse Ved evalueringen af tilbuddene i forhold til underkriteriet "Drift, vedligeholdelse og support", vil Ordregiver lægge vægt tilbudsgivers besvarelse af underbilag 7A, 7B og 7C og bilag 10 samt underbilag 10A.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 15,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. jf. lovens § 7, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Aarhus Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Aarhus Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Aarhus Kommune
Organisation, der udfører betalingen Aarhus Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Aarhus Kommune
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 28 300 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Systematic A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Udbud af kontrakt vedrørende levering, vedligeholdelse og drift af hjælpemiddelsystem
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 28 300 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Ja
Underentrepriseværdien er kendt nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt nej
Beskrivelse Underleverandøren leverer drift.
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 205320
Titel Kontrakt vedrørende levering, vedligeholdelse og drift af hjælpemiddelsystem
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 02/10/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 27/10/2025
Oplysninger om EU-midler
Organisation, der underskriver kontrakten Aarhus Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse https://www.kfst.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Aarhus Kommune
Registreringsnummer 55133018
Afdeling Sundhed og Omsorg
Postadresse Grøndalsvej 2
By Viby
Postnummer 8260
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Kim Christensen
E-mail kifc@aarhus.dk
Telefon +45 30698626
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Udbuddet.dk
Registreringsnummer 33775229
Postadresse Philip Heymans Allé 7
By Hellerup
Postnummer 2900
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Anders Jakobsen
E-mail ajn@horten.dk
Telefon 33344309
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Systematic A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 78834412
Postadresse Søren Frichs Vej 39
By Aarhus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 5fc5e43e-f80e-406e-9459-b2c347472a4f   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 28/10/2025   19:31:13 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 28/10/2025   19:36:54 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 716912-2025
EUT-S-nummer 209/2025
Offentliggørelsesdato 30/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.069|instance-web01