5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
31000000
Elektriske maskiner, apparatur, udstyr og forbrugsartikler; belysning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Kontrakten indeholder følgende optioner: 1) Udbygning af den tilbudte løsning med ekstra afkastmoduler eller transportelementer, jf. krav-id 15. 2) Udbygning af den tilbudte løsning, der sikrer at flere materialer kan afleveres/indkastes i Sorteringsanlægget samtidig, jf. krav-id 30. 3) Udbygning af den tilbudte løsning, der sikrer muligheden for at kasserne automatisk kobles til afkast ved kasseudskiftning, jf. krav-id 32. 4) Konsulentydelser til optimering
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Djursvang 7c
By
:
Albertslund
Postnummer
:
2620
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Anden varighed
:
Ubegrænset
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Beskrivelse
:
Evalueringen af underkriteriet pris blev foretaget på baggrund af følgende delkriterier: 1) Anskaffelsespris for anlæg inkl. opsætning og afskaffelse af det gamle anlæg 2) Timepriser for service 3) Pris for optioner på nye moduler og integrationer
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
51,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Evalueringen af underkriteriet "kvalitet" foretoges på baggrund af følgende delkriterier: 1) Teknologi & kapacitet 2) Ergonomi og arbejdsmiljø 3) Hastighed i opsætning 4) Nonfunktionelle krav
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
49,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Københavns Kommune - Kultur- og Fritidsforvaltningen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Københavns Kommune - Kultur- og Fritidsforvaltningen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Københavns Kommune - Kultur- og Fritidsforvaltningen
Organisation, der udfører betalingen
:
Københavns Kommune - Kultur- og Fritidsforvaltningen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Københavns Kommune - Kultur- og Fritidsforvaltningen