23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
05.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

I/S Vestforbrænding og datterselskaber

Udbud - Levering og montering af spændingstransformatorer og fordelingstavler


I/S Vestforbrænding og datterselskaber

730906-2025 - Resultater
Danmark – Spændingstransformator – Udbud - Levering og montering af spændingstransformatorer og fordelingstavler
OJ S 213/2025 05/11/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn I/S Vestforbrænding og datterselskaber
E-mail CSCH@vestfor.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud - Levering og montering af spændingstransformatorer og fordelingstavler
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering og montering af spændingstransformatorer og fordelingstavler, som følger: • 2 nye 4.000 kVA transformatorer (3-winding 10/0,69/0,4 kVA – 3/1MVA) • 2 nye 0,4 kV LV-Switchgear systemer inklusive 4 busbar trunking systemer, inklusive alle nødvendige hjælpesystemer • 2 nye 0,69 kV LV-Switchgear systemer inklusive 4 busbar trunking systemer, inklusive alle nødvendige hjælpesystemer Leverandøren forpligter sig til at levere de i tilbuddet specificerede komponenter og skal desuden montere, installere og idriftsætte anlægget til endelig godkendelse. Leveranceomfanget består af al teknik, arbejdskraft, udstyr, planlægning, kvalitetskontrol og materialer, der kræves til design, konstruktion, fremstilling, fabrikstest, transport, installation på stedet, test på stedet, idriftsættelse og dokumentation af hele leverancen. Arbejdet skal udføres på adressen: I/S Vestforbrænding, Ejby Mosevej 219, 2600 Glostrup. Levering af de af udbuddet omfattede varer og ydelser skal ske på grundlag af de vilkår som fremgår af Aftalen samt tilhørende bilag. For en nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og ydelser henvises til Bilag 1 inkl. underbilag, som angiver de krav, som varerne og ydelserne skal leve op til.
Identifikator for proceduren 084ce545-50fd-4300-a607-c3191fd9921c
Tidligere bekendtgørelse a19e24c6-8b55-401c-a6f8-8741f1849edd-01
Intern ID 25-01187
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  31172000   Spændingstransformator
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31214510   Fordelingstavler
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Ejby Mosevej 219    
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 495 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud - Levering og montering af spændingstransformatorer og fordelingstavler
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering og montering af spændingstransformatorer og fordelingstavler, som følger: • 2 nye 4.000 kVA transformatorer (3-winding 10/0,69/0,4 kVA – 3/1MVA) • 2 nye 0,4 kV LV-Switchgear systemer inklusive 4 busbar trunking systemer, inklusive alle nødvendige hjælpesystemer • 2 nye 0,69 kV LV-Switchgear systemer inklusive 4 busbar trunking systemer, inklusive alle nødvendige hjælpesystemer Leverandøren forpligter sig til at levere de i tilbuddet specificerede komponenter og skal desuden montere, installere og idriftsætte anlægget til endelig godkendelse. Leveranceomfanget består af al teknik, arbejdskraft, udstyr, planlægning, kvalitetskontrol og materialer, der kræves til design, konstruktion, fremstilling, fabrikstest, transport, installation på stedet, test på stedet, idriftsættelse og dokumentation af hele leverancen. Arbejdet skal udføres på adressen: I/S Vestforbrænding, Ejby Mosevej 219, 2600 Glostrup. Levering af de af udbuddet omfattede varer og ydelser skal ske på grundlag af de vilkår som fremgår af Aftalen samt tilhørende bilag. For en nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og ydelser henvises til Bilag 1 inkl. underbilag, som angiver de krav, som varerne og ydelserne skal leve op til.
Intern ID 25-01187
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  31172000   Spændingstransformator
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31214510   Fordelingstavler
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Ejby Mosevej 219    
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/12/2025
Varigheds slutdato 10/09/2026
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 495 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse Kvalitetskriteriet er opdelt på følgende vægtede delkriterier: - Udfyldelse af Bilag 1.1 Appendix 1 - Specific Technical Specifications and Specific Scope of Work, 50 % - Entreprenørens detailtidsplan og projektbeskrivelse, 50% I Bilag 1.1 Appendix 1 vægter disse underkriterier til delkriterier som følger: - Ark Transformers TR, 45 % - Ark Transformers TS,5 % - Ark LV switchgear TR, 45 % - Ark LV switchgear 10BFA/BFB TS, 2,5 %
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Den laveste tilbudte pris tildeles 10 point. De øvrige priser tildeles point ud fra en lineær interpolation: Point = 10 * ((Tilbudt pris - (BD * Laveste pris)) / (Laveste pris - (BD * Laveste pris))) Der tildeles ikke negative point. Vil en beregning efter ovenstående formel givet et negativt tal, vil det pågældende tilbud blive tildelt 0 point. BD står for bedømmelsesinterval. Hvis den højeste tilbudte pris er lig eller mindre end ”1,5 x laveste pris”, anvendes 1,5 som bedømmelsesinterval. Er prisspændet større end 1,5, vælges det nærmeste mulige bedømmelsesinterval (hhv. mindre: 0,5; 1,0 eller højere: 2,0; 2,5; 3; 3,5; 4,0; 4,5; 5,0 osv.).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til Kapitel 3 i Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud, LBK nr. 593 af 2. juni 2016 (tilgængeligt ved www.retsinformation.dk), gælder følgende tidsfrister for udfyldelse af klage: En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 dage fra dagen efter Ordregivers underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. jf. § 7(1) Bekendtgørelsen om Klagenævnet for Udbud, forudsat at meddelelsen inkluderer en kort beskrivelse af de relevante årsager for beslutningen. Andre klager skal i overensstemmelse med § 7(2) Bekendtgørelsen for Klagenævnet for Udbud udfyldes af Klagenævnet for Udbud indenfor: 1) Inden 45 kalenderdage fra datoen efter at Ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse om kontraktindgåelse Den Europæiske Unions Tidende (med effekt fra dagen efter offentliggørelsesdatoen): 2) Inden 30 kalenderdage fra dagen efter at Ordregiver underrettet de berørte Tilbudsgivere, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller såfremt at notifikationen inkluderer en kort redegørelse af de relevante årsager for beslutningen: 3) Inden 6 måneder fra dagen efter, at Ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale. såfremt at meddelelsen inkluderer en kort redegørelse for de relevante årsager for beslutningen: 4) Inden 20 kalenderdage fra dagen efter Ordregiver har offentliggjort en meddelelse vedrørende deres beslutning for at opretholde kontrakten, jf. § 185(2) af Udbudsloven. Klager skal, senest samtidig med indleveringen af klagen til Klagenævnet for Udbud, skriftligt informere Ordregiver om klagen, herunder oplyse om klagen er blevet indleveret i standstillperioden, jf. Bekendtgørelsens § 6(4). Hvis klagen er indleveret i standstillperioden, skal klageren dertil oplyse om der er anmodet om at klagen tillægges opsættende virkning, jf. Bekendtgørelsens § 12(1). E-mailen til Klagenævnet for Udbud er oplyst i sektion VI.4.1. Klagenævnet for Udbuds retningslinjer vedrørende klager er ligeledes tilgængelige på internetadressen oplyst i sektion VI.4.1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren I/S Vestforbrænding og datterselskaber
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 8 495 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Bravida Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Bravida Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 8 495 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Bravida Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 03/11/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn I/S Vestforbrænding og datterselskaber
Registreringsnummer 10866111
Postadresse Ejby Mosevej 219
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Claire Schmidt
E-mail CSCH@vestfor.dk
Telefon +45 21490104
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Nordjylland  ( DK050 )
Land Danmark
Telefon +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Bravida Danmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 14769005
By Brøndby
Postnummer 2605
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 061e9359-d54b-433b-98a4-623d3cd4dbd0   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 04/11/2025   12:58:42 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 04/11/2025   13:31:34 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 730906-2025
EUT-S-nummer 213/2025
Offentliggørelsesdato 05/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.133|