1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Furesø kommune
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
EU-udbud af service og vedligeholdelse af brandtekniske anlæg m.m.
Beskrivelse
:
Furesø Kommune udbyder årligt serviceeftersyn af sine automatiske brandalarmanlæg (ABA-anlæg), talevarslingsanlæg (AVA) og automatisk branddørslukningsanlæg (ABDL), samt relaterede serviceopgaver. Udbuddet omfatter årligt serviceeftersyn af automatiske brandalarmanlæg (ABA-anlæg), automatiske talevarslingsanlæg (AVA-anlæg) og automatiske branddørslukningsanlæg (ABDL). Udbuddet er gældende for alle forvaltninger, afdelinger og institutioner, der indgår i Kommunen, samt ikke-kommunale institutioner, der er tilsluttet kommunes indkøbsordning. Det vil sige at eventuelle nye anlæg, der kommer til i aftaleperioden, automatisk kommer med, mens anlæg der måtte blive taget ud af drift eller på anden vis udgår af Kommunens portefølje i perioden, tilsvarende glider ud af aftaleomfanget. Udbuddet omfatter desuden alle mindre løbende reparationer med karakter af almindeligt vedligehold, mens ordregiver forbeholder sig ret til at indhente særskilte tilbud på alle stører reparationer, ombygninger og udvidelser af anlæggene under aftaleperioden. Udbuddet er opdelt i 4 delaftaler. Delaftale 1 til 3 er defineret ud fra ABA anlægstyperne, og indeholder de givne ABA-anlæg, AVA-Anlæg og de ABDL-anlæg, der er på samme lokation. Delaftale 4 omfatter enkeltstående ABDL-anlæg.
Identifikator for proceduren
:
f7e9ce2b-251f-4ee6-b5db-08aa02c8f9b8
Tidligere bekendtgørelse
:
297206-2025
Intern ID
:
431273
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
50413200
Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
31625100
Branddetektionssystemer,
45312000
Installation af brand- og tyverialarmer samt antenneanlæg,
45343000
Installationer til brandsikring,
31625000
Tyverialarmer og brandalarmer,
75251110
Brandforebyggelse
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Stiager 2
By
:
Værløse
Postnummer
:
3050
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 150 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 1: ABA-kategori 1 + dertilhørende ABDL og AVA
Beskrivelse
:
Indholdet af delaftale 1 fremgår af Bilag 3. Prisliste / fanen: Delaftale 1
Intern ID
:
478848
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
50413200
Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Optionelt 2x2 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Stiager 2
By
:
Værløse
Postnummer
:
3050
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/12/2025
Varighed
:
3
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
900 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Furesø kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 2: ABA-kategori 2 + dertilhørende ABDL og AVA
Beskrivelse
:
Indholdet af delaftale 2 fremgår af Bilag 3. Prisliste / fanen: Delaftale 2
Intern ID
:
478849
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
50413200
Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Optionelt 2x2år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Stiager 2
By
:
Værløse
Postnummer
:
3050
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/12/2025
Varighed
:
3
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
900 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Furesø kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Delaftale 3: ABA-kategori 3
Beskrivelse
:
Indholdet af delaftale 3 fremgår af Bilag 3. Prisliste / fanen: Delaftale 3
Intern ID
:
478850
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
50413200
Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Optionelt 2 x 2 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Stiager 2
By
:
Værløse
Postnummer
:
3050
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/12/2025
Varighed
:
3
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
900 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Furesø kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Delaftale 4: ABDL-anlæg
Beskrivelse
:
Indholdet af delaftale 4 fremgår af Bilag 3. Prisliste / fanen: Delaftale 4
Intern ID
:
478851
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
50413200
Reparation og vedligeholdelse af brandslukningsanlæg
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Optionelt 2 x 2 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Stiager 2
By
:
Værløse
Postnummer
:
3050
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/12/2025
Varighed
:
3
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
450 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Beskrivelse
:
Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
50,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Furesø kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
7 200 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
JAMO SIKRING A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
96234
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
2 030 000,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
96234
Titel
:
Delaftale 1: ABA-kategori 1 + dertilhørende ABDL og AVA / JAMO SIKRING A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
7
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
TECO Brand & Sikring A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
94270
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
1 750 000,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
94270
Titel
:
Delaftale 2: ABA-kategori 2 + dertilhørende ABDL og AVA / TECO Brand & Sikring A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
14
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
14
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
JUST JENSEN A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
93327
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
2 660 000,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
93327
Titel
:
Delaftale 3: ABA-kategori 3 / JUST JENSEN A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
TECO Brand & Sikring A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
94271
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Værdien af tilbuddet
:
700 000,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
94271
Titel
:
Delaftale 4: ABDL-anlæg / TECO Brand & Sikring A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
12
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
12
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Furesø kommune
Registreringsnummer
:
29188327
Postadresse
:
Stiager 2
By
:
Værløse
Postnummer
:
3500
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Hans Wichmann Madsen
Telefon
:
72166429
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn
:
Comdia ApS
Registreringsnummer
:
33501404
Postadresse
:
Lindvedvej 73
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7199 3672
Denne organisations roller
:
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 7240 5600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 4171 5000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn
:
JUST JENSEN A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
14844392
Postadresse
:
Ringbakken 18
By
:
Stenløse
Postnummer
:
3660
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0003
8.1.
ORG-1004
Officielt navn
:
JAMO SIKRING A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
29540209
Postadresse
:
Nyholms Alle 20
By
:
Rødovre
Postnummer
:
2610
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-1005
Officielt navn
:
TECO Brand & Sikring A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
33050763
Postadresse
:
Industrivej 21
By
:
Slangerup
Postnummer
:
3550
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
70404048
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002, LOT-0004
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
5991efbe-bfaa-4a51-912e-2e6ef63a013b
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
04/11/2025
14:40:57 (UTC+01:00) centraleuropæisk tid, vesteuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
731954-2025
EUT-S-nummer
:
213/2025
Offentliggørelsesdato
:
05/11/2025