23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
19.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Nexel A/S

Tilbud på levering af el-montører med muffekompetencer (juni 2025)


Nexel A/S

768584-2025 - Resultater
Danmark – Installation af udstyr til distribution af elektricitet – Tilbud på levering af el-montører med muffekompetencer (juni 2025)
OJ S 223/2025 19/11/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Nexel A/S
E-mail DWO@andel.dk
Køberens retlige status Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter Elektricitetsrelaterede aktiviteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Tilbud på levering af el-montører med muffekompetencer (juni 2025)
Beskrivelse Nexel A/S (herefter benævnt ”Nexel”) har hermed fornøjelsen af at indbyde Dem til at afgive tilbud på levering af el-montører med muffe-kompetencer i forbindelse med udbedring af 10 kV fejl til Nexel. Alle de fremsendte dokumenter indeholder informationer, som er nødvendige at forholde sig til for at kunne afgive et konditionsmæssigt tilbud. Leverandører opfordres derfor til at sikre at alle de i opfordringsskrivelsens nævnte dokumenter læses grundigt. Alle leverandører, som er optaget i Nexels dynamiske indkøbssystem vedrørende anskaffelse af elektrikerydelser inden for 0,4 kV og 10 kV elforsyningsarbejde kategori 3, er inviteret til at deltage i at afgive tilbud.
Identifikator for proceduren 18b49ddf-6cb6-45c2-9534-8bc1f877c8ef
Intern ID Juni 2025
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Bekendtgørelsen vedrører udbud (miniudbud) under Dynamisk Indkøbssystem vedrørende anskaffelse af elektrikerydelser inden for 0,4 kV og 10 kV elforsyningsarbejde.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Nexel A/S er leverandør til netselskabet Radius. Udførelsesstederne for de konkrete anskaffelser vil være inden for Radius' distributionsområde som er: Midt- og Nordsjælland og Københavnsområdet.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
Direktiv 2014/25/EU (Forsyningsvirksomhedsdirektivet)   - Udbuddet gennemføres under Forsyningsvirksomhedsdirektivet (2014/25/EU).
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Tilbud på levering af el-montører med muffekompetencer (juni 2025)
Beskrivelse Nexel A/S (herefter benævnt ”Nexel”) har hermed fornøjelsen af at indbyde Dem til at afgive tilbud på levering af el-montører med muffe-kompetencer i forbindelse med udbedring af 10 kV fejl til Nexel. Alle de fremsendte dokumenter indeholder informationer, som er nødvendige at forholde sig til for at kunne afgive et konditionsmæssigt tilbud. Leverandører opfordres derfor til at sikre at alle de i opfordringsskrivelsens nævnte dokumenter læses grundigt. Alle leverandører, som er optaget i Nexels dynamiske indkøbssystem vedrørende anskaffelse af elektrikerydelser inden for 0,4 kV og 10 kV elforsyningsarbejde kategori 3, er inviteret til at deltage i at afgive tilbud.
Intern ID Juni 2025
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  51112100   Installation af udstyr til distribution af elektricitet
5.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Nexel A/S er leverandør til netselskabet Radius. Udførelsesstederne for de konkrete anskaffelser vil være inden for Radius' distributionsområde som er: Midt- og Nordsjælland og Københavnsområdet.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 15/08/2025
Varigheds slutdato 31/01/2026
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Bedømt på grundlag af den samlede tilbudssum der fremkommer ved sammenlægning af de mængdefastsatte timepriser (herefter benævnt ”Evalueringstekniske Pris” eller ”EP”).
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Bemanding
Beskrivelse Bedømt på grundlag af de indleverede CV’er for de tilbudte medarbejdere. Ved evalueringen af CV’er vægter det positivt, at CV’er demonstrerer, at: a) at den/de tilbudte medarbejder(e) har størst mulig erfaring med udførelse af de ydelser, der er omfattet af kategori 1, 2, 3 og 4, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 4.5, b) at den/de tilbudte medarbejder(e) i størst mulig grad har relevant uddannelse, der Understøtter udførelsen af de ydelser, der er omfattet af kategori 1, 2, 3 og 4, jf. udbudsbetingelsernes pkt. 4.5.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 70,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævn for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), glæder følgende friste for indgivelse af klager: Klager over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har afgivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. 3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klagen indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i stand-still perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1. VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center Offentlig Konkurrence Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35 By: Valby Postnummer2500 Land: Danmark (DK) Telefon: +45 41715000 Mailadresse: kfst@kfst.dk Internetadresse URL http://www.kfst.dk
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Nexel A/S
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Nexel A/S
Organisation, der udfører betalingen Nexel A/S
Organisation, der underskriver kontrakten Nexel A/S
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 1 500 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn HSG El-Teknik
Tilbud
Tilbud – Identifikator 396708 - HGS El-Teknik
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 1 500 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 06/08/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 08/08/2025
Oplysninger om EU-midler
Organisation, der underskriver kontrakten Nexel A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Nexel A/S
Registreringsnummer 20144414
Afdeling Nexel A/S
Postadresse Teknikerbyen 25
By Virum
Postnummer 2830
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Daniel Wolff
E-mail DWO@andel.dk
Telefon +45 70292900
Internetadresse https://andel.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævn for udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn HSG El-Teknik
Den økonomiske operatørs størrelse Lille virksomhed
Registreringsnummer 37446505
Postadresse Mose Alle 15B
By Rødovre
Postnummer 2610
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 95a8fbea-fef1-4265-b3e7-1b9b13146f85   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 18/11/2025   11:00:49 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 18/11/2025   11:00:49 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 768584-2025
EUT-S-nummer 223/2025
Offentliggørelsesdato 19/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.031|