23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Electronic Supply

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
24.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Boligselskabet Sjælland

LEVERING AF FORBRUGSMÅLERE OG -REGNSKABER SAMT HÅNDTERING AF FORBRUGSKLAGER


Boligselskabet Sjælland

776888-2025 - Resultater
Danmark – Aflæsning af målere – LEVERING AF FORBRUGSMÅLERE OG -REGNSKABER SAMT HÅNDTERING AF FORBRUGSKLAGER
OJ S 226/2025 24/11/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Boligselskabet Sjælland
E-mail indkob@bosj.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Boliger og offentlige faciliteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel LEVERING AF FORBRUGSMÅLERE OG -REGNSKABER SAMT HÅNDTERING AF FORBRUGSKLAGER
Beskrivelse Dette udbud vedrører levering og installation af forbrugsmålere (varme-, vand-, el- og energimålere), opsamling, dataudveksling via API og validering af forbrugsdata, udarbejdelse af forbrugsregnskaber samt håndtering af forbrugsklager for Boligselskabet Sjælland. Den udbudte kontrakt omfatter afdelingerne og boligerne i følgende områder af Ordregivers organisation: Roskilde, Viby, Ølstykke, Borup, Køge, Ringsted, Glumsø, Vordingborg, Solrød, Tølløse og Holbæk. Kontrakten omfatter også afdelingerne for boligselskabet BoliGrøn og Hvalsø Boligselskab, som Ordregiver administrerer.Sammensætningen af boligafdelinger samt antallet af disses lejemål kan evt. skifte i kontraktperioden, fx ifm. nybyggeri, nedlægning af boliger og afdelinger ol. Leverandøren skal acceptere sådanne ændringer.Den udbudte Kontrakt har en varighed på 8 år med option på forlængelse i 1 x 1 år på uændrede vilkår.Kontraktens forventede værdi er 25 mio. kr. ekskl. moms og er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet.
Identifikator for proceduren b34c743e-4c55-4371-89e2-1aa78e6eec04
Tidligere bekendtgørelse 66a714ab-10db-4be8-bd52-fb114cae5b15-01
Intern ID 265679838
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som offentligt udbud, jf. Udbudsloven, LBK nr. 10 af 06/01/2023, hvilket betyder, at enhver kan afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  65500000   Aflæsning af målere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31644000   Diverse dataregistreringsudstyr, 38421100   Vandmålere, 38551000   Energimålere, 38552000   Elektroniske målere, 38554000   Elektricitetsmålere, 38931000   Temperatur/fugtmålere, 44115220   Dele til varmeinstallationer, 50411100   Reparation og vedligeholdelse af vandmålere, 50411300   Reparation og vedligeholdelse af elmålere, 72314000   Indsamling og bearbejdning af data, 72316000   Dataanalyse, 72317000   Datalagring, 72319000   Levering af data
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel LEVERING AF FORBRUGSMÅLERE OG -REGNSKABER SAMT HÅNDTERING AF FORBRUGSKLAGER
Beskrivelse Dette udbud vedrører levering og installation af forbrugsmålere (varme-, vand-, el- og energimålere), opsamling, dataudveksling via API og validering af forbrugsdata, udarbejdelse af forbrugsregnskaber samt håndtering af forbrugsklager for Boligselskabet Sjælland. Den udbudte kontrakt omfatter afdelingerne og boligerne i følgende områder af Ordregivers organisation: Roskilde, Viby, Ølstykke, Borup, Køge, Ringsted, Glumsø, Vordingborg, Solrød, Tølløse og Holbæk. Kontrakten omfatter også afdelingerne for boligselskabet BoliGrøn og Hvalsø Boligselskab, som Ordregiver administrerer.Sammensætningen af boligafdelinger samt antallet af disses lejemål kan evt. skifte i kontraktperioden, fx ifm. nybyggeri, nedlægning af boliger og afdelinger ol. Leverandøren skal acceptere sådanne ændringer.Den udbudte Kontrakt har en varighed på 8 år med option på forlængelse i 1 x 1 år på uændrede vilkår.Kontraktens forventede værdi er 25 mio. kr. ekskl. moms og er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet.
Intern ID 265679838
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Supplerende kontrakttype Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  65500000   Aflæsning af målere
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  31644000   Diverse dataregistreringsudstyr, 38421100   Vandmålere, 38551000   Energimålere, 38552000   Elektroniske målere, 38554000   Elektricitetsmålere, 38931000   Temperatur/fugtmålere, 44115220   Dele til varmeinstallationer, 50411100   Reparation og vedligeholdelse af vandmålere, 50411300   Reparation og vedligeholdelse af elmålere, 72314000   Indsamling og bearbejdning af data, 72316000   Dataanalyse, 72317000   Datalagring, 72319000   Levering af data
Mængde 49 750   stykker
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option 1: Ordregiver har mulighed for at forlænge kontrakten i 1 x 1 år på uændrede vilkår. Option 2: Leverandøren står for udsendelse af forbrugsregnskabet /kommunikationen (men ikke varsling, der er omfattet i installationsprocessen, til den enkelte beboer), enten digitalt eller i fysisk form via postforsendelse/-omdeling. Omdelingsformen aftales fra sag til sag. • Denne option skal kunne til- eller fravælges fra anlæg til anlæg • Alle omkostninger forbundet med tabte sager, der kan tilskrives Leverandøren, skal afholdes af Leverandøren Bemærk: Option 2 skal prissættes i Bilag 2 – Tilbudsliste, under fane bilag 2b, række /punkt 77 og 78.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/02/2026
Varigheds slutdato 31/01/2035
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 1
Yderligere oplysninger om fornyelser Den udbudte Kontrakt har en varighed på 8 år med option på forlængelse i 1 x 1 år på uændrede vilkår.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Tilbudsgiver skal følge instruksen i Bilag 2 - Tilbudsliste for dennes udfyldelse. Tilbudsgiver skal udfylde samtlige gule felter i Bilag 2 - Tilbudsliste, herunder afgive priser for målere, service og restmontage, data og forbrugsregnskaber. Tilbudsgivers afgivne priser i Bilag 2 - Tilbudsliste under faneblad Bilag 2b, tilbudsliste 2025 opsummeres i én samlet tilbudssum pr. tilbudsgiver under faneblad Bilag 2a, tilbudssum 2025. Fra den samlede tilbudssum pr. tilbudsgiver udregnes point, jf. afsnit 8.1 i udbudsbetingelserne, som derefter vægtes med 40 %, som er vægtningen for underkriteriet ”pris”. Tilbudsgivers priser skal være ekskl. moms og indeholde alle nødvendige omkostninger til leverancens gennemførelse, herunder alle former for tillæg, afgifter, abonnementer, licenser, udlæg, service, garantier, administration, forsikringsudgifter, levering, pletmaling, kørsel, support, hosting og data samt hardware der, ud over fordelingsmålere, er nødvendige for leverancen. Priserne skal indeholde samtlige gældende offentlige afgifter og gebyrer på tidspunktet for Kontraktens underskrift. Ordregiver vil ikke acceptere andre gebyr som f.eks. fakturagebyr, ekspeditionsgebyr og lignende, medmindre det kan dokumenteres, at der er tale om en afgift til det offentlige.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Ordregiver har valgt, at Underkriteriet ”Kvalitet” evalueres på elementer, som beskrevet i Delkriterium 1-3. Tilbudsgivers besvarelser for Underkriteriet ”Kvalitet” skal angives i Bilag 4 – Løsningsbesvarelse. Ved evalueringen af de modtagne besvarelser, vil der blive lagt vægt på, i hvilken grad tilbudsgiver har beskrevet en systematisk og pålidelig tilgang til installation, datavalidering og forbrugsafregning, som imødekommer Ordregivers behov og sikrer høj datakvalitet, brugervenlighed og klagehåndtering. Delkriterium 1: Mennesket - Kommunikation, adfærd og tryghed i leverancen (Vægt: 40%) Beboernes oplevelse i forbindelse med både installations- og regnskabsprocessen er af stor betydning for Ordregiver. Leverandøren skal sikre, at dennes medarbejdere og processer skaber en tryg, respektfuld og gennemsigtig oplevelse for beboeren. Tilbudsgiver skal beskrive tilgangen til følgende: • Hvordan og hvornår informeres beboeren om installation, regnskaber og eventuelle opfølgningstjenester? • Hvordan sikres det, at Leverandørens medarbejdere optræder professionelt, med respekt for beboerens hjem og privatliv? • Hvordan præsenteres regnskaberne på en måde, der er letforståelig for beboeren, og hvordan formidles information om forbrug? • Hvordan håndteres beboernes spørgsmål om forbrug og regnskaber? Tilbudsgiver skal beskrive reaktions- og svartider for både telefoniske og skriftlige henvendelser samt tilbudsgivers tilgang til individuel behandling af spørgsmål og klager. Hvad vægtes: • Klar og entydig kommunikation og information er essentiel. Det vægtes højt, at informationen er letforståelig, og at den sikrer, at alle beboere bliver informeret korrekt • Leverandørens tilgængelighed og hurtige svartider på henvendelser fra både beboere og BOSJ-medarbejdere vægtes ligeledes højt • Det vægtes også højt, at regnskaber er letforståelige, og at der gives individuel rådgivning om forbrug, herunder forslag til reduktion af forbrug Delkriterium 2: Hjemmet - Kvalitet, orden og respekt for beboerens hjem (Vægt: 40%) Ordregiver ønsker, at alle installationer og regnskaber sker med størst mulig respekt for beboerens hjem. Kvaliteten og forudsigeligheden af leverancerne er væsentlige, og installationerne skal forårsage minimal gene i beboernes boliger. Leverandøren skal sikre, at arbejdet i og omkring beboernes hjem udføres med høj kvalitet og respekt for beboeren. Tilbudsgiver skal beskrive tilgangen til følgende: • Hvordan sikres en realistisk projektplan for installationsarbejdet, inkl. varsling af beboeren og håndtering af boliger, hvor der ikke blev givet adgang i første installationsrunde? • Hvad er den forventede varighed for installationsopgaven - fra første installationsdag til data kan ses af beboeren i præsentationssoftwaren? • Hvordan sikres oprydning efter installationen, beskyttelse af bolig samt minimal forstyrrelse under arbejdet? • Hvad sker der, hvis beboer ikke har ryddet installationsstedet og har møbler foran måleren? • Hvordan sikres korrekt opbevaring og returnering af boligernes nøgler? • Hvordan sikres kvaliteten af installationsarbejdet, og hvordan udføres kontrol, observationstid og dokumentation af udført arbejde? • Hvordan sikres kvalitet, struktur og rettidig aflevering af (fysiske) regnskaber? • Hvordan sikres datavalidering og kvalitetssikring før udarbejdelse af regnskaber? Hvad vægtes: • Det vægtes højt, at tilbudsgiver præsenterer en realistisk projektplan, der sikrer, at installationen afsluttes hurtigt og effektivt med minimal forstyrrelse • Det vægtes ligeledes højt, at installationer og regnskaber er systematisk kvalitetssikret for at minimere fejl. Desuden skal der være klare procedurer for håndtering af udfordringer under installationsarbejdet, som f.eks. manglende rydning af ”genstande” i installationsområdet. • Fleksibilitet i installation og håndtering af beboerens hjem, samt at installationen forårsager minimal gene, vægtes også højt. Delkriterium 3: Klimaet - Energibevidsthed og bæredygtige løsninger (Vægt: 20%) Ordregiver prioriterer løsninger, der understøtter bæredygtighed, både i forhold til klima, energiforbrug og ressourcer. Leverandørens processer og tekniske løsninger skal bidrage til en energieffektiv og miljøvenlig boligdrift. Tilbudsgiver skal beskrive tilgangen til følgende: • Ved installation af fordelingsmålere, hvordan sikres valide data, der giver et korrekt grundlag for energibesparelser? • Hvordan bidrager digitaliseringen af regnskaber til at reducere papirforbrug? • Hvordan optimeres logistik og ruteplanlægning for at minimere CO₂-aftrykket? • Hvordan understøtter den tilbudte løsning beboernes energibevidsthed? • Hvordan sikrer alarmer og notifikationer mod utilsigtet forbrug og hvad er reaktionstiderne fra f.eks. lækage opstår til alarm/notifikation meldes? • Hvordan håndteres genbrug af materialer fra nedtagne målere, og hvordan sikres bæredygtig bortskaffelse? Hvad vægtes: Det vægtes højt • at forbrugsdata er valide og baseret på faktiske aflæsninger (ikke skønnede data) • at regnskaber fremover leveres digitalt, og dermed reducere papirforbruget • at Leverandørens bilpark og ruteplanlægning optimeres for at minimere CO₂- aftrykket • at Leverandøren sikrer genbrug af materialer og en bæredygtig bortskaffelse af udtjente målere Besvarelsen for hvert delkriterium, Delkriteriet 1-3, må maksimalt være på 3 A4- sider (samlet 9 A4-sider) á 2.200 tegn inkl. mellemrum, skrevet med skrifttypen Calibri i størrelse 11 og linjeafstand 1,15. Indsættes der figur/tabel i besvarelsen, tæller de med 800 tegn og vil blive betragtet som en del af den samlede begrænsning på 3 A4-sider per delkriterium. Sider og/eller tegn ud over begrænsningen vil ikke blive medtaget i evalueringen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn IT Service
Beskrivelse Tilbudsgivers besvarelser for underkriteriet ”IT Service” skal angives i Bilag 4 – Løsningsbesvarelse. Ved evalueringen af de modtagne besvarelser, vil der blive lagt vægt på, i hvilken grad tilbudsgiver har dokumenteret en systematisk og pålidelig tilgang til installation, datavalidering og forbrugsafregning, som imødekommer Ordregivers behov og sikrer høj datakvalitet, brugervenlighed og klagehåndtering. Ordregiver gør opmærksom på, at tilbudsgivers besvarelse af Underkriterie 3 i Bilag 4 – Løsningsbesvarelse skal danne baggrund for fælles udarbejdelse af dokumentet Bilag 3a – IT Service Level Agreement. Dette skal ske inden Kontraktens indgåelse, dog senest 5 hverdage efter udløbet af standstillperioden, som beskrevet under afsnit 3.1 Betingelser i Udkast til Kontrakt. Ordregivers IT-afdeling har bl.a. til opgave at sikre, at enhver leverandør af Software as a Service (SaaS) produkt til Ordregiver lever op til minimumskrav omkring specifikke IT-tekniske behov såvel som ikke funktionelle behov/NFR (Non Functional Requierement). Som besvarelse på dette underkriterie, skal Leverandøren redegøre for et samlet dokumentationskompleks, hvor dokumenttyper og indholdsfortegnelser er på plads. Tilbudsgiver skal i sin beskrivelse tydeligt vise, at tilbudsgiver generelt lever op til såvel danske som EU-krav herunder Persondatasikkerhed og IT-sikkerhed inkl. dataopbevaring. Beskrivelsen skal bl.a. omfatte nedenstående punkter: • Hvordan Single Sign On etableres omkostningsfrit for Ordregiver • Hvordan To-faktor login (Multi Factor Authentication (MFA)) kan styres, og hvordan oplæring i det tænkes gennemført uden omkostninger for Ordregiver. Der skal endvidere beskrives et eksempel på faktisk bruger, hvor to-faktor login er etableret. • I Application Programming Interface (API) skal være beskrevet, hvordan de krævede data kan skrives og læses. Beskrivelsen må gerne forfattes på engelsk. • Hvordan løsningen er sikret mod datalæk, og cyber trusler herunder hackerangreb • Kræver løsningen udveksling af data til 3. part, skal det fremgå af beskrivelsen inkl. Software- producent, samt hvilke data der udveksles • Brugerstyring skal beskrives tydeligt, og der skal være logning af logins med brugernavn og logintidspunkt. Afhængig af behov forventes mulighed for administrator adgang, så Ordregiver kan få adgang til brugerstyring og logindata. • De krævede konceptuelle roller skal beskrives med formål og rettigheder • Svartider, normalt omgående svartider på udfyldelse af skærmbilleder og maksimalt to sekunders svartider efter udfyldelse af skærmbilleder plus latency. Dvs. såfremt der er længere svartider skal det tydeligt beskrives, hvor dette kan forventes. • Skalering, både i datamængder og brugerantal. Dvs. evt. begrænsninger skal tydeligt beskrives • Hensyn til miljø skal beskrives – det er en parameter hos Ordregiver at der tænkes på bla. energiforbrug • I forhold til adgang til support, skal det beskrives hvordan support kan kontaktes samt hvornår? • Det forventes også, at procedure for fejl- og supporthåndtering er beskrevet supportmål: Forventede reaktionstider på forskellige kategorier af support skal være beskrevet, og såfremt det er kritiske produkter, der leveres til Ordregiver, skal den forventede løsningstid også være beskrevet. • Hvor/ hvordan kan aktuel driftsstatus og planlagte servicevinduer ses skal også være beskrevet • Hvordan fås adgang til dokumentation af oppetid? Hvad vægtes: • Den samlede beskrivelse vægtes højt i forhold til pointgivningen specielt, hvad angår inlogning, dataudveksling via API, data der kan skrives og læses, datasikring, adgang til support og oppetider • Det vægtes ligeledes højt, at beskrivelsen er egnet til at indgå i Bilag 3a - IT Service Level Agreement • Særligt lægges der vægt på, at der i beskrivelsen er oplyst en evt. tidsfrist, hvis der skal ske færdigudvikling/-implementering af software af en API, så Leverandøren kan levere det krævede Besvarelsen for Underkriteriet 3 må maksimalt være på 6 A4-sider á 2.200 tegn inkl. mellemrum, skrevet med skrifttypen Calibri i størrelse 11 og linjeafstand 1,15. Indsættes der figur/tabel i besvarelsen, tæller de med 800 tegn og vil blive betragtet som en del af den samlede begrænsning på 6 A4-sider. Sider og /eller tegn ud over begrænsningen vil ikke blive medtaget i evalueringen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Der er kun modtaget ét antageligt tilbud, én ansøgning om deltagelse eller ét projekt
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Boligselskabet Sjælland
Registreringsnummer 42008419
Postadresse Sjællandsvænget 1
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland  ( DK022 )
Land Danmark
Enhed Indkøb, Boligselskabet Sjælland
E-mail indkob@bosj.dk
Telefon +45 46304700
Internetadresse http://www.bosj.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 3cb0144c-b8af-4f8a-b948-fa23a78105f3   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 21/11/2025   09:17:34 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 21/11/2025   12:17:23 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 776888-2025
EUT-S-nummer 226/2025
Offentliggørelsesdato 24/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.032|