See the notice on TED website
1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Midtjylland
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Nordjylland
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Sjælland
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Hovedstaden
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Indkøb af Præhospital Patientjournal
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af en Løsning for Præhospital Patientjournal (PPJ-løsning) til de danske regioners præhospitale område, dvs. AMK-vagtcentralerne, de præhospitale beredskaber samt på hospitaler. Forventningen er, at det præhospitale område over de kommende år i endnu højere grad bliver en integreret del af samarbejdet med hospitaler, kommuner og praksissektor, hvor det præhospitale område målrettet skal bidrage til at forebygge indlæggelser og understøtte et sammenhængende patientforløb. PPJ-løsningen skal kunne indgå i det samlede patientforløb, hvilket stiller krav til PPJ-løsningens tilpasningsevne og fleksibilitet. Den overordnede vision er at anskaffe én fælles og sikker it-understøttelse af regionernes præhospitale indsats: - Der indgår i det samlede patientforløb på tværs af alle sundhedsvæsenets aktører. - Som er let at udvide og vedligeholde på tværs af de fem regioner i Danmark. - Som understøtter det præhospitale områdes arbejdsprocesser nu og i fremtiden. - Der tilsikrer at det præhospitale område kan følge med i udviklingen, regionalt såvel som nationalt. Med dette udgangspunkt og med henblik på at sikre regionerne en god, sikker og relevant forretningsunderstøttelse på det præhospitale område, er det overordnede forretningsmæssige mål for udbuddet at få en PPJ-løsning som understøtter de forretningsbehov, som også i dag er it-understøttet i den nuværende PPJ-løsning. Derudover ønsker regionerne at få en PPJ-løsning, som på nogle punkter kan understøtte flere præhospitale arbejdsgange end i dag. Regionerne forventer at få en ”næste-generations PPJ” og udnytte de fordele, der er i de eksisterende løsninger, der findes på markedet. Som et led i at følge med i udviklingen regionalt og nationalt er det vigtigt, at PPJ-løsningen kan skabe grobund for udvikling og forbedring af den præhospitale indsats ved at give mulighed for at opsamle og anvende data i forsknings- og kvalitetsøjemed. PPJ-løsningen skal leve op til kravene til journalføring, jf. Journalføringsbekendtgørelsen, og understøtte de basale arbejdsgange omkring journalføring, kommunikation og patientsikkerhed på det præhospitale område. PPJ-løsningen skal levere følgende overordnede funktionalitet til understøttelse af arbejdsgangene i det Præhospitale Patientforløb: • Modtagelse af Præhospital Opgave fra AMK-Vagtcentral og oprettelse af en Præhospital Patientjournal • Forberedende aktiviteter i Beredskabet • Patientidentifikation • Undersøgelse og sundhedsfaglig vurdering af patient • Behandling af patient • Transport af patient til modtageenhed • Overlevering eller afslutning af patient • Understøttelse af Større Hændelser PPJ-løsningen skal understøtte danske forhold, herunder ift. relevant national og EU-lovgivning og skal løbende kunne udvikles i et samarbejde mellem Leverandøren og Kunden. Anskaffelsen er et standardsystem med behov for konfiguration og videreudvikling i begrænset omfang og Kunden forventer derfor at få en tidssvarende løsning, hvor der blot skal laves konfigurationer til Kundens behov som beskrevet i kontrakten med bilag. PPJ-løsningen skal i udgangspunktet driftes af Region Nordjylland med adgang til løsningen for alle regioner. Region Nordjylland Digitalisering og IT varetager systemforvaltningen på vegne af alle regionerne. PPJ-løsningen forvaltes i regi af RSI’s forretningsmodel under Styregruppen for Systemforvaltning. Udbuddet omfatter følgende hovedydelser (kontraktens hovedelementer): A. Etablering og tilpasning af standardløsning til journalføring og hertil relaterede opgaver på det præhospitale område Leverandøren leverer og forestår tilpasning af standardløsningen og snitflader samt integration til udvalgte af regionernes øvrige it-systemer. Leverandøren stiller de nødvendige licenser for anvendelse af Løsningen til rådighed for Kunden, og Leverandøren beskriver den nødvendige hardwarekonfiguration. Kunden etablerer miljøer, hvori Leverandøren installerer og klargør Løsningen. Leverandøren gennemfører afprøvning og implementering for succesfuld ibrugtagning af Løsningen. Leverandøren gennemfører desuden aftalte uddannelsesmoduler ifm. etableringen. B. Support og vedligeholdelse Leverandøren skal levere løbende driftssupport, support og vedligeholdelse af Løsningen. Vedligeholdelsen omfatter bl.a. løbende, forebyggende og afhjælpende vedligeholdelse, i form af levering af nye Versioner, Releases og patches samt fejlrettelser. Leverandøren skal stille en dansktalende brugersupport og en dansktalende driftssupport til rådighed. Support og vedligeholdelse understøtter opfyldelse af de aftalte servicemål for PPJ-løsningen. C. Videreudvikling Leverandøren skal foretage videreudvikling af Løsningen, herunder i forhold til funktionalitet, brugerflader mv., således at Løsningen til enhver tid har en standard, der er tidssvarende. Det forventes, at Leverandøren har en løbende opdateret roadmap for videreudviklingen af Løsningen, der understøtter en tidssvarende standard. Kunden ønsker at blive involveret i forbindelse med den leverandørdrevne videreudvikling, og kan desuden have egne behov for kundeinitieret videreudvikling. D. Ad hoc bistand Leverandøren skal på Kundens anmodning levere ad hoc bistand i form af timebaseret bistand til rådgivning og kundespecifik tilpasning konsulentydelser, inden for kategorierne Udviklingskonsulent, Projektleder, Implementeringskonsulent og Applikationsspecialist. E. Optioner Leverandøren skal kunne levere optioner, som beskrevet i Bilag 1A Kravspecifikation og prissat i Bilag 8 Priser.
Identifikator for proceduren
:
5a0d2f75-33c2-47ed-bc2b-545e253f0156
Tidligere bekendtgørelse
:
30a67a45-2ada-4223-8596-f8f601586597-01
Intern ID
:
1-16-4-108-23
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72200000
Programmering af software og konsulentvirksomhed,
72300000
Datatjenester
2.1.2.
Udførelsessted
By
:
Aarhus N
Postnummer
:
8200
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
275 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Indkøb af Præhospital Patientjournal
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af en Løsning for Præhospital Patientjournal (PPJ-løsning) til de danske regioners præhospitale område, dvs. AMK-vagtcentralerne, de præhospitale beredskaber samt på hospitaler. Forventningen er, at det præhospitale område over de kommende år i endnu højere grad bliver en integreret del af samarbejdet med hospitaler, kommuner og praksissektor, hvor det præhospitale område målrettet skal bidrage til at forebygge indlæggelser og understøtte et sammenhængende patientforløb. PPJ-løsningen skal kunne indgå i det samlede patientforløb, hvilket stiller krav til PPJ-løsningens tilpasningsevne og fleksibilitet. Den overordnede vision er at anskaffe én fælles og sikker it-understøttelse af regionernes præhospitale indsats: - Der indgår i det samlede patientforløb på tværs af alle sundhedsvæsenets aktører. - Som er let at udvide og vedligeholde på tværs af de fem regioner i Danmark. - Som understøtter det præhospitale områdes arbejdsprocesser nu og i fremtiden. - Der tilsikrer at det præhospitale område kan følge med i udviklingen, regionalt såvel som nationalt. Med dette udgangspunkt og med henblik på at sikre regionerne en god, sikker og relevant forretningsunderstøttelse på det præhospitale område, er det overordnede forretningsmæssige mål for udbuddet at få en PPJ-løsning som understøtter de forretningsbehov, som også i dag er it-understøttet i den nuværende PPJ-løsning. Derudover ønsker regionerne at få en PPJ-løsning, som på nogle punkter kan understøtte flere præhospitale arbejdsgange end i dag. Regionerne forventer at få en ”næste-generations PPJ” og udnytte de fordele, der er i de eksisterende løsninger, der findes på markedet. Som et led i at følge med i udviklingen regionalt og nationalt er det vigtigt, at PPJ-løsningen kan skabe grobund for udvikling og forbedring af den præhospitale indsats ved at give mulighed for at opsamle og anvende data i forsknings- og kvalitetsøjemed. PPJ-løsningen skal leve op til kravene til journalføring, jf. Journalføringsbekendtgørelsen, og understøtte de basale arbejdsgange omkring journalføring, kommunikation og patientsikkerhed på det præhospitale område. PPJ-løsningen skal levere følgende overordnede funktionalitet til understøttelse af arbejdsgangene i det Præhospitale Patientforløb: • Modtagelse af Præhospital Opgave fra AMK-Vagtcentral og oprettelse af en Præhospital Patientjournal • Forberedende aktiviteter i Beredskabet • Patientidentifikation • Undersøgelse og sundhedsfaglig vurdering af patient • Behandling af patient • Transport af patient til modtageenhed • Overlevering eller afslutning af patient • Understøttelse af Større Hændelser PPJ-løsningen skal understøtte danske forhold, herunder ift. relevant national og EU-lovgivning og skal løbende kunne udvikles i et samarbejde mellem Leverandøren og Kunden. Anskaffelsen er et standardsystem med behov for konfiguration og videreudvikling i begrænset omfang og Kunden forventer derfor at få en tidssvarende løsning, hvor der blot skal laves konfigurationer til Kundens behov som beskrevet i kontrakten med bilag. PPJ-løsningen skal i udgangspunktet driftes af Region Nordjylland med adgang til løsningen for alle regioner. Region Nordjylland Digitalisering og IT varetager systemforvaltningen på vegne af alle regionerne. PPJ-løsningen forvaltes i regi af RSI’s forretningsmodel under Styregruppen for Systemforvaltning. Udbuddet omfatter følgende hovedydelser (kontraktens hovedelementer): A. Etablering og tilpasning af standardløsning til journalføring og hertil relaterede opgaver på det præhospitale område Leverandøren leverer og forestår tilpasning af standardløsningen og snitflader samt integration til udvalgte af regionernes øvrige it-systemer. Leverandøren stiller de nødvendige licenser for anvendelse af Løsningen til rådighed for Kunden, og Leverandøren beskriver den nødvendige hardwarekonfiguration. Kunden etablerer miljøer, hvori Leverandøren installerer og klargør Løsningen. Leverandøren gennemfører afprøvning og implementering for succesfuld ibrugtagning af Løsningen. Leverandøren gennemfører desuden aftalte uddannelsesmoduler ifm. etableringen. B. Support og vedligeholdelse Leverandøren skal levere løbende driftssupport, support og vedligeholdelse af Løsningen. Vedligeholdelsen omfatter bl.a. løbende, forebyggende og afhjælpende vedligeholdelse, i form af levering af nye Versioner, Releases og patches samt fejlrettelser. Leverandøren skal stille en dansktalende brugersupport og en dansktalende driftssupport til rådighed. Support og vedligeholdelse understøtter opfyldelse af de aftalte servicemål for PPJ-løsningen. C. Videreudvikling Leverandøren skal foretage videreudvikling af Løsningen, herunder i forhold til funktionalitet, brugerflader mv., således at Løsningen til enhver tid har en standard, der er tidssvarende. Det forventes, at Leverandøren har en løbende opdateret roadmap for videreudviklingen af Løsningen, der understøtter en tidssvarende standard. Kunden ønsker at blive involveret i forbindelse med den leverandørdrevne videreudvikling, og kan desuden have egne behov for kundeinitieret videreudvikling. D. Ad hoc bistand Leverandøren skal på Kundens anmodning levere ad hoc bistand i form af timebaseret bistand til rådgivning og kundespecifik tilpasning konsulentydelser, inden for kategorierne Udviklingskonsulent, Projektleder, Implementeringskonsulent og Applikationsspecialist. E. Optioner Leverandøren skal kunne levere optioner, som beskrevet i Bilag 1A Kravspecifikation og prissat i Bilag 8 Priser.
Intern ID
:
1-16-4-108-23
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
72000000
It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
72200000
Programmering af software og konsulentvirksomhed,
72300000
Datatjenester
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Option – Krav nr. 1A-192 Dannelse af arkiveringsversion, Option – Krav nr. 1A-193 Integration til FMK Online og Option – Krav nr. 1A-194 Valg mellem roller, jf. nærmere om de enkelte Optioner i Bilag 1A.
5.1.2.
Udførelsessted
By
:
Aarhus N
Postnummer
:
8200
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
10
År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 36 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
275 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser
:
ID for den foregående bekendtgørelse
:
236121-2024
Yderligere oplysninger
:
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
jf. pkt. 15.2 i udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Understøttelse af arbejdsprocesser (funktionalitet)
Beskrivelse
:
jf. pkt. 15.3 i udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Understøttelse af generelle krav
Beskrivelse
:
jf. pkt. 15.4 i udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Ydelser i forbindelse med implementering og drift
Beskrivelse
:
jf. pkt. 15.5 i udbudsbetingelserne
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
15,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Region Hovedstaden, Region Midtjylland, Region Nordjylland, Region Sjælland, Region Syddanmark
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
177 444 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Dedalus Healthcare Denmark ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
1-16-4-108-23
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0000
Værdien af tilbuddet
:
177 444 000,00
DKK
Kontraktoplysninger
:
Identifikator for kontrakten
:
1-16-4-108-23
Titel
:
Indkøb af Præhospital Patientjournal
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
25/11/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/12/2025
Oplysninger om EU-midler
:
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Region Hovedstaden, Region Midtjylland, Region Nordjylland, Region Sjælland, Region Syddanmark
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
:
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Region Midtjylland
Registreringsnummer
:
29190925
Afdeling
:
Indkøb & Medicoteknik
Postadresse
:
Olof Palmes Allé 15
By
:
Aarhus N
Postnummer
:
8200
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Morten Hestbech
Telefon
:
+45 2920 1417
Denne organisations roller
:
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Tolboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405708
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Region Nordjylland
Registreringsnummer
:
29190941
Postadresse
:
Niels Bohrs Vej 30
By
:
Aalborg ø
Postnummer
:
9220
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 2920 1417
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Region Syddanmark
Registreringsnummer
:
29190909
Postadresse
:
Damhaven 12
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landsdel (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 2920 1417
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Region Sjælland
Registreringsnummer
:
29190658
Postadresse
:
Alleen 15
By
:
Sorø
Postnummer
:
4180
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 2920 1417
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Region Hovedstaden
Registreringsnummer
:
29190623
Postadresse
:
Kongens Vænge 2
By
:
Hillerød
Postnummer
:
3400
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 2920 1417
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
Dedalus Healthcare Denmark ApS
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
41744901
By
:
Aarhus N
Postnummer
:
8200
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0000
8.1.
ORG-0009
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
6e6dbdef-1dcc-4061-b5b7-680cc5f71a3c
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
22/12/2025
11:37:10 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
22/12/2025
12:00:49 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
859319-2025
EUT-S-nummer
:
247/2025
Offentliggørelsesdato
:
23/12/2025