23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 167-344304
Offentliggjort
01.09.2017
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Favrskov Kommune

Vindere

EOJ system Favrskov Kommune

(01.09.2017)
Cloud Factory A/S
Vestergade 4
6800 Varde

Leveringsaftale indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2, Kommunal


Favrskov Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Favrskov Kommune
29189714
Skovvej 20
Hinnerup
8382
Danmark
Kontaktperson: Laila Juncker
Telefon: +45 89646209
E-mail: ljun@favrskov.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.favrskov.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leveringsaftale indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2, Kommunal.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2, Kommunal vedrørende et ITsystem til understøttelse af sagsbehandling indenfor Ældre og Sundhedsområdet. Der vælges en Cloud løsning,da der ønskes en generisk løsning, baseret på mange kunders brug af samme service og betingelser.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 6 182 061.00 EUR
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72250000
72260000
72320000
72600000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Favrskov Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der agtes indgået kontrakt om et IT system (EOJ) til understøttelse af sagsbehandling i Favrskov Kommunes Ældre og Sundsområde, efter direkte tildeling på SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud, delaftale 2, Kommunal. Der ønskes et samlet system, med et login, hvorfra brugeren kan få adgang til alle funktionaliteter der understøtter kommunens opgaver indenfor hjemmepleje, sygepleje, træning, rehabilitering og forebyggelse. Der ønskes en generisk løsning, hvorfor der agtes indgået aftale om en Cloud løsning.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Produktudvikling / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Transition / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontrakt med 2 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Standstill-perioden træder i kraft datoen for offentliggørelse af denne profylaksebekendtgørelse og løber 10 dage frem fra denne dato.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

Der er lavet en direkte tildeling på SKI rammeaftale 02.19 ASP/Cloud delaftale 2, jf. rammeaftalens bestemmelser, herunder specifikt rammeaftalens bilag B, på baggrund af leverandørernes til SKI indmeldte materiale.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2014/S 069-119099

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

Betegnelse:

EOJ system Favrskov Kommune

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
Cloud Factory A/S
35393692
Vestergade 4
Varde
6800
Danmark
Telefon: +45 53502020
NUTS-kode: DK032

Internetadresse:www.cloudfactory.dk

Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Indledende anslået samlet værdi af kontrakten/delkontrakten/koncessionen: 6 182 061.00 DKK
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 6 182 061.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten/delkontrakten/koncessionen forventes at ville blive givet i underentreprise
Værdi eller andel af kontrakten, der sandsynligvis vil blive givet i underentreprise til tredjemand
Værdi eksklusive moms: 6 182 061.00 DKK
Andel: 100 %
Kort redegørelse for den del af kontrakten, der vil blive givet i underentreprise:

EOJ systemet Columna Cura leveres af underleverandøren Systematic.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Standstill-perioden træder i kraft datoen for offentliggørelse af denne profylaksebekendtgørelse og løber 10 dage frem fra denne dato.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. håndhævelseslovens§6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. håndhævelseslovens § 12, stk.1.VI.3.3).

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/08/2017

Send til en kollega

0.047