23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 167-344306
Offentliggjort
01.09.2017
Udbudstype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Fredericia Kommune

Vindere

(01.09.2017)
KMD
2750 Ballerup

Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services


Fredericia Kommune

Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Fredericia Kommune
69116418
Gothersgade 20
Fredericia
7000
Danmark
Kontaktperson: Jesper Kristian Bonde
E-mail: jesper.bonde@fredericia.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.fredericia.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leveringsaftale indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Leveringsaftale agtes indgået iht. SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services. Leveringsaftalen omfatter KMD Momentum.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 3 236 915.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
72200000
72240000
72250000
72260000
72300000
72416000
72510000
72514000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

KMD Momentum er det eneste system på SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services, som understøtter de integrationer til Skype, infoskærme og NEXUS. Dette er afgørende for vores valg af system.

Integrationen til Skype er vigtigt for, at vi kan øge vores udbud af relevante kommunikationsformer. Telefonsamtaler er en mulighed, men vi vil gerne udbygge med muligheden for fællesmøder og fremvisninger.

Informationsskærmene er for at vise vores udbud af åbne pladser til f.eks. virksomhedspraktikker, løntilskud osv.. Det er noget vi gør manuelt i dag og det er der rigtigt meget arbejde i. Det skal ses i sammenhæng med, at vi løbende arbejder med at minimere manuelle processer og undgå dobbeltregistreringer i det daglige arbejde. Samtidigt er vi optaget af, at gøre informationer om arbejdsmarkedet let tilgængelig for de ledige. Vi tror på, at viden om arbejdsmarkedet og de tilbud, vi har, vil øge handlefriheden og -mulighederne for de ledige. Derfor vil vi vise de jobåbninger til praktikker, løntilskud m.v. Herunder arbejder vi målrettet å at finde og udbyde ledige småjob for virksomheder. Disse vil vi udbyde internt i første omgang, hvorfor de skal kunne udstilles udenfor de almindelige medier for jobannoncer.

Integrationen til NEXUS handler om, at vi arbejder meget sammen med Voksenservice om de udsatte ledigere. Vi skal koordinere planer og indsatser. Samarbejdet med socialområdet er af afgørende betydning for, at vi lykkedes med at bringe de udsatte ledige tættere på job eller afklaring til anden forsørgelse. Det er besluttet, at der i den nærmeste fremtid skal arbejdes målrettet på at finde modeller for videndeling og koordinering. I dette arbejde indgår også de teknologiske muligheder. Det er her, at vi ser, at en integration mellem beskæftigelsesfagsystemet og fagsystemet på det sociale område (NEXUS) får en afgørende betydning.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Forklaring:

KMD Momentum er det eneste system på SKI Rammeaftale 02.19 ASP og Cloud-SaaS Services, som understøtter de integrationer til Skype, infoskærme og NEXUS. Dette er afgørende for vores valg af system.

Integrationen til Skype er vigtigt for, at vi kan øge vores udbud af relevante kommunikationsformer. Telefonsamtaler er en mulighed, men vi vil gerne udbygge med muligheden for fællesmøder og fremvisninger.

Informationsskærmene er for at vise vores udbud af åbne pladser til f.eks. virksomhedspraktikker, løntilskud osv.. Det er noget vi gør manuelt i dag og det er der rigtigt meget arbejde i. Det skal ses i sammenhæng med, at vi løbende arbejder med at minimere manuelle processer og undgå dobbeltregistreringer i det daglige arbejde. Samtidigt er vi optaget af, at gøre informationer om arbejdsmarkedet let tilgængelig for de ledige. Vi tror på, at viden om arbejdsmarkedet og de tilbud, vi har, vil øge handlefriheden og -mulighederne for de ledige. Derfor vil vi vise de jobåbninger til praktikker, løntilskud mv. Herunder arbejder vi målrettet å at finde og udbyde ledige småjob for virksomheder. Disse vil vi udbyde internt i første omgang, hvorfor de skal kunne udstilles udenfor de almindelige medier for jobannoncer.

Integrationen til NEXUS handler om, at vi arbejder meget sammen med Voksenservice om de udsatte ledigere. Vi skal koordinere planer og indsatser. Samarbejdet med socialområdet er af afgørende betydning for, at vi lykkedes med at bringe de udsatte ledige tættere på job eller afklaring til anden forsørgelse. Det er besluttet, at der i den nærmeste fremtid skal arbejdes målrettet på at finde modeller for videndeling og koordinering. I dette arbejde indgår også de teknologiske muligheder. Det er her, at vi ser, at en integration mellem beskæftigelsesfagsystemet og fagsystemet på det sociale område (NEXUS) får en afgørende betydning.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2014/S 069-119099

Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling

V.2) Kontrakt-/koncessionstildeling
V.2.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens/Koncessionshavers navn og adresse
KMD
26911745
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK021
Kontrahenten/koncessionshaveren bliver en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens/koncessionens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens/koncessionens samlede værdi: 3 236 915.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort .Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. håndhævelseslovens § 6, stk. 3. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. håndhævelseslovens § 12, stk.1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/08/2017

Send til en kollega

0.062