23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 177-363262
Offentliggjort
15.09.2017
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

DanPilot — Lodseriet Danmark

Anskaffelse af IT-driftsydelser


DanPilot — Lodseriet Danmark

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
DanPilot — Lodseriet Danmark
30071735
Havnepladsen 3A, 3. sal
Svendborg
5700
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Pahl
E-mail: driftudbud@danpilot.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.danpilot.dk/

I.2) Fælles udbud
I.6) Hovedaktivitet
Havnerelaterede aktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Anskaffelse af IT-driftsydelser.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
72000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ved nærværende udbud ønskede DanPilot at indhente tilbud på IT-driftsydelser, dvs. drift af DanPilots IT-systemer.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Værdi eksklusive moms: 17 713 397.98 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ved nærværende udbud ønskede DanPilot at indhente tilbud på IT-driftsydelser, dvs. drift af DanPilots IT-systemer. DanPilot ønskede at få varetaget sin IT-drift hos 1 IT-serviceleverandør, der skal varetage eller koordinere alle ydelser vedrørende drift, support og vedligehold af DanPilots it-miljø/infrastruktur, samt sikre samarbejde med DanPilots andre leverandører for de omfattede systemer og infrastrukturelementer.

Kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen (kontraktens bilag 5 med tilhørende bilag 5.1-5.4), mens DanPilots krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet.

Kontrakten træder i kraft den 1.8.2017 og har en varighed på 4 år. Kontrakten kan forlænges med 3 x 1 år, såfremt DanPilot kræver det.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet samt tidsplan og transition / Vægtning: 40/20
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
10/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
netIP A/S
25242947
Uglevej 3
Thisted
7700
Danmark
NUTS-kode: DK05
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 17 713 397.98 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35292095
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbuddet, herunder tildeling af kontrakten, skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 dage efter, at DanPilot har offentliggjort bekendtgørelse om indgåelse af kontrakt i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med indgivelse af klage skal DanPilot orienteres.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/09/2017

Send til en kollega

0.063